• Ik ga samen met Caleo een One Direction fanfiction story schrijven.
    Die begint als mijn story Against Forced Love || Harry Edward Styles afgelopen is.

    Het verhaal gaat over 5 jongens (die van 1D) en 5 meisjes. Ze hebben allemaal een eigen leven, met een eigen verhaal. Ze kennen elkaar niet. Tot ze door een vreselijke gebeurtenis bij elkaar worden gebracht.

    We zoeken nog rollen voor:
    #Vriendin van Niall
    #Vriendin van Harry
    #Vriendin van Zayn

    Dit is wat je in moet vullen:
    Welke rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij):
    Extra (Niet verplicht):
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee:

    We hebben de levens/verhalen van de personages al bedacht, we zullen dan kijken welke degene die de rol heeft krijgt. Hierbij kijken we ook een beetje naar het karakter.

    We kiezen niet de eerste die iets inzend, maar kijken wat het best bij het verhaal past.

    UPDATE: We zoeken nog rollen waarvan eentje een beetje verlegen en onzeker is, en de ander een beetje een rijk, feestbeestend type.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 0:30 ]


    "Family don’t end in blood”

    Besar schreef:
    Hij stond er dus al *facepalm*


    [Watte???]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Watte???]


    Nah, mijn laptop doet nogal raar waardoor het bij mij leek alsof ik hem nog niet had gepost (:


    Do what people say you can't.

    Mag ik vriendin Zayn??


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    Mag ik vriendin Zayn??


    Ja, je kunt hem invullen. Het is nog niet zeker of je hem krijgt, want we kiezen uiteindelijk welke het beste bij het verhaal past. En bij het leven wat het personage lijd enzo. Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Ja, je kunt hem invullen. Het is nog niet zeker of je hem krijgt, want we kiezen uiteindelijk welke het beste bij het verhaal past. En bij het leven wat het personage lijd enzo. Xxx


    Ok vul haar meteen in


    live your life, it is beautiful as it is!

    Welke rol: vriendin Zayn
    Volledige naam: Romielia Angel Smith
    Bijnaam: Romy (zo moet je haar echt noemen want ze haat haar voornaam)
    Leeftijd: 18
    Karakter: Romy is een meisje die altijd lacht en als ze verdrietig is dan is er iets heeeel ergs aan de hand. Romy is heel snel in vrienden maken en is helemaal niet verlegen. Ze is ook nooit bang en als ze moet zingen bijvoorbeeld dan doet ze het gewoon. Haar grootste droom is dan ook zangeres worden.
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij):

    Zendaya Romy heeft lang bruin haar en bruine ogen. Ze is normaal gebouwd en is ong. 1.73 en een getinte huid.
    Extra (Niet verplicht): Ze houd veel van shoppen maar niet alleen.
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee: JEP!!!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 12:16 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    [HEY ESMEE!!! Ga jij je rol hier nog neerzetten? XD]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [HEY ESMEE!!! Ga jij je rol hier nog neerzetten? XD]

    Omg ,sorry ik moest onverwachts oppassen bij mijn nichtje en neefje en zit dus nu op mij mobiel
    Morgen doe ik t echt, beloofd!


    "Family don’t end in blood”

