• Jep. Soms laat hij heel traag, zodat je een kwartier moet wachten tot je pagina geladen is. En vaak, als ik op een link klik, krijg ik dit: Oepsie!
    Er is momenteel een probleem met de database. We zullen dit zo snel mogelijk proberen op te lossen!

    Heeft nog iemand dit? En ligt het misschien aan de werken die een paar dagen geleden zijn gebeurd?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:48 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    xTWIloverx schreef:
    Vanaf nu helpt refreshen bij mij niet meer...
    Ik moet iedere keer opnieuw de site intikken, hopen dat die dan werkt.
    En dan hopen dat ik kan bekijken wat ik moet bekijken alvorens het weer niet meer lukt.
    Pb's bekijk ik nu bijna niet, omdat ik meestal niet eens op die pagina geraak.


    Yup, dat heb ik nu dus ook de hele tijd. Heel irritant.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Buiten het forum heb ik trouwens nergens last van.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jep. Ik herken die Oepsie-melding.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Requille schreef:
    Ik krijg die melding nu letterlijk elke keer als ik ergens op klik.

    Dit ^
    Wordt er niet echt blijer op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, dit begint echt frustrerend te worden. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb er ook last van maar ik refresh 'em gewoon zo vaak totdat 'ie het weer doet C:

    Macabre schreef:
    Oké, dit begint echt frustrerend te worden. :/


    26 - 02 - '16

    Madonna schreef:
    Buiten het forum heb ik trouwens nergens last van.


    Ik heb juist heel erg last als ik mijn pb probeer in te komen...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    continu. Vooral als ik naar mijn inbox wil...


    Miep

    Madonna schreef:
    Jep, heb het ook. Gewoon het laden van de pagina afbreken en opnieuw proberen, dan doet 'ie het wel weer.


    Bad decisions make good stories.

    Het is nu minder erg, maar goed er zijn ook minder mensen online :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    We zijn op de hoogte van het probleem en we zijn achter de schermen druk bezig met het oplossen van de problemen. Gaat helemaal goed komen, geef het nog een even de tijd.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    We zijn op de hoogte van het probleem en we zijn achter de schermen druk bezig met het oplossen van de problemen. Gaat helemaal goed komen, geef het nog een even de tijd.


    Yaay :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rutger schreef:
    We zijn op de hoogte van het probleem en we zijn achter de schermen druk bezig met het oplossen van de problemen. Gaat helemaal goed komen, geef het nog een even de tijd.

    Ik ben erg blij dat je altijd zo snel reageert op dit soort problemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ben erg blij dat je altijd zo snel reageert op dit soort problemen.


    † Love? I want to sleep.