• Hiya!
    Ik ben er achter, en ik haat het. Ik heb faalagst, met mijn 2 black out's en vorig jaar dat ik mijn boekbespreking niet durfde te doen. Maar vorig jaar had ik haast nooit een black out, en dit jaar al 2.
    Serieus, ik haat het.
    Ik ben zo bang dat ik het freaking ga verkloten. Mijn cijfer voor Duits heb ik nog niet terug, en voor frans had ik mooi een 1 te pakken.
    Grr.
    Klote faal angst.

    Iemand hetzelfde?

    Ik heb ook faalangst, volgens mijn school. Daar kon je vorig jaar een training voor doen, maar die heb ik niet gedaan xd

    Nee, ik heb het niet. Maar een vriendin van me wel. En, ik leef echt mee. Dat moet zo klote zijn!


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik niet. maar het lijkt me zoooow irri.

    Ik raak wel super verlegen als ik iets voor de klas moet vertellen enzo...


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    Ik heb geen idee,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jep. Ik ook. Vorig jaar, black-out bij examen wiskunde. En het hatelijke is; ik herkende de oefeningen van in mijn cursus en ik kon zo zeggen waar ze stonden; maar ik kon ze niet meer oplossen. -_-

    ik ook,ik durf nooit iets voor de klas te doen,ik haat het gewoon,en daardoor heb ik slechte punten.
    maar soms helpt de klas me wel,en zorgen ze ervoor dat ik nog een 6 of 7 krijg (:
    x


    everybody needs a song.

    Ik heb ook faalangst. Zo moest ik vorig jaar mijn spreekbeurt houden over iets en toen moest ik een filmpje laten zien op de laptop die in het school staat en die aangesloten is op zo'n elektrisch bord. nou, dat filmpje wou niet werken en ik vergat prompt mijn tekst. en ik weet eigenlijk niet wat er tegen te doen, ik heb ook zo'n harde faalangst.

    Ikzelf niet, maar iemand in mijn klas wel. En als die dan eens slechte punten heeft begint die te beven enzo. Best eng eigenlijk :X


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik niet, ik ben ongeinteresseerd volgens leraren ;x


    We can only learn to love by loving.

    Bwa, ik haat om mondeling vooraan in de klas te doen, maar bij toetsen heb ik geen faalangst. (:
    Ik bedoel, als ik een antwoord niet weet dan valt er niets meer aan te doen op dat moment, geleerd of niet. (:

    Ik in lichte/redelijke mate. Maar je moet hierin toch getraind kunnen worden?


    No growth of the heart is ever a waste

    ik kan niet heel goed en snel zélf vriendinnen maken.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    nog nooit gehad...Ik wens je suc6 voor als je het nog is moet doen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb het niet, maar een goede vriendin van me wel...En jammer genoeg weet ik niks om het probleem te verhelpen..heb al veel met haar gepraat en haar vertrouwen ingepraat als ze iets speciaal moest doen

    Ik niet echt. Ik ben gewoon ontzettend verlegen als er veel mensen naar me kijken (:


    Never run out of reasons to smile...