• Ok ik ben op een jongen, maar ik heb een par vraagjes.
    ik heb zijn Skype, nummer en weet veel van hem.
    ik ben verliefd op hem.....................maar hoe weet ik of hij ook wat voelt voor mij zonder het hem te vragen?
    hij reageert op smsjes , skypen is hartstikke leuk en we zijn zelfs aan het wandelen en joggen..........
    maar ik durf niet te vragen of hij mij leuk vind, in verband met een reden die ik liever niet vertel.
    maar hoe weet ik of hoe kan ik zien dat hij ook op mij is?
    hebben jullie nog tips ofziets?

    I need your help.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Persoonlijke mening? Ga naar hem toe en vraag het hem.

    3 opties:
    1) Hij voelt hetzelfde voor jou, probleem opgelost en je hebt een vriendje.
    2) Hij voelt niet hetzelfde voor jou, maar wil nog steeds vrienden blijven. Probleem opgelost, er is niks veranderd maar je weet nu hoe hij zich voelt.
    3) Hij voelt niet hetzelfde, en wil niet meer met je omgaan. (not sure why, maar wie weet) In dat geval is het geen echte vriend en is er niks van waarde verloren gegaan.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Folklore schreef:
    (...)
    Het topic gaat ook niet over het bekritiseren van andermans comments zonder verder op het topic zelf in te gaan.
    En zoals Befree het beschreef zijn ze nu een soort van vrienden, wat ik haar aan wilde raden is om gewoon te genieten van wat ze hebben.

    Oh dan bij deze: grow a pair and ask it.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Befree schreef:
    Ok ik ben op een jongen, maar ik heb een par vraagjes.
    ik heb zijn Skype, nummer en weet veel van hem.
    ik ben verliefd op hem.....................maar hoe weet ik of hij ook wat voelt voor mij zonder het hem te vragen?
    hij reageert op smsjes , skypen is hartstikke leuk en we zijn zelfs aan het wandelen en joggen..........
    maar ik durf niet te vragen of hij mij leuk vind, in verband met een reden die ik liever niet vertel.
    maar hoe weet ik of hoe kan ik zien dat hij ook op mij is?
    hebben jullie nog tips ofziets?

    I need your help.


    Er is geen garantie in de liefde. Die is er nooit. je moet risico nemen als het je waard is.

    (Goeie tip ook voor mezelf)


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Apocalyptic schreef:
    Hem vragen. Als jij het al niet weet, hoe moet ik dan in het hoofd van iemand die ik niet ken kijken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vaagste topic tot nu toe. :')
    Vraag het hem.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Gewoon vragen al durf je dat op een of andere reden niet. Dat is de beste manier, naar mijn mening, die er is.


    I still think of the guitar bible.

    Ik heb ook nu zo'n situatie maar heb niet zo'n haast dus wacht ik af.
    al zijn tips wel altijd handig dus raad ik je aan dat er talloze site's zijn op internet waar je aan kunt zien dat hij je misschien leuk vindt
    bijvoorbeeld deze : heb de site aangepast hoop dat die het nu wel doet ^.^

    hoop dat je er iets aan hebt ;)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 18:13 ]

    Ooo, ben je al óp hem? Dan lijkt het me niet zo'n mysterie wat hij van je vindt. (cat)
    Ask it.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    de site doet het niet....


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    de site doet het niet....


    ik heb een andere site gepakt dus de link doet het nu wel (A)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 19:11 ]

    wauw ik heb dus best wel een vrij grote kans dat hij me leuk vind.........maar waarom zegt hij dan dat hij op iemand is uit rusland, is dat om te kijken hoe ik reageer?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    wauw ik heb dus best wel een vrij grote kans dat hij me leuk vind.........maar waarom zegt hij dan dat hij op iemand is uit rusland, is dat om te kijken hoe ik reageer?

    Schat, doe me een lol: negeer die online testjes en onzin dat werkt allemaal toch niet. De één op de miljoen kans dat het klopt is het toch puur toeval.
    Zoals iedereen al duizend keer heeft gezegd in dit topic: ga naar hem toe. Het is moeilijk maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Befree schreef:
    wauw ik heb dus best wel een vrij grote kans dat hij me leuk vind.........maar waarom zegt hij dan dat hij op iemand is uit rusland, is dat om te kijken hoe ik reageer?


    Hij verteld jou dat ie iemand anders leuk vind en jij denkt dat je nog een vrij grote kans hebt? Dafuq.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Befree schreef:
    wauw ik heb dus best wel een vrij grote kans dat hij me leuk vind.........maar waarom zegt hij dan dat hij op iemand is uit rusland, is dat om te kijken hoe ik reageer?

    In plaats van het telkens aan ons te vragen, vraag je 't aan die gozer.


    † Love? I want to sleep.

    Befree schreef:
    wauw ik heb dus best wel een vrij grote kans dat hij me leuk vind.........maar waarom zegt hij dan dat hij op iemand is uit rusland, is dat om te kijken hoe ik reageer?

    Nee, het is hoe hij het zegt. Wtf.


    I still think of the guitar bible.