• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.





    Rollen: Getallen achter naam. Rollentopic + paginanummer
    Vampiers:
    Clanleider: Silas Underwood - 26/247 - 1e rang - Tortura
    Rechterhand:Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang - Goldenwing
    Verbannen: Will Mason Black (1,3) - 22/84 - Nomaad - Praelectio
    Leden (max 6):
    - Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - Evelyn Gabriela Delavey (1,2) - 20/121 - 3e rang - Scabbia
    - Amelia Earhart (1,3) - 15/15 - 4e rang - Souvenir

    - Oliver William Dust (1,1) - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - Samuel Joshua Carrey (1,4) - 20/150 - 3e rang - Eyes
    - Cedric Laurentius Salomon - 21/138 - 3e rangs - X


    Mensen (max 5):
    - Eviënne Olivia Crawford (1,2) - 18 - Tegen - Praelectio
    - Félice Mabel Delamore - 19 - Voor - Jemima
    - Elisabeth Howell - 17 - Tegen - Eyes

    - X - X - X - X
    -

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 14:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd wat je van de clanleider maakt. ^^ Ik had op zich ook wel gewild maar heb hem al wel eerder gespeeld, dus nu mag iemand anders eens. (:

    Als jij de clanleider wil, moet je dat zeggen hoor. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lol, jullie zijn allebei goed voor clanleider, anders maakt één van jullie twee een mokergoede vriend en rechterhand van clanleider? (: Desnoods een broer, dat zou ook awesome zijn, maar dat die ene er minder op kickt om in de spotlights te staan en bevelen uit te delen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tortura schreef:
    (...)
    Als jij de clanleider wil, moet je dat zeggen hoor. :].


    Nee, nee, ga vooral je gang, iemand anders mag nu wel eens die rol. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Endure schreef:
    Lol, jullie zijn allebei goed voor clanleider, anders maakt één van jullie twee een mokergoede vriend en rechterhand van clanleider? (: Desnoods een broer, dat zou ook awesome zijn, maar dat die ene er minder op kickt om in de spotlights te staan en bevelen uit te delen.


    Of de rechterhand is de eigenlijke leider, maar hij is te lui om zelf bevelen te geven dus laat hij dat iemand anders, de "clanleider" dus, doen :Y)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 18:29 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Endure schreef:
    Lol, jullie zijn allebei goed voor clanleider, anders maakt één van jullie twee een mokergoede vriend en rechterhand van clanleider? (: Desnoods een broer, dat zou ook awesome zijn, maar dat die ene er minder op kickt om in de spotlights te staan en bevelen uit te delen.

    Hey, dat is wel een epic idea, Simoon! Nou, wat zeg je ervan, Goldenwing? /wbw. Wil je mijn rechterhand zijn? Haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat klonk als een huwelijksaanzoek, Maia. Waren jij en Bes niet getrouwd? Met de rapunzel GIF's enzo?? (A)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Dat klonk als een huwelijksaanzoek, Maia. Waren jij en Bes niet getrouwd? Met de rapunzel GIF's enzo?? (A)

    Nee hoor, geen huwelijksaanzoek. Anders was ik al tienduizend keer getrouwd, lol. Nee, Bes is de enige voor a lá me. Ghehe. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Hey, dat is wel een epic idea, Simoon! Nou, wat zeg je ervan, Goldenwing? /wbw. Wil je mijn rechterhand zijn? Haha.


    Ik geef liever de voorkeur aan het zijn van de linkerhand, haha. Sorry, flauw grapje maar moest hem maken. x) Ik vind het gaaf om je linkerrechterhand te zijn, doen we dan ook dat ze broers zijn? Dat is volgens mij ook wel leuk.


    Stand up when it's all crashing down.

