• Hey,

    Ik ga een story schrijven over The Magic Hungergames:
    Gewoon de Hungergames maar dan ipv wapens magie/ krachten.
    Ik heb zegmaar nog geen story-lijn dus ik haal mijn inspiratie uit jullie reactie's

    In te vullen:


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Kracht:
    Familie van: (Functie familielid)
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    Ik wat rollen voor mijn nieuwe story:

    2 beroeps voor district 1
    1 beroeps voor district 2 (jongen) (candy2001)
    2 kandidaten voor district 3
    2 beroeps voor district 4
    2 kandidaten voor district 5
    2 kandidaten voor district 6
    2 kandidaten voor district 7
    2 kandidaten voor district 8
    2 kandidaten voor district 9
    2 kandidaten voor district 10
    1 kandidaat voor district 11 (jongen) (Daredreaming)
    2 kandidaten voor district 12
    3 stylisten

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 23:03 ]


    Ab imo pectore

    Districht 3 is geen beroeps.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Districht 3 is geen beroeps.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    oeh nice! ik ga m invullen (:
    aangezien ik net de boeken uit heb, ben ik weer helemaal fan haha!


    Dance like nobody's watching'

    Naam: Aurora amytist
    Leeftijd: (12 t/m 18) 17
    Geslacht:meisje
    Innerlijk:is soms iets verlegen maar meestal brutaal en heel eigenwijs
    Uiterlijk:Aurora heeft bruin haar met hier en daar een paar blauwe plukjes ze heeft felblauwe ogen. ze is 1.70 m lang en heel slank. ze heeft een blauwe tattoo op haar slapen en op haar linker onderbeen en voet
    Kracht:iets met water (wist er niks bij)
    Sterke punten:ze kan goed met haar magie en kracht overweg en is lenig en snel ze is ook slim
    Zwakke punten:ze is doordat ze soms te eigenwijs is wel eens in de problemen gekomen is dus minpuntje in de arena.
    Extra:in haar district heeft ze haar voet verbrand aan een kampvuur sindsdien heeft ze een brandwond daar zitten en is ze doodsbang voor vuur.


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    sorry vergeten bij te zetten ze komt uit district 2


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik verveel me, dus als je nog mensen zoekt, wil ik het wel invullen!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Lachlan schreef:
    Ik verveel me, dus als je nog mensen zoekt, wil ik het wel invullen!

    graag!


    Ab imo pectore

    candy2001 schreef:
    Naam: Aurora amytist
    Leeftijd: (12 t/m 18) 17
    Geslacht:meisje
    Innerlijk:is soms iets verlegen maar meestal brutaal en heel eigenwijs
    Uiterlijk:Aurora heeft bruin haar met hier en daar een paar blauwe plukjes ze heeft felblauwe ogen. ze is 1.70 m lang en heel slank. ze heeft een blauwe tattoo op haar slapen en op haar linker onderbeen en voet
    Kracht:iets met water (wist er niks bij)
    Sterke punten:ze kan goed met haar magie en kracht overweg en is lenig en snel ze is ook slim
    Zwakke punten:ze is doordat ze soms te eigenwijs is wel eens in de problemen gekomen is dus minpuntje in de arena.
    Extra:in haar district heeft ze haar voet verbrand aan een kampvuur sindsdien heeft ze een brandwond daar zitten en is ze doodsbang voor vuur.


    Dankje, heb je bij het uiterlijk een foto?


    Ab imo pectore

    Haha oké hier staat zo: Er is al bijna 61 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
    Maar ik waag het er toch maar op :P

    Naam: Lucey Murray
    Leeftijd: 14
    Geslacht: Meisje
    Innerlijk: Lucey is aardig tegen iedereen die ook aardig tegen haar is. Lucey houdt erg van dingen leren die ze leuk vindt. Zo weet ze veel van planten af. Lucey wantrouwt mensen erg snel, ze vertrouwt mensen dan ook niet snel voor 100%. Lucey is erg lenig en snel. Maar ze is niet echt handig. Als ze iets in elkaar zet valt het meestal zo uit elkaar. Lucey is niet erg opvallend en dat vindt ze helemaal niet erg. Ze houdt ervan om alles van een afstandje te observeren hierdoor is ze erg oplettend. Lucy komt oorspronkelijk uit Ijsland en kan dus wel tegen de kou. Ze heeft een hele bleke huid omdat ze tot haar 11e in Ijsland heeft gewoond. Lucey was in Ijsland erg op haar gemak, maar sinds ze in Amerika woont voelt ze zich een buitenbeentje.




    Uiterlijk: Lucey heeft zwart haar en een bleke huid. Ze heeft een normale lengte en is slank. Ze draagt meestal wat zij zelf leuk vindt en wat een beetje goed zit. Ze draagt het liefst een spijkerbroek of een legerbroek en haar rode houthakkersblouse.
    Kracht: Ze kan water besturen. Ook kan ze het laten sneeuwen/regenen en kan ze water in ijs veranderen en andersom.
    Familie van: (Functie familielid) Ze is de enig kind en leeft samen met haar vader. Haar moeder is een paar dagen na Lucey's geboorte overleden. Lucey weet niet anders dan dat haar moeder er niet is.
    Sterke punten: Lucey is erg snel en lenig, ze is goed met planten en voorzichtig en oplettend.
    Zwakke punten: Lucey is erg onhandig, ze kan helemaal niet goed klussen. Ook is ze doof aan een oor. Maar ze kan bijna net zo goed horen als ieder ander, want haar gehoor is flink aangescherpt door haar handicap..
    Extra: Lucey is doof aan één oor en omdat Lucey en haar vader niet veel geld hebben kunnen ze een operatie niet betalen.

    Ik hoop dat je het een beetje goed vindt :)


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Butera schreef:
    Districht 3 is geen beroeps.


    + district 4 toch ook niet?

    Maar het is wel een leuk idee voor een FF.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Naam : Kate Eleanor Johnson
    Leeftijd : 16 jaar
    Geslacht : Vrouwelijk
    Innerlijk : Kate is heel vriendelijk maar doe haar iets aan en ze maakt je het leven zuur. Kate is heel oplettend en kan het zien als mensen liegen. Kate houd van het leven en ze zal alles geven om de Hungergames te winnen om haar district trots te maken en om haar hondje terug te zien.





    Uiterlijk : Kate heeft bruin lang gekruld haar.
    Kracht : Ze kan gedachten lezen en zorgen dat er vuur is. Ze heeft nog altijd geen idee hoe dat kan.
    Sterke punten : Ze is snel en heeft goeie reflexen.
    Zwakke punten : Ze heeft snel medelijden.
    Extra : Kate heeft een tattoo op haar rug

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:45 ]

    Heb je eigenlijk nog rollen nodig, aangezien dit topic van drie maanden geleden is?


    Do what people say you can't.

    Pirouette schreef:
    Heb je eigenlijk nog rollen nodig, aangezien dit topic van drie maanden geleden is?


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Dallis schreef:
    (...)

    + district 4 toch ook niet?

    Maar het is wel een leuk idee voor een FF.

    District 4 is zeker wel beroeps!
    OT: Nah, don't do RPG's. En schijnbaar is het een topic van maanden geleden, dus ik weet ook niet waarom die gebumpt is.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Reezy schreef:
    (...)
    District 4 is zeker wel beroeps!
    OT: Nah, don't do RPG's. En schijnbaar is het een topic van maanden geleden, dus ik weet ook niet waarom die gebumpt is.


    Huh? Echt? Maar waarom 3 dan niet? Ik dacht altijd alleen 1 en 2.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom