• Daar ga ik weer, ben weer is in een vreemde bui. Heb echt zin om weer iets bloederig, moordlustig te zien, je weet wel, zo iets waar iedereen dood gaat enzo~
    Helaas kan ik er niet echt eentje vinden, dus vraag ik jullie, mede-anime-liefhebbers, om hulp? Wat is een goede bloederige anime?
    Alvast bedankt.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Gasai schreef:
    (...)
    Vertel me dan even wat je van die laatste vond xd. Ik wil hem niet kijken vanwege de ecchi gedeelte

    Ik kan 't wel vertellen? Ik heb 'm al gekeken. :'D


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Ik kan 't wel vertellen? Ik heb 'm al gekeken. :'D

    Tell me ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Smokeless schreef:
    (...)
    Ik kan 't wel vertellen? Ik heb 'm al gekeken. :'D


    Ik luister mee~


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    (...)

    Ik luister mee~

    Met mij 3. :Y)

    Gasai schreef:
    (...)
    Tell me ;D

    Is wel een tijdje geleden dat ik 'm gekeken heb, maar ik zal mn best doen met uitleggen lolol. Het begint al meteen met de actie/horrorshizzle, maar als je niet van dat Ecchi gedoe houdt moet ik wel zeggen dat dát er echt vaak in voorkomt. En op sommige momenten dacht ik wel dat het meer een soort Ecchi serie was dan echt horror of iets. Al vind ik het wel goed in elkaar gezet, maar vind het jammer dat het Ecchi gedoe er vaak in voorkomt. En zo'n blond wijf dat erin voorkomt irriteerde ik me mateloos aan. :'x

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 22:55 ]


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Is wel een tijdje geleden dat ik 'm gekeken heb, maar ik zal mn best doen met uitleggen lolol. Het begint al meteen met de actie/horrorshizzle, maar als je niet van dat Ecchi gedoe houdt moet ik wel zeggen dat dát er echt vaak in voorkomt. En op sommige momenten dacht ik wel dat het meer een soort Ecchi serie was dan echt horror of iets. Al vind ik het wel goed in elkaar gezet, maar vind het jammer dat het Ecchi gedoe er vaak in voorkomt. En zo'n blond wijf dat erin voorkomt irriteerde ik me mateloos aan. :'x

    Ik heb iets van 2 afleveringen gezien voordat ik ermee gekapt ben. Misschien ga ik er ooit nog aan verder. Ik weet alleen nog dat ik me ergerde aan Rei. Zo'n typisch anime-meisje. Relatie achter de rug, kan nog steeds niet normaal met ex omgaan maar wil toch vrienden blijven, etc.. Drama queen.
    Oh, en in episode 2 kwam er zo'n meid met een lange rok en badass sword skills. Ik dacht "Oh, dus niet alles is ecchi?" MAJOR BOOBS.
    Hoe kan het ook anders. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik heb iets van 2 afleveringen gezien voordat ik ermee gekapt ben. Misschien ga ik er ooit nog aan verder. Ik weet alleen nog dat ik me ergerde aan Rei. Zo'n typisch anime-meisje. Relatie achter de rug, kan nog steeds niet normaal met ex omgaan maar wil toch vrienden blijven, etc.. Drama queen.
    Oh, en in episode 2 kwam er zo'n meid met een lange rok en badass sword skills. Ik dacht "Oh, dus niet alles is ecchi?" MAJOR BOOBS.
    Hoe kan het ook anders. :Y)

    Ja, klopt. Dat is dus dat wijf waar ik me aan ergerde. Ze is echt een drama queen, ja. De ene keer wilt ze die gozer en de andere keer niet, want dan kan ze alleen maar zeuren dat die gozer haar vriend heeft gedood. Ugh, dat moest omdat 'ie een zombie werd. Goddammit. D:
    En ja, hahah. Maar ik vind haar echt cool. Lolol. Da's Saeko Busujima.


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Ja, klopt. Dat is dus dat wijf waar ik me aan ergerde. Ze is echt een drama queen, ja. De ene keer wilt ze die gozer en de andere keer niet, want dan kan ze alleen maar zeuren dat die gozer haar vriend heeft gedood. Ugh, dat moest omdat 'ie een zombie werd. Goddammit. D:
    En ja, hahah. Maar ik vind haar echt cool. Lolol. Da's Saeko Busujima.

    Huh. Leuke naam.
    Oh ja, in episode 1 of 2 geloof ik.
    Toen Takeshi een zombie werd en die andere dude hem wilde doden, maar dat wilde dat wijf niet.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Huh. Leuke naam.
    Oh ja, in episode 1 of 2 geloof ik.
    Toen Takeshi een zombie werd en die andere dude hem wilde doden, maar dat wilde dat wijf niet.

    Ja, dat klopt ja. Maar wat vind je van die anime? Want ik kan me ook wel voorstellen dat je 'm niets vind vanwege het genre echhi. Het komt er wel echt vaak voor en in sommige delen is 't best wel erg. Heheh.


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Ja, dat klopt ja. Maar wat vind je van die anime? Want ik kan me ook wel voorstellen dat je 'm niets vind vanwege het genre echhi. Het komt er wel echt vaak voor en in sommige delen is 't best wel erg. Heheh.

    Ik heb 'm in episode 2 laten vallen, maar nu ik dit allen hoor denk ik dat ik 'm toch weer ga kijken. :Y)
    Sterker nog, episode 3, here I come.

    Ik wist eerst niet dat Mirai Nikki zo'n bloedhorroranime was, ik dacht alleen: "oh, leuk getekend!" Dus ik ging kijken en ik zat echt zo van:
    ... ... ... o______________________________________________________________O ... ... *klikt weg*


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik heb 'm in episode 2 laten vallen, maar nu ik dit allen hoor denk ik dat ik 'm toch weer ga kijken. :Y)
    Sterker nog, episode 3, here I come.

    Hahaha, serieus? Komt het dan toch door de genre Ecchi? Ghehe. [a']. Lolol. Veel plezier met kijken in ieder geval en als je vragen hebt of zo.. Feel free to ask them? (:


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Hahaha, serieus? Komt het dan toch door de genre Ecchi? Ghehe. [a']. Lolol. Veel plezier met kijken in ieder geval en als je vragen hebt of zo.. Feel free to ask them? (:

    QUESTION ONE.
    Zouden de mangaka's van ecchi als Seikon no Qwaser en HOTD in real life hentai's zijn? (krul)

    Dragneel schreef:
    (...)
    QUESTION ONE.
    Zouden de mangaka's van ecchi als Seikon no Qwaser en HOTD in real life hentai's zijn? (krul)


    Het antwoord die vraag zou ik wel bij meerdere mangaka's willen weten. (': 11eyes was ook echt erg op hentai gebied (hmm. Meer ecchi eigenlijk, maar okee) maar die is niet zo heel bekend, dus ik denk niet dat veel mensen hier die gezien hebben.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 20:56 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    dragonslayer schreef:
    Ik wist eerst niet dat Mirai Nikki zo'n bloedhorroranime was, ik dacht alleen: "oh, leuk getekend!" Dus ik ging kijken en ik zat echt zo van:
    ... ... ... o______________________________________________________________O ... ... *klikt weg*

    Aw, gewoon mee doorgaan! Er zit veel spanning in en je verwacht het plot echt niet. Er zit ook wat humor in ^^
    Akise en Minene waren mijn favorieten.


    Lol. Mijn favoriete wtf-part. :3