    Welke rol: Vriendin Harry Styles/ Niall Horan
    Volledige naam: Anouk Emily Cavanaugh
    Bijnaam: Noukie, Anouk
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter: Anouk is enorm enthousiast en is absoluut niet bang om op te vallen. Sterker nog, ze is zichzelf en is een enorme flapuit. Ze is gezellig, vrolijk en af en toe nogal roekeloos, niet denken maar doen is haar motto. ze kan een behoorlijk feestbeest zijn. Ze is niet vies van een feestje en weet overal waar ze komt wel iets leuks te verzinnen. Meestal is ze een grote losbol, maar niet in de zin van téveel alcohol en slechte dingen. Ze heeft een soort gave om gewoon druk te zijn en dat slaat over op andere mensen Als ze iets doet denkt ze er nooit overna, nee, dát doet ze meestal pas naderhand. Ze is absoluut niet bang om risico's te nemen en heeft haar hart op haar tong liggen. Ze zal altijd zeggen waar iets op staat en dat maakt haar ook zo'n fantastische vriendin. Ze laat mensen zich op zijn of haar gemak voelen, laat ze hun verhaal doen. Ze kan enorm goed luisteren en geheimen bewaren, wat haar niet aan te zien is omdat ze zoveel praat. Ze praat zó ontzettend veel. Anouk is wel enorm hardwerkend en loyaal aan haar vrienden.
    Wat je zou denken is dat ze niet zo slim is, maar het tegengestelde is waar. Anouk heeft haar vwo diploma met álle beta vakken (scheikunde, natuurkunde, biologie, wiskunde.) plus economie, frans en engels.. Ze is enorm goed in de natuurtechnische vakken en ze overweegt om medicijnen te gaan studeren. Ze is geduldig en heel goed met mensen dus iedereen vind het een opleiding voor haar.
    Het volgende wat er verteld moet worden is dat ze heel erg koppig is. Als ze eenmaal een idee in haar hoofd heeft is ze er niet meer van af te brengen. Koppigheid kan goed zijn, maar als je niet toe wilt geven aan andere mensen kunnen ze je beschouwen als arrogant. Dat ondervinden de mensen die Anouk nog niet zo goed kennen. Gelukkig, als mensen haar beter leren kennen weten ze echter wel dat ze alle goede bedoelingen van de wereld heeft. Anouk is ook heel erg nieuwsgierig. Ze wil álles weten. Dit zal haar technische kant wel zijn, maar ook als het draait om gevoelens kan ze het niet nalaten om net zo lang door te drammen tot mensen haar hun levensverhaal verteld hebben.
    Anouk wordt ookwel door haar vrienden een emotioneel wrak genoemd. Ze huilt enorm snel om de kleinste dingen. ze leeft erg met mensen mee, en achter al haar vrolijkheid zit soms ook heel veel onzekerheid. Anouk is enorm schattig als ze huilt en zelf weet ze dat ook, dus als ze haar zin niet kan krijgen gooit ze altijd haar laatste troefkaart in de strijd. Ook is ze niet snel boos. Je kwetst haar wel snel, maar ze vergeeft mensen dat soort kleine dingen snel. Alleen als je haar echt tot op het bot beledigd zal ze het je niet, of voorlopig niet vergeven...
    Anouk echter, is que netheid geen meisje. Ze is rommelig en ongeörganiseerd. Wel is ze altijd stipt op tijd, of zelfs veel te vroeg. Ze is wel een echt meisje als het gaat om kleren of make- up. Ze draagt het liefste romantische kleding, denk dus aan jurkjes, rokjes, hakken of flatjes. Natuurlijk heeft ze ook broeken en shirts, maar je zal haar nooit betrappen op slobberkleren. Ze heeft echter wel een all star verslaving. Zo'n 20 paar sieren haar enorme kledingkast. Ze draagt niet al te veel make up. Alleen oogschaduw óf eyelijner of oogpotloot. Soms in felle kleuren wat haar ogen beter laten uitkomen. Wat mascara, af en toe wat blush maar wel altijd lippenglos of lippenstift. Een soort tic, want ze loopt altijd te stiften of glossen, wat kan leiden tot grappige situaties
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij):

    Nina Dobrev

    Anouk is een knap meisje om te zien. Ze is niet heel groot, zo'n 1 meter 67. Ze is slank en als ze zich beweegt trekt ze alle blikken naar zich toe door haar sierlijkheid. Ze heeft een beetje een tintje, haar huid is egaal bruin, een kleine neus en enorme ogen omlijst door lange wimpers. Haar lange bruine haar is stijl maar af en toe krult ze ze. Haar haar draagt ze in allerlei verschillende modellen. In een strakke staart, een losse staart, een knot, los haar, vlechten. Eigelijk alles wat er in haar opkomt. Haar kleding stijl is vrouwelijk en meisjesachtig met af en toe een scheutje stoer
    Extra (Niet verplicht): Anouk vind het heerlijk om in de keuken te staan om te koken. Ze lijkt enorm breekbaar en verrast mensen dan ook als ze horen dat ze op voetbal zit, waar ze automatisch punten mee scoort bij de jongens. Ze vind muziek luisteren heerlijk, net zoals het zingen zelf wat ze wel aardig kan.
    Ze heeft een tweelingbroer die enorm beschermend is...
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee: Ja

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 21:07 ]


    Miep

    Oepsss, ik was het helemaal vergeten. Ik ga straks of nu iemand invullen! (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Godver, ik ga zo even iemand invullen - eerst even leren voor een proefwerk ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Besar schreef:
    (...)

    Nah, mijn laptop doet nogal raar waardoor het bij mij leek alsof ik hem nog niet had gepost (:


    [Owh :$]


    Reality's overrated.

