• Ok ik ben op een jongen, maar ik heb een par vraagjes.
    ik heb zijn Skype, nummer en weet veel van hem.
    ik ben verliefd op hem.....................maar hoe weet ik of hij ook wat voelt voor mij zonder het hem te vragen?
    hij reageert op smsjes , skypen is hartstikke leuk en we zijn zelfs aan het wandelen en joggen..........
    maar ik durf niet te vragen of hij mij leuk vind, in verband met een reden die ik liever niet vertel.
    maar hoe weet ik of hoe kan ik zien dat hij ook op mij is?
    hebben jullie nog tips ofziets?

    I need your help.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Laxus schreef:
    (...)

    Hij verteld jou dat ie iemand anders leuk vind en jij denkt dat je nog een vrij grote kans hebt? Dafuq.


    You are beautiful, you are love.

    En jij bent zeventien? Denk nu even heel logisch na en ga niet af op een dom testje. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    wacht nog maar even, als hij je echt leuk vind kom je daar vast wel achter tho.


    believe in yourself.

    Hij is verliefd op iemand uit Rusland en jij denkt dat je kans bij hem hebt.
    Ik zie hier twee situaties die geen kans hebben.
    1) Rusland? Yeah right, ain't nobody got time for that.
    2) Ik herhaal: hij is verliefd op iemand uit Rusland. Enough said.


    everything, in time

    ik kan niet naar hem toe gaan, omdat ik dan misschien ruzie krijg met hem, als ik ruzie krijg wat ik uiteraard niet wil worden mijn ouders pissig omdat ik iets met hen heb afgesproken.
    Ik zal hem pijn doen en dus worden de problemen alleen maar groter....


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    ik kan niet naar hem toe gaan, omdat ik dan misschien ruzie krijg met hem, als ik ruzie krijg wat ik uiteraard niet wil worden mijn ouders pissig omdat ik iets met hen heb afgesproken.
    Ik zal hem pijn doen en dus worden de problemen alleen maar groter....

    Als je nu al denkt dat je misschien ruzie krijgt, hoe denk je dan precies dat hij werkelijk een oogje op je heeft? (Die vage quizzen niet meegerekend)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 11:32 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Befree schreef:
    ik kan niet naar hem toe gaan, omdat ik dan misschien ruzie krijg met hem, als ik ruzie krijg wat ik uiteraard niet wil worden mijn ouders pissig omdat ik iets met hen heb afgesproken.
    Ik zal hem pijn doen en dus worden de problemen alleen maar groter....


    Dus je krijgt in principe ruzie omdat je om duidelijkheid vraagt? :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Befree schreef:
    ik kan niet naar hem toe gaan, omdat ik dan misschien ruzie krijg met hem, als ik ruzie krijg wat ik uiteraard niet wil worden mijn ouders pissig omdat ik iets met hen heb afgesproken.
    Ik zal hem pijn doen en dus worden de problemen alleen maar groter....


    Ik snap er helemaal niks van. Klinkt nu een beetje als vage excuses.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 11:57 ]


    You are beautiful, you are love.

    Befree schreef:
    ik kan niet naar hem toe gaan, omdat ik dan misschien ruzie krijg met hem, als ik ruzie krijg wat ik uiteraard niet wil worden mijn ouders pissig omdat ik iets met hen heb afgesproken.
    Ik zal hem pijn doen en dus worden de problemen alleen maar groter....



    Zoals ik al dacht, ze heeft wel een goeie redenen dat ze het niet wilt vragen dus heb ik ook een site gegeven in plaats van zeggen dat ze het gewoon moet vragen.......
    Ik zeg niet dat dat niet goed is maar als ze dat echt niet wil/kan dan moet ze het zelf weten. En als het wel kan zelf achter komen.
    En die site is geen quiz of test of iets waarvan ik ook wel weet dat het niet zo kloppen maar het is een pagina met alleen maar feiten over hoe een jongen zou reageren.
    mijn tip: misschien moet je het gewoon wat tijd geven.

