• -Ik heb weer chocola op.-

    Nou kijk, ik heb vrijdag mijn eerste échte date. -trots- met Luc. Gosh hij is zo leuk. En nu gaan we vrijdag samen naar de film.=3 Hij zei dat k moest kiezen welke film, maar omdat ik dat niet kon heeft hij gekozen. Nu gaan we dus naar Robin Hood. Die film lijkt me écht leuk, maar er zit veel gevecht in. En ik word daar dus best wel snel bang van. -schaamschaam.- Ik wil geen watje bij hem lijken, what do I have to do?

    Trouwens, nu ik dit schrijf, zit ik met nog iets. Ik heb hem pas gister leren kennen op de verjaardag van een vriendin. En zij vindt het niet leuk dat wij elkaar leuk vinden. Daardoor voel ik me echt rot, omdat ik graag beide bij me wil.=3


    OMG, deze liefdestopics zijn zo niet iets voor mij.-gayhand-

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 20:55 ]


    everything, in time

    Hoezo vind je vriendin dat niet leuk?
    En als je bang wordt, kruip je toch lekker tegen hem aan :Y)?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hoezo vind je vriendin dat niet leuk?
    En als je bang wordt, kruip je toch lekker tegen hem aan :Y)?


    Dat weet ik niet, want ze wist het zelf ook niet. Ze vindt Luc niet leuk. Ik denk zelf omdat het ze bang is hem kwijt te raken, maar ik weet het dus niet zeker.x;

    En twee, waarom kwam ik daar niet op? -slaat zichzelf tegen haar hoofd- Ik ben dom. Maar ik weet niet of ik dat durf?xd


    everything, in time

    Des te meer reden om tegen hem aan te kruipen toch? :Y)
    En over die vriendin: jij bepaald toch zelf ook niet op wie je verliefd word? Je moet gewoon zorgen dat je ook tijd met haar doorbrengt en haar niet gaat verwaarlozen als jullie iets krijgen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Desolate schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet, want ze wist het zelf ook niet. Ze vindt Luc niet leuk. Ik denk zelf omdat het ze bang is hem kwijt te raken, maar ik weet het dus niet zeker.x;

    En twee, waarom kwam ik daar niet op? -slaat zichzelf tegen haar hoofd- Ik ben dom. Maar ik weet niet of ik dat durf?xd
    Oh, dat komt wel goed hoor Marleentje, geloof me :Y)


    Life is hard and then we die

    Gewoon bang zijn en tegen hem aan kruipen, vinden de meeste jongens juist schattig!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Psychic schreef:
    Des te meer reden om tegen hem aan te kruipen toch? :Y)
    En over die vriendin: jij bepaald toch zelf ook niet op wie je verliefd word? Je moet gewoon zorgen dat je ook tijd met haar doorbrengt en haar niet gaat verwaarlozen als jullie iets krijgen. (:


    Heb ik al gedaan, maar die vriendin is heel uhm 'gevoelig'.Ze stelt zich absoluut niet aan ofzo. Maar ze is wat anders. Ze verteld bijna nooit waar ze mee zit. Soms wel dát ze ergens mee zit, maar dan niet helemaal waarmee. -dat komt omdat ik merk als er iets met haar is.-
    Dus ze geloofd me niet, maar half. En ze wil er vrede mee hebben voor ons, maar ze wordt misselijk als ze eraan denkt?


    everything, in time

    @Ilse&Annick.
    Ghaha, dat vind ik ook balen. Hij is 1.70 en ik ben 1.76. Maar gelukkig, hij groeit nog en ik niet meer. Maar toch, dat ziet er raar uit. -hij is wel ouder dan ik ben.-


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Heb ik al gedaan, maar die vriendin is heel uhm 'gevoelig'.Ze stelt zich absoluut niet aan ofzo. Maar ze is wat anders. Ze verteld bijna nooit waar ze mee zit. Soms wel dát ze ergens mee zit, maar dan niet helemaal waarmee. -dat komt omdat ik merk als er iets met haar is.-
    Dus ze geloofd me niet, maar half. En ze wil er vrede mee hebben voor ons, maar ze wordt misselijk als ze eraan denkt?

    Waarschijnlijk zal ze uiteindelijk wel bijdraaien. Zolang jij haar inderdaad maar genoeg aandacht blijft geven.
    En anders gooi je je famousheid/geniaalheid gewoon in de strijd (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je jezelf nou helemaal klein maakt en schrikbewegingen maakt komt hij er vanzelf wel achter en (hopelijk) slaat hij dan een arm om je heen. Awh, echt leuk voor je!!


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Als je jezelf nou helemaal klein maakt en schrikbewegingen maakt komt hij er vanzelf wel achter en (hopelijk) slaat hij dan een arm om je heen. Awh, echt leuk voor je!!


    Haha, ik ben er zenuwwachtig van!=3 Maar ik zal je truc onthouden!=)

    @Rosie
    Doh, mijn geniaalheid is gewoon geniaal. Ik denk ook wel dat ze bijdraait, en ze is ook absoluut niet boos op me ofzo hoor. Ze blamed niet mij, maar Cupido.


    everything, in time

    Stuiterbal schreef:
    Gewoon bang zijn en tegen hem aan kruipen, vinden de meeste jongens juist schattig!


    hoi, jij bent leuk.

    Stuiterbal schreef:
    Gewoon bang zijn en tegen hem aan kruipen, vinden de meeste jongens juist schattig!