    Naam: Samuel Joshua Carrey
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: Gebeten toen hij 20 was, hij is nu 150 jaar oud
    Innerlijk: Samuel is eerlijk, vindingrijk en onafhankelijk. Hij verwacht van andere dat ze ook eerlijk zijn, hij kan slecht tegen leugenaars. Hij doet geen onbezonnen of roekeloze dingen. Hij gaat geen gevecht aan waarvan hij weet dat hij het niet zal winnen. Hij is vooral praktisch, hij houd er niet van als iemand ergens vaag over doet. Op mensen of vampieren die hij pas net leert kennen kan hij kil over komen. Dit is hij echter niet, hij test gewoon uit wat voor een type iemand is. Als iemand een echte vriend of vriendin van Samuel is dan zal hij veel voor diegene doen. Maar niet zoveel dat hij zichzelf in gevaar brengt. In principe bemoeit hij zich niet zoveel met mensen hun leven of die van andere vampiers. daarom verwacht hij ook dat zij zich niet bemoeien met zijn leven. Samuel is heel moeilijk kwaad te krijgen. Zodra hij merkt dat iemand dat probeert doet hij precies hetzelfde bij diegene.
    Uiterlijk: Samuel heeft kort zwart haar en heldere blauwe ogen. Vroeger was zijn haar langer en had hij korte krulletjes. Omdat zijn haar zo kort is, lijkt het altijd goed te zitten. Hij is 1.85 meter lang. Samuel is redelijk gespierd, iets waar hij trots op is. Hij heeft een vrij scherpe kaaklijn wat hem soms een arrogante uitstraling kan geven. Zijn lippen zijn net te vol voor een man, vind hij zelf. Zijn neus is niet te klein en te groot, iets waar hij blij mee is. Voor de rest is hij ook blij met zijn lichaam.
    Rol: Vampier - Derde rang
    Verleden: Samuel komt uit een redelijk rijk gezin. Hij woonde bij ouders en had twee oudere broers. De laatste vier jaar van zijn leven als mens heeft hij alleen bij zijn ouders gewoond, zijn broers waren toen al getrouwd. Hij is ook een beetje een nakomertje, zijn ouders hadden niet verwacht dat ze nog een kind zouden krijgen. Dat betekent niet dat ze niet blij met hem waren. Zijn moeder was dol op hem, hij lijkt op zijn vader maar met zijn moeders blauwe ogen. Mensen zeiden dat hij de knapste van de drie broers was en een hartendief was. Vele meisjes en sommige vrouwen vonden hem mysterieus en vonden hem daarom ook interessant. Een van hen was een vampier die hem bewonderde om zijn karakter en uiterlijk. En ze dacht dat ze hem op die manier voor zichzelf zou hebben. Samuel vond het vreselijk toen hij er achter kwam dat ze hem in een vampier had veranderd. Zodra hij door had dat hij een gevaar voor zijn familie was, ging hij weg. De vrouwelijke vampier wilde samen met hem blijven maar Samuel wilde dat niet. Zij herinnerde hem aan zijn familie. Uiteindelijk is hij weg gegaan toen ze zich aan het voeden was en niet op hem aan het letten was.

    Mag het mensen meisje werken in een herberg als zeg maar serveerster voor de klanten?


    Physics is awesome

    Was mijn rol trouwens goedgekeurd? Ik wist niet precies of ik Will nou een rang moest toedienen, omdat hij een nomaad is.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik een mannelijke vampier en een vrouwelijke mens reserveren? (:


    † Love? I want to sleep.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Ik geef liever de voorkeur aan het zijn van de linkerhand, haha. Sorry, flauw grapje maar moest hem maken. x) Ik vind het gaaf om je linkerrechterhand te zijn, doen we dan ook dat ze broers zijn? Dat is volgens mij ook wel leuk.

    Linkerhand, rechterhand, dat maakt mij niet uit, als ze maar goed met elkaar overweg kunnen lol.
    Ja hoor, dat vind ik prima, dat ze broers zijn. Ik zal eens even mijn rol af schrijven, al ben ik nog wel bezig met een uiterlijk / karakter te verzinnen.. Wat vindt jij een leuke achternaam voor hen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag mijn vrouwelijke vampier één van jullie adoreren? hahaha, het leek mij wel gaaf als ze
    "fan" was van clanleider of rechterhand :'D

    En ik zal even de rollen gaan lezen -ja sorry, dat is ebst wat werk en toenstraks was ik best lui ;p-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tortura schreef:
    (...)
    Nee hoor, geen huwelijksaanzoek. Anders was ik al tienduizend keer getrouwd, lol. Nee, Bes is de enige voor a lá me. Ghehe. :Y).


    'k Ben eigenlijk best wel jaloers op jullie 'relatie'. (krul) Misschien omdat ik van nature redelijk jaloers ben? Idunno, maar ik gun het jullie van harte. (flower)

    En is Amelia goed?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tortura schreef:
    (...)
    Linkerhand, rechterhand, dat maakt mij niet uit, als ze maar goed met elkaar overweg kunnen lol.
    Ja hoor, dat vind ik prima, dat ze broers zijn. Ik zal eens even mijn rol af schrijven, al ben ik nog wel bezig met een uiterlijk / karakter te verzinnen.. Wat vindt jij een leuke achternaam voor hen?


    Neem je tijd, ik ga straks toch nog weg dus mijn personage komt morgen pas. Ik zal eens kijken.


    Stand up when it's all crashing down.