• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.





    Rollen: Getallen achter naam. Rollentopic + paginanummer
    Vampiers:
    Clanleider: Silas Underwood - 26/247 - 1e rang - Tortura
    Rechterhand:Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang - Goldenwing
    Verbannen: Will Mason Black (1,3) - 22/84 - Nomaad - Praelectio
    Leden (max 6):
    - Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - Evelyn Gabriela Delavey (1,2) - 20/121 - 3e rang - Scabbia
    - Amelia Earhart (1,3) - 15/15 - 4e rang - Souvenir

    - Oliver William Dust (1,1) - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - Samuel Joshua Carrey (1,4) - 20/150 - 3e rang - Eyes
    - Cedric Laurentius Salomon - 21/138 - 3e rangs - X


    Mensen (max 5):
    - Eviënne Olivia Crawford (1,2) - 18 - Tegen - Praelectio
    - Félice Mabel Delamore - 19 - Voor - Jemima
    - Elisabeth Howell - 17 - Tegen - Eyes

    - X - X - X - X
    -

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 14:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mag ik een mannelijke clanleider spelen? Ghehe. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah, je bent de eerste _O_ En ook de enige denk ik en daarbij ken ik je, dus maak maar aan (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zou mijn meissie een nieuweling mogen zijn??


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Endure schreef:
    Ah, je bent de eerste _O_ En ook de enige denk ik en daarbij ken ik je, dus maak maar aan (:

    De eerste die clanleider wil spelen? Trololol, die zou toch wel geliefd moeten zijn haha. Eh, het word een man, maar had je zelf iets in gedachten hoe de leider moet zijn of laat je me los in mijn eigen inspiratie? (aa).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is er een minimumleeftijd?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tortura schreef:
    (...)
    De eerste die clanleider wil spelen? Trololol, die zou toch wel geliefd moeten zijn haha. Eh, het word een man, maar had je zelf iets in gedachten hoe de leider moet zijn of laat je me los in mijn eigen inspiratie? (aa).


    Nah, de logische dingen. Dat ie dus wel met een reden leider is, dus geen sukkel, hij moet zich wel bewezen hebben en respect hebben verdiend van de rest (:




    Souvenir schreef:
    Is er een minimumleeftijd?


    Nee hoor, maar ik raad meestal leeftijd tussen de 17 en 26 aaan, omdat je anders meestal
    de enige bent met iemand van bijvoorbeeld 12 of 42 (; Maar als je dat geen probleem vind
    mag dat wel gewoon.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Will Mason Black.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: Het uiterlijk van tweëentwintig, officieel 87.
    Innerlijk: Will is verschrikkelijk zelfstandig en doet het allemaal het liefst alleen. Hij is vriendelijk en beleefd, maar met mate. Will stelt zijn grenzen heel duidelijk en hij zal daar ook nooit overheen gaan. Will is oplossingsgericht en zal nimmer bij de pakken neer gaan zitten, het is zijn aanpak niet.
    Verder is hij heel beheerst en kan hij zichzelf inhouden op momenten als anderen dat niet kunnen. Hij heeft er jarenlang op geoefend, maar hij weet zich nu heel makkelijk in te houden bij mensen met wondes of overmatig bloedverlies. Will is uiterst geconcentreerd en is niet snel van zijn stuk te brengen. Hij is ijzig kalm, totaal niet schrikachtig en heel erg integer.
    Natuurlijk heeft Will ook zijn mindere kanten. Zo is hij verschrikkelijk slecht in liegen en kan hij totaal niet tegen kritiek. Als hij bekritiseert wordt lijkt Will wel totaal van de kaart te zijn en verliest hij af en toe de controle over de woede die in hem oplaait, waardoor hij mensen al vaker de stuipen op het lijf heeft gejaagd. Je kan hem ook wel eens agressief noemen, maar dit is enkel als hij op het kookpunt is belandt.
    Uiterlijk:
    Will heeft donkerbruine haren die nogal warrig zitten, ook wel eens krullend genoemd. Zijn ogen zijn karamelbruin en hij heeft meestal een kleine glinstering in zijn pupil. Zijn blik staat vaak wijs en geleerd. Will heeft een vrij gespierd lichaam en zijn grip is ook heel sterk. Zijn schouders zijn minder breed dan gewenst.
    Wills huid is licht getint en vrijwel egaal, ook al is hier en daar wel een moedervlekje te bespeuren. Zijn wimpers zijn kort, zijn wenkbrauwen hebben een redelijk mooie vorm en zijn lippen lijken breekbaar. Verder draagt Will vaker niet al te donkere kleding, omdat zijn huid dan nog bleker lijkt dan hij al werkelijk is. Hij vindt het al fijn dat zijn huid sowieso een tintje heeft. Meestal zul je hem zien in bruine tinten en ruwe stoffen.
    Als laatste heeft Will nog wat gezichtsbeharing, iets wat hij nooit zal proberen te verwijderen.



