• Ik ga samen met Caleo een One Direction fanfiction story schrijven.
    Die begint als mijn story Against Forced Love || Harry Edward Styles afgelopen is.

    Het verhaal gaat over 5 jongens (die van 1D) en 5 meisjes. Ze hebben allemaal een eigen leven, met een eigen verhaal. Ze kennen elkaar niet. Tot ze door een vreselijke gebeurtenis bij elkaar worden gebracht.

    We zoeken nog rollen voor:
    #Vriendin van Niall
    #Vriendin van Harry
    #Vriendin van Zayn

    Dit is wat je in moet vullen:
    Welke rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij):
    Extra (Niet verplicht):
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee:

    We hebben de levens/verhalen van de personages al bedacht, we zullen dan kijken welke degene die de rol heeft krijgt. Hierbij kijken we ook een beetje naar het karakter.

    We kiezen niet de eerste die iets inzend, maar kijken wat het best bij het verhaal past.

    UPDATE: We zoeken nog rollen waarvan eentje een beetje verlegen en onzeker is, en de ander een beetje een rijk, feestbeestend type.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 0:30 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik wil nog wel een rol maken hoor? (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    Ik wil nog wel een rol maken hoor? (:.


    Tuurlijk, ga je gang! (:


    "Family don’t end in blood”

    Wanneer worden de rollen gekozen?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Wanneer worden de rollen gekozen?


    Dat weten we nog niet precies, er zijn namelijk ook nog mensen die hun rol half hebben ingevuld en hem nog af moeten maken. Maar we kiezen ze zo snel als mogelijk is (:


    "Family don’t end in blood”

    [Jup, zoals Esmee zegt XD]


    Reality's overrated.

    Ik maak haar morgen, ik ben erg moe, hahah.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    Ik maak haar morgen, ik ben erg moe, hahah.


    [Okayy.]


    Reality's overrated.

    Welke rol: Vriendin Zayn Malik
    Volledige naam: Chiara Bella Smith
    Bijnaam: Chiara
    Leeftijd: 18
    Karakter: Chiara is een intelligente en alerte meid. Ze laat zich niet misbruiken en zal zich ook niet laten overlopen. Ze is erg geduldig maar eens dat geduld opraakt kan ze een enorme bui krijgen waardoor ze zich ook niet zomaar gewonnen zal geven. Ze is erg trouw naar haar vriendinnen toe maar écht niet vergevingsgezind. Indien één van hen of iemand anders haar ook maar in een bedreigende positie brengt of haar kwetst, belachelijk maakt. Dan zal ze deze persoon niet vergeven. Het is niet onmogelijk, maar het zou veel moeite kosten van beide kanten.
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij):





    Click 1 && Click 2
    Cher lloyd
    Extra (Niet verplicht): -
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee: Ja aub.

    Uitgebreiden versie:

    Welke rol: Harry vriendin
    Volledige naam: Silke Elliot Jefferson
    Bijnaam: Sil
    Leeftijd: 17
    Karakter: Aardig, zorgzaam meisje dat zeker niet op haar teentjes getrapt is. Zegt duidelijk wat ze vind. Soms heeft ze wel gekke trekjes. Houd erg van feestjes en is absoluut geen ochtendmens. Ze doet waar ze zelf zin in heeft en trekt zich nergens van aan. Ze kan wel erg bezorgd om iets zijn, maar dat laat ze niet merken. De reden dat ze zo doet is omdat ze vroeger gepest is. Doordat ze gepest werd, is ze veel sterker geworden en ook wat harder.
    Uiterlijk: Bruin lang haar met blauwe ogen. 1.73 lang.
    Foto:


    Laten weten als we beginnen Ja/Nee:. JA

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 23:45 ]


    I'm cursed with the burning-stroopwafel-spell

    ik heb hem een beetje aangepast. (:
    Ik vind Niall ook leuk, haha. Ik ben benieuwd...


    Miep

    Welke rol: vriendin van Zayn
    Volledige naam: Audrey johnson
    Bijnaam: heeft ze niet echt. toch wordt ze wel vaak blondie genoemd omdat ze blond haar heeft;)
    Leeftijd: 18 jaar
    Karakter: Ze is verlegen in de buurt van mensen die ze niet kent maar haar vrienden weten wel anders. Ze kletst over de domste dingen. Ze kan soms best wel onzeker over zich zelf zijn omdat ze vroeger erg is buitengesloten in de eerste klas. Nu is dat niet meer zo maar het blijft altijd invloed hebben. Ze harstikke eigenwijs en kan slecht tegen haar verlies. Verder vinden vrienden dat ze iedereen altijd goed helpt maar dat ze misschien ook meer aan haar zelf moet gaan denken.
    Uiterlijk + Foto:



    Sasha Pieterse
    Audrey heeft blond haar en blauwe ogen. Verder is ze 1 meter 70 lang. Make-up draagt ze wel alleen niet zoveel. Verder is helemaal gek van kleding maar ze is bang voor reacties van mensen op haar kleding dus ze houdt het bij simpel.

    Extra:stiekem droomt ze er van om danseres te worden.
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee: ja graag:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Heyhey,'
    Esmee had gevraagd of ik een foto mee wilde sturen, dat was ik eerlijk gezegd helemaal vergeten ;$
    Maar hier komtie dan;





    Hier heb ik ook nog wat meer over het karakter;

    Jessie is een beetje onzeker. Ze probeert altijd het beste doen voor alles en iedereen, maar daardoor verwaarloost ze zichzelf nog wel eens.
    Ze denkt ook dat Niall haar niet leuk/ goed genoeg vindt, terwijl hij hartstikke dol op haar is.
    Ze houdt er ook van om mensen te plagen, maar heeft niet snel door als anderen het niet meer leuk vinden.
    Jessie is ook heel behulpzaam, als ze ziet dat iemand hulp nodig heeft helpt ze meteen. Daarom vindt iedereen haar een schat van een meid, ookal heeft ze dat zelf niet altijd door.

    Ik hoop dat dit genoeg informatie is? (:
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    Dream on, dreamer.

    Flanaganish schreef:
    Ik maak haar morgen, ik ben erg moe, hahah.


    Heeeey
    Ga je die rol nog maken? :$
    Want ik denk dat et niet heel lang meer duurt voor we de rollen kiezen


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Heeeey
    Ga je die rol nog maken? :$
    Want ik denk dat et niet heel lang meer duurt voor we de rollen kiezen


    Ik ga haar denk ik zo maken... Ik ben een dag niet op de computer geweest, want ik was ziek en het bleek dat ik exceem had. Geweldig, not. (: Maaaar, ik ga nu dan aan haar beginnen, en snel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Welke rol: Vriendin van Harry.
    Volledige naam: Charlotte Rodriguez. [= Sjarlotte Roodriegwez.]
    Bijnaam: Char (algemene bijnaam), Softy (omdat ze nogal soft tegenover iedereen is en niet snel boos wordt), Charlottie (om haar te irriteren/plagen), Lottie (ook om te irriteren/plagen), knuffelbeertje (omdat ze graag knuffelt).
    Leeftijd: 18 jaar, ze verjaart op 15 mei.
    Karakter: Charlotte is geen druk meisje. Als ze dat wil, kan ze wel druk zijn, maar van nature is ze een stil maar erg lief meisje. Ze is erg verlegen en wat onzeker over zichzelf, maar iedereen zegt haar dat ze dat niet hoeft te zijn en waarom ze dat überhaupt is. Ze zal niet snel kwaad worden en al helemaal niet kattig, tenzij je haar vrienden, vriendinnen of familie wilt pijn doen.
    Charlotte geeft wel heel vaak haar mening. Ze laat zichzelf ook niet snel afgaan aan iemand en weet zeker weten wat ze doet. Ze is erg intelligent maar studeert niet meer.
    Als je haar vertrouwen kan winnen, dan heb je haar goed in gareel. Ze houdt van dieren en houdt ervan om te knuffelen, vooral met haar vrienden en vriendinnen. Ze is sinds haar 14de helemaal niet meer anders geworden maar is vroeger wel gepest omdat ze haarzelf was, waardoor ze een beetje ‘traumatisch’ is geworden en best wel onzeker. Niet veel mensen weten dat, alleen degenen die ze heel erg goed kent en vertrouwt.
    Zelf is Charlotte ook heel betrouwbaar. Ze zal nooit een geheim doorvertellen en het lijkt wel alsof ze de geheimen opsluit in haar hart. Daarom is het zeker dat ze haar beloftes altijd kan houden en ze meestal altijd nakomt.
    Ze is ook best wel sportief, maar zelfs dan is ze rustig. Op de basisschool vloog iedereen als apen rond, maar Charlotte bleef altijd kalm. Ze had weinig vrienden op de basisschool, maar dat vond ze echt niet erg. Ze had altijd zichzelf en dat vond ze het fijnst.
    Ook is ze heel erg dapper en moedig. Ze neemt het voor iedereen op, maar iedereen vindt haar eigenlijk meer een zorgzaam iemand. Charlotte daarentegen vindt het alsnog dapperheid en moedigheid.
    Vroeger kreeg ze heel weinig complimentjes, maar die krijgt ze juist steeds meer. Dat vindt ze heel erg fijn.
    Na al die ‘shit’ die in haar leven is gebeurd, kwam er nog meer bij. Haar oma overleed omdat ze al oud genoeg was. Het was vreselijk voor Charlotte, want ze had altijd een goede band met haar oma gehad. Kort na dat, overleed haar opa ook, waar ze nog verdrietiger van werd omdat hij haar altijd zei dat ze prachtig was in hoe zijzelf was. Maar het laatste nieuws kwam over als een dondersklap; haar moeder overleed ook. Charlotte heeft een lange tijd in depressie gezeten, ook al wist ze dat het ook tijd was voor haar moeder omdat die een enorme, pijnlijke en hevige ziekte had gehad. Ze wist dat degene die haar 17 jaar lang had opgevoed er niet meer was, en dat voelde ze ook. Haar vader is toen ze veel te jong was al weggegaan. Ze heeft een jaar in een depressie gezeten, om precies te zijn. Ze is er sinds kort overheen, en probeert er niets meer van te laten merken.
    Uiterlijk + Foto:



