• Jep. Soms laat hij heel traag, zodat je een kwartier moet wachten tot je pagina geladen is. En vaak, als ik op een link klik, krijg ik dit: Oepsie!
    Er is momenteel een probleem met de database. We zullen dit zo snel mogelijk proberen op te lossen!

    Heeft nog iemand dit? En ligt het misschien aan de werken die een paar dagen geleden zijn gebeurd?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:48 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit probleem komt door de verhuizing naar de nieuwe server. Het is best vervelend, omdat het steeds vaker gebeurd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jep, heb het ook. Gewoon het laden van de pagina afbreken en opnieuw proberen, dan doet 'ie het wel weer.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Jep, heb het ook. Gewoon het laden van de pagina afbreken en opnieuw proberen, dan doet 'ie het wel weer.

    Dit.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Madonna schreef:
    Jep, heb het ook. Gewoon het laden van de pagina afbreken en opnieuw proberen, dan doet 'ie het wel weer.


    26 - 02 - '16

    Wat ook vervelend is: Ik kan geen foto meer in m'n fotoboek plaatsen..


    You are beautiful, you are love.

    Quizlet is messed up sinds het over is op de nieuwe server :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Heb ik ook last van. Behoorlijk irritant


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jep

    maar ik ehb de manier gevonden.
    Nieuwe pagina openen daar doet ie gewoon snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jup, heb ik ook last van, idd sinds Q naar de nieuwe server is gegaan, dus ik denk dat het daar aan ligt...

    edit: terwijl ik deze reactie probeer te plaatsen, krijgt ik weer zo'n melding -.-

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 20:02 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik heb het nu sinds een paar minuten geleden. Tijdje refreshen en het werkt weer, maar op den duur wordt het vervelend.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb er ook last van.. Begint een beetje vervelend te worden


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    you're not alone!
    Same here.
    Overdag is het echt wel snel en ondervind ik geen enkel probleem, maar 's avonds is het echt wel dramatisch. Misschien dat het te maken heeft met de drukte? I don't know, maar ik hoop in ieder geval dat het snel opgelost wordt (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb sinds net ook steeds die foutmeldingen als ik naar mijn pb wil..
    En Quizlet is sinds een paar dagen inderdaad ook erg langzaam bij mij.. -.-


    Inspiration can hit you any time

    The same here. Best vervelend, so fingers crossed for the solution.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Jaimes schreef:
    Quizlet is messed up sinds het over is op de nieuwe server :')

    Dit. Sowieso.


    Chaos is a ladder.