    Rol: Een vampier, hij heeft geen rang aangezien hij een rondtrekker is.
    Verleden: Will werd geboren in een gezin dat bestond uit een vader en een moeder. Later kwam zijn kleine zusje, Elizabeth, erbij. Will leidde een vrij normaal leventje op het platteland en had vrijwel veel vrienden, maar zelfs op deze leeftijd zonderde hij zich vaker af dan dat hij bij zijn kameraden was.
    Op negentienjarige leeftijd ontmoette hij een bloedmooie vrouw genaamd Bells, waar hij verliefd op werd. Hij wist toen enkel nog niet dat Bells een vampier was, maar weldra kwam hij erachter op een twintigjarige leeftijd toen hij de vrouw naast het lijk van zijn zusje zag liggen, met verschillende bloedsporen op de lippen van Bells. Will was bedroefd, maar hij kreeg geen tijd om na te denken aangezien zijn vriendin, Bells, hem had gebeten en hem zo in een vampier had veranderd. Bells vertrok en liet een verwarde, eenzame Will achter, die zijn zusje begroef en besloot om rond te gaan trekken. Hij wilde zijn ouders niet meer onder ogen komen in deze staat. Jarenlang trok hij rond en verwilderde hij, aangezien hij nooit had geleerd om zichzelf te beheersen. Het kostte hem jaren om zichzelf in te houden, maar het is hem uiteindelijk gelukt. Af en toe gaat hij terug naar het stadje Bathum om daar te rouwen om zijn zusje bij haar graf. Hij heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze overleed, waardoor hij vaker een van haar favoriete bloemen op haar graf legt, de lelie.
    Extra: Will wreekt nog steeds om Elizabeth en is daardoor erg beschermend naar jonge meisjes toe, aangezien zij hem aan zijn zusje laten denken. Hij is ook erg vriendelijk naar de mens toe, omdat hij zichzelf niet waardiger als hen ziet. Hij toont nog steeds respect voor ze, ook al heeft hij de macht om hen zonder pardon te doden.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:49 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Is er nog een vampier vrij?


    Physics is awesome

    Zien de vampier er ook anders uit dan mensen?
    (Zoals, hoektanden, bleke huid enz ?)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Twee mannelijke vampiers momenteel vrij (:
    En dat uiterlijk zal ik er inderdaad later even bijzetten, goed dat je me er op wijst.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moeten Vampiers uitgenodigd worden in deze RPG, zodat ze dan pas binnen kunnen komen in iemands huis?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Endure schreef:
    Twee mannelijke vampiers momenteel vrij (:
    En dat uiterlijk zal ik er inderdaad later even bijzetten, goed dat je me er op wijst.


    Oké, dan ga ik even na denken over een mannelijke vampier. Mag ik ook een mensen meisje?