    Welke rol: Vriendin van Harry.
    Volledige naam: Clementine Breetlands. [= Klementain Brieetlends.]
    Bijnaam: Clem u]gewone bijnaam die in het algemeen gebruikt wordt[/u, Clemmy u]meestal om te plagen[/u, Curly u]omdat ze krullend haar heeft[/u, Breelandy u]soort van afkorting van haar achternaam[/u, Cheeky u]als ze glimlacht verschijnen er kuiltjes[/u. Wat alle bijnamen gemeen hebben, is dat de meesten met de C beginnen, net zoals haar naam.
    Leeftijd: 17 jaar. Clementine verjaart op 20 maart.
    Karakter: Clementine is heel erg lief. Ze zorgt voor iedereen, is behulpzaam tegenover iedereen en is erg betrouwbaar. Je zou al je geheimen aan haar kunnen vertellen en ze zou die allemaal geheim houden. Clementine is niet zo heel erg serieus, maar als het moet, kan ze dat gemakkelijk. Daarnaast heeft ze veel weg van het karakter van Louis, want ze is soms irritant en plaagt mensen ook wel graag.
    Ze is ook wel moedig en niet zo snel een held op sokken. Als ze iemand echt wil beschermen of redden, dan doet ze dat, maar als ze niet meer durft, dan zou je het vanzelf merken. Clementine zal nooit vreemdgaan of mensen uitschelden, want daar is ze te lief voor. Maar als het ook moet, dan kan ze echt kattig zijn, zoals een echt heel populair meisje uit een klas.
    Clementine is niet zo heel erg ijdel, want ze geeft weinig om haar uiterlijk, maar ze heeft thuis wel enorme bergen kleding liggen en schoenen.
    Ook zou je snel denken dat ze niet intelligent zou zijn, maar dat is ze juist wel. Ze is meertalig en kan Engels, Frans, Duits, Nederlands en Spaans. Ze heeft dat zichzelf allemaal geleerd, behalve Frans en Duits. Dat heeft ze op school geleerd.
    Onhandigheid en onzeker kan haar ook goed beschrijven. Ze heeft in haar kindertijd heel erg veel borden laten vallen, te veel, en ook kopjes met water of koffie erin. Onzeker is ze omdat ze vaak ‘lelijk’ werd genoemd, maar Clementine had nooit begrepen dat het gewoon geplaag was en geen gepest. Ze vond het plagen in ieder geval niet leuk.
    Eigenwijs kan er ook wel bij zijn omdat ze altijd haar eigen wil gaat en haar mening altijd verteld en ze zoekt achter alles een leuke oplossing of ze zoekt er meer over, wat haar tot een nieuwsgierige leider maakt. Als ze een vriendje heeft of andere beste vriendinnen, dan zal ze heel trouw en loyaal zijn en proberen al hun problemen op te lossen. Daarom zou ze een heel goede vriendin zijn en ook vriendinnetje.
    Uiterlijk + Foto:



    Chachi Gonzales.
    Clementine is een heel mooi, maar ook schattig en onschuldig uitziend meisje. Voor 17 jaar ziet ze er jonger uit, minstens 16, en ze weet niet of dat een pluspunt of minpunt is. Ze heeft prachtige, bronzen krullen tot iets over haar schouders en er zitten bruin en oranje tinten doorheen. Ze heeft een getinte huid en heeft mooie, chocoladebruine ogen. Ze heeft vaak make-up op, zoals eyeliner, mascara en lippenstift/lipgloss, maar er wordt haar gezegd dat ze dat echt niet nodig heeft en ze mooi van haarzelf is. Ze heeft altijd blosjes op haar wangen en als ze lacht heeft ze lieve kuiltjes in haar wangen. De mascara maakt haar wimpers nog groter dan ze zijn.
    Ze is een danseres en draagt vaak leren jasjes of een T-shirt met één schouder bloot. Ze heeft altijd All Stars aan, in haar favoriete kleur; blauw. Clementine is van haarzelf best wel kort, 1.68, maar dat vindt ze zelf geen probleem. Ze wil namelijk niet vaak aandacht trekken met jongens.
    Haar favoriete kledingsetje is een beige één-schouder shirtje met een leuke panterprint en een short met haar favoriete All Stars. Op galafeestjes of iets in die richting, draagt ze altijd korte jurkjes tot haar knieën in haar favoriete kleur, turquoise en heeft ze kleine, zwarte of witte hakjes aan met leuke oorbellen en haar haar opgestoken.
    Extra: Zoals ik hiervoor al schreef, is Clementine een danseres en ze kan ook de gitaar en keyboard spelen. Meestal maakt ze zelf de muziek waarop ze danst en dat maakt haar speciaal. Ze heeft ook een tattoo, een klein gitaartje van 10 centimeter op haar pols, horizontaal aan de binnenkant.
    Laten weten als we beginnen: Graag, ik ben benieuwd, maakt me niet uit wie je kiest, ik blijf nog altijd nieuwsgierig (:.

    Zo ^-^. Hopelijk ben ik nog op tijd, haha.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 16:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [@Flanganish: Jup, je bent nog op tijd!]


    Reality's overrated.

    Kan ik er nog één maken?


    I don't want you to die, I want you to suffer.