• Ok ik ben op een jongen, maar ik heb een par vraagjes.
    ik heb zijn Skype, nummer en weet veel van hem.
    ik ben verliefd op hem.....................maar hoe weet ik of hij ook wat voelt voor mij zonder het hem te vragen?
    hij reageert op smsjes , skypen is hartstikke leuk en we zijn zelfs aan het wandelen en joggen..........
    maar ik durf niet te vragen of hij mij leuk vind, in verband met een reden die ik liever niet vertel.
    maar hoe weet ik of hoe kan ik zien dat hij ook op mij is?
    hebben jullie nog tips ofziets?

    I need your help.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Hem vragen. Als jij het al niet weet, hoe moet ik dan in het hoofd van iemand die ik niet ken kijken?


    ars moriendi

    laat het een ander doen ;) daarmee bedoel ik iemand laten vragen wat hij van jou vind


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je zult het niet snel weten als je het hem niet vraagt. Heb gewoon plezier met hem en als je ziet dat hij zich vermaakt betekend dat toch ook wel wat lijkt me.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 20:02 ]


    You are beautiful, you are love.

    Dat kun je vaak al zien aan de manier waarop hij reageert,

    Ik ben zelf een jongen, dus ask me.

    Over het algemeen, als jongens verliefd zijn of iemand leuk vinden, kunnen ze niet tegen stiltes. Zeg eens een keer een heel droog antwoordt, en kijk wat hij reageert. (Als hij niets zegt, kun je alsnog gewoon antwoord geven.)
    Zie je hem ook op school? Begroet hij je daar vaak, en misschien wel op een manier waarop hij niemand anders begroet?
    Let op dat soort dingetjes.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moretz schreef:
    Dat kun je vaak al zien aan de manier waarop hij reageert,

    Ik ben zelf een jongen, dus ask me.

    Over het algemeen, als jongens verliefd zijn of iemand leuk vinden, kunnen ze niet tegen stiltes. Zeg eens een keer een heel droog antwoordt, en kijk wat hij reageert. (Als hij niets zegt, kun je alsnog gewoon antwoord geven.)
    Zie je hem ook op school? Begroet hij je daar vaak, en misschien wel op een manier waarop hij niemand anders begroet?
    Let op dat soort dingetjes.


    Hé wat leuk, daar leer ik ook nog van. :Y)

    @Befree Uit je verhaal kan ik in ieder geval niet uitleiden of hij je leuk vindt. Het kan ook zijn dat hij het gewoon gezellig met je heeft, maar verder niets zoekt. Je zult het uiteindelijk toch echt moeten vragen, of wachten tot hij actie onderneemt. Als het echter een erg verlegen jongen is, kun je daar nog wel een tijdje op wachten.


    everything, in time

    Folklore schreef:
    Je zult het niet snel weten als je het hem niet vraagt. Heb gewoon plezier met hem en als je ziet dat hij zich vermaakt betekend dat toch ook wel wat lijkt me.

    Biggest bullshit ever heard. Dus als ik mij vermaak met iemand betekent dat - dat ik diegene leuk vind? Nah..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Apocalyptic schreef:
    Hem vragen. Als jij het al niet weet, hoe moet ik dan in het hoofd van iemand die ik niet ken kijken?


    Bad decisions make good stories.

    het tegen hem zeggen gaat lastig worden inverband met een emotionele waarde van hem.......
    Hij zit niet bij mij op school het is nog ingewikkelder hij woont naast me hij is dus mijn buurjongen.......
    maar ik kan mijn liefde voor hem niet zo stoppen.......
    ik ben radeloos.......zijn er geen dingen hoe je kan zien aan iemand of die verliefd is?
    gezicht uitdrukking of de manier hoe hij zicht gedraagd ofzo?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Apocalyptic schreef:
    Hem vragen. Als jij het al niet weet, hoe moet ik dan in het hoofd van iemand die ik niet ken kijken? (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Folklore schreef:
    Je zult het niet snel weten als je het hem niet vraagt. Heb gewoon plezier met hem en als je ziet dat hij zich vermaakt betekend dat toch ook wel wat lijkt me.


    •*• Lululu •*•

    Befree schreef:
    het tegen hem zeggen gaat lastig worden inverband met een emotionele waarde van hem.......
    Hij zit niet bij mij op school het is nog ingewikkelder hij woont naast me hij is dus mijn buurjongen.......
    maar ik kan mijn liefde voor hem niet zo stoppen.......
    ik ben radeloos.......zijn er geen dingen hoe je kan zien aan iemand of die verliefd is?
    gezicht uitdrukking of de manier hoe hij zicht gedraagd ofzo?


    Wat maakt het nu uit dat hij je buurjongen is? Sorry, maar dat vind ik echt geen reden.
    Ik heb een tijdje een relatie met mijn overbuurjongen gehad, hoe denk je dat dat is ontstaan? We hebben het ook tegen elkaar moeten uitspreken.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:00 ]


    everything, in time

    Befree schreef:
    het tegen hem zeggen gaat lastig worden inverband met een emotionele waarde van hem.......
    Hij zit niet bij mij op school het is nog ingewikkelder hij woont naast me hij is dus mijn buurjongen.......
    maar ik kan mijn liefde voor hem niet zo stoppen.......
    ik ben radeloos.......zijn er geen dingen hoe je kan zien aan iemand of die verliefd is?
    gezicht uitdrukking of de manier hoe hij zicht gedraagd ofzo?


    Je zult het nooit zeker weten als je het niet gewoon vraagt. Grow some girlballs en vraag het gewoon. Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij 'nee' zegt. En niemand is daar ooit aan doodgegaan.
    En wat Moeder Marleentje zegt: dat het je buurjongen is, is inderdaad geen reden en maakt geen reet uit.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wilhelmina schreef:
    (...)
    Biggest bullshit ever heard. Dus als ik mij vermaak met iemand betekent dat - dat ik diegene leuk vind? Nah..


    Dat bedoelde ik nou juist niet. Ik zeg niet dat het betekend dat hij meteen verliefd op haar is, het bétekend gewoon dat je het leuk met elkaar hebt. En dat kan ook vriendschappelijk zijn. Wat het ook is, het betekend wel wat. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik nou juist niet. Ik zeg niet dat het betekend dat hij meteen verliefd op haar is, het bétekend gewoon dat je het leuk met elkaar hebt. En dat kan ook vriendschappelijk zijn. Wat het ook is, het betekend wel wat. (cat)

    Dit topic gaat nou niet echt bepaald over vriendschap ..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wilhelmina schreef:
    (...)
    Dit topic gaat nou niet echt bepaald over vriendschap ..

    Het topic gaat ook niet over het bekritiseren van andermans comments zonder verder op het topic zelf in te gaan.
    En zoals Befree het beschreef zijn ze nu een soort van vrienden, wat ik haar aan wilde raden is om gewoon te genieten van wat ze hebben.


    You are beautiful, you are love.