    Physics is awesome

    Dat mag en dat uitnodigen vind ik ook een leuke, die zal.ik er later bijzetten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Amelia Earhart.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 15/15
    Innerlijk: Door een vredige jeugd, lijkt Amelia niet opgewassen tegen de harde buitenwereld, laat staan tegen de wrede wereld waarin vampiers heersen. Dit is langs de ene kant niet verkeerd, maar langs de andere kant is Amelia helemaal niet op haar mondje gevallen, integendeel. De beschermde capsule waarin ze opgroeide zorgde ervoor dat Amelia geen probleem heeft met het tonen van emoties en gevoelens. Soms lijkt het alsof ze zich aanstelt, maar zij is opgevoed met het idee dat je gevoelens opkroppen slecht is. Haar ouders zijn ervan overtuigd dat opgekropte emoties even erg zijn en evenveel schade kunnen aanrichten dan de duivel zelf. Amelia is dus eigenlijk een softie wat negatieve gevoelens betreft, maar ze kan haar eigen mening perfect verdedigen. Een gave die ze echter wel mist, is het zorgvuldig wikken en wegen van haar woorden. De uitspraken waarvan ze spijt heeft kan ze wel weer rechtzetten, omdat ze opgroeide met etiquetteregels op de voorgrond. Amelia heeft er geen problemen mee zich te verontschuldigen als het nodig is. Iets waar ze nood aan heeft, is geborgenheid. De beperkte groep van mensen die met dit ietwat vreemde meisje omgaan, maken het perfect mogelijk om een veilige zone te creëren, waarin Amelia zich goed voelt. De reden waarom ze vaak uitgesloten wordt, is haar autisme. Amelia heeft namelijk last van 'verbeeldingsautisme', wat natuurlijk niet de echte naam is van haar aandoening. Het probleem is dat ze dus elke handeling koppelt aan een plaats, geur of geluid. |Laat ons nou even zeggen dat de mensen hun tanden al poetsten, anders is het moeilijk een concreet voorbeeld te vinden.| Als je haar het gebruik van de tandenborstel uitlegt, iets wat eigenlijk sporadisch op een andere plek dan de badkamer gebeurd, zal ze dat perfect begrijpen en haar tanden poetsen zoals haar dat aangeleerd is. In andere omstandigheden, door een oorzaak, moeten de tanden echter in de keuken gepoetst worden. Je zult Amelia opnieuw het gebruik van de tandenborstel moeten uitleggen, omdat de 'tandenborstel' gelinkt is aan de 'badkamer' en niet aan de 'keuken'. Maar haar autisme reikt verder dan dat. Amelia kan zich eigenlijk niets voorstellen zonder tekening of concreet materiaal. Ze zal dus niets kunnen 'zien' als je haar uitlegt hoe vampieren zijn en eruit zien. Met andere woorden, zou je kunnen stellen dat Amelia 'achter' is. Maar eigenlijk is ze niet dom. Helemaal niet zelfs. Omdat ze ondertussen al zo lang met dit vervelende verschijnsel leeft, heeft ze trucs gevonden om het onder controle te houden.
    Uiterlijk:


    Mens|Vampier

    Amelia is 164 en een halve centimeter groot. Haar bruine, grote ogen, vallen meteen op in haar gezicht. Haar volle lippen dragen bij aan de schoonheid van deze meid. Haar kledij is redelijk 'klassiek', omdat Amelia toch afhankelijk is van anderen en haar ouders haar zo kleden. Door de vele trucs en de ondertussen jarenlange ervaring, kan Amelia haar eigen mening echter ook doordrijven, en verschijnt dus ook soms gebroekt in het openbaar. Haar puberteit laat echter op zich wachten, waardoor er van vrouwelijke rondingen nog geen sprake is. Ze heeft lange, smalle handen en vingers. Haar vingernagels zijn altijd netjes onderhouden. Amelia is niet dik, noch mager. Ze wordt door velen als 'schoon' beschouwd.
    Rol:Vampier, 4e rang. |Mijn eerste post zal, als ik daar de toestemming voor krijg, het ontwaken beschrijven.|
    Verleden: Amelia is eigenlijk deel van een tweeling. Haar zus, die als twee druppels water op haar leek, stierf enkele jaren geleden echter aan een longontsteking. Toen zag ze voor het eerst een vampier. De bloeddorstige blik in zijn ogen beantwoordde, zonder twijfelen en ondanks haar autisme, de beschrijving van vampieren volledig. Amelia droomt nog vaak over Lilith, en de dood is dan ook het enige waar ze enigszins beeld van heeft. De oorlog heeft haar niet echt geraakt, ook al zag ze wel 'ziekenboegen' en dat soort dingen.
    Ik zal in de ik-persoon schrijven, en in de meeste gevallen in de tegenwoordige tijd.


    Goed zo?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tortura schreef:
    (...)
    De eerste die clanleider wil spelen? Trololol, die zou toch wel geliefd moeten zijn haha. Eh, het word een man, maar had je zelf iets in gedachten hoe de leider moet zijn of laat je me los in mijn eigen inspiratie? (aa).


    Ik ben benieuwd wat je van de clanleider maakt. ^^ Ik had op zich ook wel gewild maar heb hem al wel eerder gespeeld, dus nu mag iemand anders eens. (:


    Stand up when it's all crashing down.