• Heey, ik heb gisteren superleuke Vans gekocht, zwart met gekleurde rozen. Maar nu zit ik met het probleem dat ik niet weet wat voor kleur sokken ik er het beste bij aan kan doen :S Ik dacht zwart, maar dat ziet er dus zo uit;



    Het kan erger natuurlijk, maar weet iemand misschien een betere kleur? Ik kom er echt niet uit..

    xx mij

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    When nothing goes right, go left <3

    Ik zie geen foto o.i.d.?


    Bad decisions make good stories.

    Lol first world problems.
    Doe gewoon zwart of wit, het is niet zo dat iedereen op je sokken gaat letten.

    En ik zie ook geen foto.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 15:38 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gewoon basis kleur > zwart of wit.
    en ik zie geen foto..?



    If it's right, hoort de foto het zo te doen xd. En anders begrijp ik niet hoe er geen foto kan staan c:

    Ik zou gewoon... rood doen ^^


    ---

    Foto doet het nog steeds niet, volgens mij heb je een verkeerde link gepakt..

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 15:44 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Erger dan mij kan je op dit moment niet zijn. Ik draag zwarte schoenen en roze sokken. ROZE.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Bij mij doet de foto het wel gewoon ? 0.0 nouja


    When nothing goes right, go left <3

    Macabre schreef:
    Lol first world problems.
    Doe gewoon zwart of wit, het is niet zo dat iedereen op je sokken gaat letten.

    En ik zie ook geen foto.


    Dit.

    Trek gewoon zwart of wit aan. Nou en, het zijn maar sokken. :d


    I still think of the guitar bible.

    ... Oke. What a problem, het zijn maar sokken.


    -

    Als ik Vans aandoe, doe ik van die ballerinakousjes aan, want dan lijkt het of je geen sokken aanhebt en dat vind ik nog altijd het mooist (zoiets, ik kan het niet beter uitleggen), of gewoon zwarte sokken. Ik denk dat je het gewoon op zwarte of donkergrijze kousjes moet houden, niets te opvallend zoals felgroene met oranje bolletjes ofzo. ^^

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 17:46 ]

    Some serious stuff's happening here.
    Zwart/zwart is altijd oke.


    No growth of the heart is ever a waste

    Alayna schreef:
    Trek gewoon zwart of wit aan. Nou en, het zijn maar sokken. :d


    •*• Lululu •*•

    Gewoon zwart of wit.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gewoon zwarte sokken, ik heb altijd zwarte sokken aan. Of anders grijze.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Draag gewoon van die kleine kousjes. Dan kan je gelijk wel kleur aandoen, want je ziet die sokken dan toch niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?