    Je kan denk ik nooit echt enkel afgaan van uiterlijk gedrag, toch niet zonder eerst zelf hints te geven.
    Elke persoon is uiteindelijk toch wel anders, dus er bestaat echt geen algemene regel om dit soort zaak te kunnen zien.
    Als je het zelf echt niet wilt zeggen moet je misschien eens proberen hem in een situatie te plaatsen waar hij eens moet praten voer zijn gevoelens,
    of anders gewoon via andere contacten (gemeenschappelijke vrienden) uit proberen zoeken hoe het nu juist zit.

    Maar als je zelf denkt dat hij je leuk vindt (nuja, als hij je buurjongen is is het ergens ook wel weer niet zo speciaal dat je jogt ofzo met hem, hier moet je wel rekening houden dat de kans groot is dat je 'closer' bent met hem dan met een jongen van je klas, omdat hij nu eenmaal naast je woont), dan is het het simpelst om er gewoon zelf iets van te zeggen. Hij wilt waarschijnlijk zelf ook geen ruzie voor altijd met zijn buurmeisje, dus zelfs al kan de maand erna wat lastig worden, ik ben er vrij zeker van dat dat wel terug goed komt.


    effort never betrays you

    Ga achterhem zitten tijdens een les (als dat kan)
    Als hij zich de hele tijd naar je toe draait is hij waarschijnlijk op je.
    Heeft bij mij gewerkt.
    Ik ben er achter gekomen dat hij op me is!!
    Op die manier kan het niet fout gaan.
    O ja jaloers maken helpt ook veel.


    Stay strong

    mooimike schreef:
    Ga achterhem zitten tijdens een les (als dat kan)
    Als hij zich de hele tijd naar je toe draait is hij waarschijnlijk op je.
    Heeft bij mij gewerkt.
    Ik ben er achter gekomen dat hij op me is!!
    Op die manier kan het niet fout gaan.
    O ja jaloers maken helpt ook veel.


    Jaloers maken moet je dus nooit doen. Als je dat gaat doen komt het over alsof je al een relatie hebt, verliefd bent op een ander en je wekt er enkel ruzie mee op.


    Reading a good book is like taking a journey.

    bedankt voor jullie tipjes, maar ik denk dat ik het weet.
    Ik ga het wat tijd gunnen, ik ga genieten van de dingen die ik met hem doe en als ik het tijd vind om het te vragen ga ik dat doen.
    Wat ik zo lief vond was hij voelde zich schuldig omdat hij niet op Skype kon komen en niet kon reageren op mijn smsjes.
    Hij wilde me geen pijn doen dus vertelde hij het tegen mijn ouders.
    hij voelde zich schuldig.
    ik heb het van me afgeschreven in een nummer, ik heb mijn gevoelens erin uitgedrukt en erin verteld dat ik hem geen pijn wil doen.
    ik vroeg aan mijn vriendinnen of het slim was hem het nummer te geven, ze zeiden van wel maar nu heb ik 2 kanten......


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    bedankt voor jullie tipjes, maar ik denk dat ik het weet.
    Ik ga het wat tijd gunnen, ik ga genieten van de dingen die ik met hem doe en als ik het tijd vind om het te vragen ga ik dat doen.
    Wat ik zo lief vond was hij voelde zich schuldig omdat hij niet op Skype kon komen en niet kon reageren op mijn smsjes.
    Hij wilde me geen pijn doen dus vertelde hij het tegen mijn ouders.
    hij voelde zich schuldig.
    ik heb het van me afgeschreven in een nummer, ik heb mijn gevoelens erin uitgedrukt en erin verteld dat ik hem geen pijn wil doen.
    ik vroeg aan mijn vriendinnen of het slim was hem het nummer te geven, ze zeiden van wel maar nu heb ik 2 kanten......



    Ehm, waarom zou het hem pijn doen als je hem verteld dat je hem leuk vind?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    zeg gewoon dat je hem leuk vind. Als je het niet vraagt ofz dan word het ook nooit iets dus dan moet je hier niet komen zeuren. want wij hebben ook t 6e zintuig niet.


    ailoveejoee.