    Sarah Hyland.
    Charlotte is van zichzelf een heel mooi meisje. Ze heeft een lichte huid, mooie hazelnootbruine ogen die amandelvormig zijn en prachtige lange wimpers. Haar wangen worden vaak bedekt met huidskleurige poeder om haar rode wangen te verbergen. Ze heeft prachtige bruine krullen tot over haar schouders. Ze heeft die altijd los, tenzij het er vreselijk uit ziet als ze uit bed komt. Meestal zit het dan nog altijd in een goede stijl. Charlotte bekijkt zich door haar onzekerheid vaak in de spiegel, maar zegt dan altijd ‘Charlotte, je bent sterk, je bent mooi en niemand kan daar wat aan veranderen’ wat haar moed opbrengt.
    Ze draagt vaak in de lente een korte broek met een bijpassend topje, tenzij het koud is, want dan draagt ze alleen normale kleding. In de zomer is het vaak warm en dan heeft ze een zomerjurkje aan tot op haar knieën. In de herfst draagt ze altijd een net jasje en een rok, en als het koud is een broek. Dan in de winter draagt ze wat alle mensen dragen; warmte, zoals handschoenen, sjaals en winterjassen. Zelfs dat staat haar goed, alleen Charlotte zelf vindt dat vaak meevallen. Op gala’s heeft ze altijd een lange jurk aan, en dat ligt er vaak aan welk thema het gala is.
    Met make-up doet ze best veel, ook al is ze van nature al beeldschoon. Omdat ze onzeker is, doet ze vaak wat lipgloss op, wat mascara, oogschaduw, blush (zoals eerder vermeldt) en eyeliner. Het maakt haar alsnog wat knapper, maar zij gelooft er niet in.
    Als ze lacht, verschijnen er echte, lieve, maar kleine kuiltjes in haar wangen die verschrikkelijk lief zijn, volgens sommige mensen. Ook is ze best klein, minstens 1.67, maar ze vergroot zichzelf door een beetje hoge All Stars aan te doen of anders kleine hakjes. Normaal heeft ze gewone ballerina's aan, van leer, zodat ze niet snel beschadigen.
    Extra: Charlotte is half Canadees, bespeelt de keyboard/piano en een gitaar. Ze heeft vroeger van haar oma (die inmiddels overleden is) een klein kettinkje gekregen van een gouden hartje. Kort daarna overleed haar opa, en die had daarvoor een zilver hartje gegeven, iets kleiner dan de andere. Als laatste overleed haar moeder en zij had haar een klein brons hartje gegeven, kleiner dan de andere twee. Charlotte snapte de bedoeling, plakte ze op elkaar en heeft sindsdien de ketting nóóit meer uitgedaan.
    Laten weten als we beginnen: Heel graag (:.

    Zo, haha, ik heb het beloofd. Hopelijk kunnen jullie er wat mee!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 21:05 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.