• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.





    Rollen: Getallen achter naam. Rollentopic + paginanummer
    Vampiers:
    Clanleider: Silas Underwood - 26/247 - 1e rang - Tortura
    Rechterhand:Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang - Goldenwing
    Verbannen: Will Mason Black (1,3) - 22/84 - Nomaad - Praelectio
    Leden (max 6):
    - Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - Evelyn Gabriela Delavey (1,2) - 20/121 - 3e rang - Scabbia
    - Amelia Earhart (1,3) - 15/15 - 4e rang - Souvenir

    - Oliver William Dust (1,1) - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - Samuel Joshua Carrey (1,4) - 20/150 - 3e rang - Eyes
    - Cedric Laurentius Salomon - 21/138 - 3e rangs - X


    Mensen (max 5):
    - Eviënne Olivia Crawford (1,2) - 18 - Tegen - Praelectio
    - Félice Mabel Delamore - 19 - Voor - Jemima
    - Elisabeth Howell - 17 - Tegen - Eyes

    - X - X - X - X
    -

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 14:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whoe, Alice is bijna af, alleen haar verleden nog fixen \o/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Whoe, Alice is bijna af, alleen haar verleden nog fixen \o/


    Mag mijn personage ook op de lijst of moet ik nog iets veranderen?


    Physics is awesome

    Ik zal morgen even iedereen weer er op zetten, nu ga ik genieten van mijn thee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil deze week beginnen (: Dus als iedereen deze week zijn personage af krijgt, zou dat fijn zijn.

    De RPG begint waarbij clanleider iedereen bij elkaar roept en verteld wat hun doel is, mogelijke nieuwe clanleden vinden.
    Dus dan kunnen jullie, mochten jullie zin hebben, alvast een post voorbereiden/schrijven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nogmeven over die ring. Wanneer word dat beslist?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Endure schreef:
    Ik wil deze week beginnen (: Dus als iedereen deze week zijn personage af krijgt, zou dat fijn zijn.

    De RPG begint waarbij clanleider iedereen bij elkaar roept en verteld wat hun doel is, mogelijke nieuwe clanleden vinden.
    Dus dan kunnen jullie, mochten jullie zin hebben, alvast een post voorbereiden/schrijven.


    Ik heb mijn twee personages af maar mijn meisje staat er nog niet bij.


    Physics is awesome

    Ohja, sowieso zijn er nu al 3 met een ring, lijkt me genoeg, anders wordt iedereen 'speciaal' en ze kunnen er altijd
    nog één krijgen of een niet gespeelde vampier vermoorden die er één draagt en die stelen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ohja, sowieso zijn er nu al 3 met een ring, lijkt me genoeg, anders wordt iedereen 'speciaal' en ze kunnen er altijd
    nog één krijgen of een niet gespeelde vampier vermoorden die er één draagt en die stelen (:

    Ah, oké. Ik ga dan even mijn personage aanpassen met die ringen.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Poeh, Alice is finished. Wss pas ik hier en daar nog wat anders aan, maar ze is af _O_


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Poeh, Alice is finished. Wss pas ik hier en daar nog wat anders aan, maar ze is af _O_


    Jemima heeft volgens mij ook haar personage af.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Jemima heeft volgens mij ook haar personage af.


    Eh, nee xd
    Ik hoop dat ik vanavond tijd heb het innerlijk in te vullen, hangt er vanaf hoelang ik nodig heb om wiskunde te leren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemima schreef:
    (...)

    Eh, nee xd
    Ik hoop dat ik vanavond tijd heb het innerlijk in te vullen, hangt er vanaf hoelang ik nodig heb om wiskunde te leren.


    Dan heb ik die van iemand anders voor die van jou aan gezien, sorry!


    Physics is awesome

    Ik wilde net met een stortvloed aan vragen komen die me te binnen schoten, gelukkig waren de documentjes er om mijn vragen direct te beantwoorden, scheelt iedereen weer in tijd. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Haha, er is nu een spoiler tag waar ik het onder had kunnen zetten, maar goed, dan was het niet duidelijk wat wat was :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Was hier inderdaad niet erg handig geweest.


    Stand up when it's all crashing down.