• Mijn kamer vult zich namelijk sneller met snoep dan ik het kan opeten, op een of andere manier. Ik koop het zelf niet eens, maar andere mensen komen er telkens mee aanzetten en duwen het in mijn handen, en zo ik kom er langzaam achter dat ik gemakkelijk een maand kan doen over een reep chocola als die niet in de keukenla ligt en ik defensive eating strategieën moet inzetten om er überhaupt iets van mee te krijgen.

    De huidige voorraad:
    > twee derde van een reep Toblerone, zo eentje met de lengte van een lineaal
    > een half zakje M&M's (deze heb ik overigens wel zelf gekocht! maar in de bioscoop, en dit is letterlijk het enige)
    > een doosje gekleurde hagelslag en pareltjes om taarten etcetera te versieren
    > twee dikke chocowafels
    > een groot, vierkant blik met een assortiment aan fancy chocoladekoekjes
    > een hele chocoladeletter
    > een derde van een zak snoepbananen
    > een pakje Sultana (?? ik weet niet eens zeker hoe dat daar komt. herinner me eraan dat beneden in de keukenla te dumpen)
    > een heel doosje winegums (die een beetje hard zijn omdat het al over datum was toen ik het kreeg)
    > een aangebroken zakje zure matten van Look-O-Look
    > van die rode slierten van Look-O-Look
    > een Snickers reep
    > een raar zakje met van dat goedkope, griezelig zoete kindersnoep dat ik nog niet nader heb durven onderzoeken
    > een doosje Milka chocolaatjes in de vorm van cadeautjes
    > zeven Ierse lolly's

    Nu ik het allemaal zo op een rijtje heb gezet is het nog erger dan het leek toen het gewoon door mijn kamer verspreid lag. Help??? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ierse lolly's zeg je dat nou? Nu heb ik daar wel erg trek in. En ohgod de rode slierten van Look-O-Look aardbeien veters FTW!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Knap datje daar zo lang over doet. Bij mij zou het erg snel sneuvelen.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Laat ik nou toevallig in de buurt wonen.... Ik wil je best helpen met dit probleem!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kom gezellig langs ermee en ik help je wel je probleem op te lossen. ;D
    Kun je puppy's aaien. :D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Of kom eens langs in België, dat lijstje klinkt echt te lekker om niet opgegeten te worden!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waarom zou dat een probleem zijn? Deel het gewoon met familie of vrienden en het is zo op.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Dat is toch niet per se erg? Koop gewoon voorlopig niets extra en slijt je voorraad eventueel aan familie/vrienden (;


    26 - 02 - '16

    Oh hey, dat probleem ken ik. Ik heb op het moment niet zo veel op mijn kamer liggen, maar ik heb van die chocowafels uit Wenen die er al bijna 3 weken liggen, een reep chocola die er bijna een maand ligt en een andere reep die er ong. ook 3 weken ligt :'D oeps
    Maar he, mocht de apocalyps nu uitbreken, heb jij eten :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil best wel even langskomen hoor (wbw)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    volgens mij heb ik het omgekeerde probleem. Als ik een kwart van een zak met pepernoten mee naar boven sleep is het binnen een uur weg. Geldt ook voor chocola en snoep. Ik vind het geen probleem om je te helpen (wbw)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Frodo schreef:
    Of kom eens langs in België, dat lijstje klinkt echt te lekker om niet opgegeten te worden!


    Dit. We hebben het al over die droommeeting gehad, hé.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28