• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.





    Rollen: Getallen achter naam. Rollentopic + paginanummer
    Vampiers:
    Clanleider: Silas Underwood - 26/247 - 1e rang - Tortura
    Rechterhand:Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang - Goldenwing
    Verbannen: Will Mason Black (1,3) - 22/84 - Nomaad - Praelectio
    Leden (max 6):
    - Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - Evelyn Gabriela Delavey (1,2) - 20/121 - 3e rang - Scabbia
    - Amelia Earhart (1,3) - 15/15 - 4e rang - Souvenir

    - Oliver William Dust (1,1) - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - Samuel Joshua Carrey (1,4) - 20/150 - 3e rang - Eyes
    - Cedric Laurentius Salomon - 21/138 - 3e rangs - X


    Mensen (max 5):
    - Eviënne Olivia Crawford (1,2) - 18 - Tegen - Praelectio
    - Félice Mabel Delamore - 19 - Voor - Jemima
    - Elisabeth Howell - 17 - Tegen - Eyes

    - X - X - X - X
    -

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 14:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Scabbia schreef:
    Waar staan die cijfertjes -bijv.1,2- voor?


    De pagina's waar elk personage staat.
    Het eerste cijfer staat voor het topic en het tweede cijfer voor de pagina in dat topic.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 19:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    De pagina's waar elk personage staat.
    Het eerste cijfer staat voor het topic en het tweede cijfer voor de pagina in dat topic.

    O, daar was ik nog niet op gekomen. Wel handig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De getallen zijn ervoor dat personages makkelijker te vinden zijn, zoals jullie merken wordt er hier
    veel gekletst en verdwijnen personages overal en nergens tussen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Evie heeft ook die achternaam. :')
    En ik heb haar even aangepast, zou je even kunnen kijken of dat goed is? (:

    Ah fudgecakes, dat zie ik nu pas. Well, dan laat ik die surname nog maar even open.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahahahha, omg, is dit een duidelijke definitie voor ondergrons tunnel netwerk?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mocht ik 't reserveren? Want dan ga ik nu aan de slag.


    † Love? I want to sleep.

    Oh jahoor, maak maar aan (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dingen gefixt, check beginpost.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 19:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volledige naam: Silas Underwood. In tegen stelling tot zijn broer heeft hij geen middelnaam, enkel twee namen. Een voor- en een achternaam, waar hij maar blij mee toe is.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: 26 / 247 in Vampierjaren, al was hij bijna 27 geworden.
    Rol: Vampier, de clanleider om precies te zijn.
    Innerlijk: Kalm, ongevoelig en afgesloten, dat is hij meestal. Dat betekend niet dat hij het ook echt is, maar hij heeft zich voornamelijk naar die kant van zichzelf gericht, om een reden die hij heel belangrijk vind. Volgens hem heeft hij het ooit wel aan Idwallon verteld, maar het kan zijn dat hij het vergeten is. Er zijn ook al zo veel jaren voorbij gegaan dat het best eens mogelijk is, al zou hij het hem niet kwalijk nemen als het zo is. Precies om die reden. Daarbij wil hij graag alleen zijn, omdat hij bang is iemand te kwetsen die hem na aan het hart ligt, wat hem al vaak genoeg is overkomen. Na die lange tijd heeft hij het wel geleerd en zich mede daardoor afgesloten.
          Silas wil dan ook enkel gestoord worden wanneer er iets dreigend of uitermate belangrijk is, als het niet het geval is, slaat al bijna direct dat ijzige karakter toe. Het is niet zijn bedoeling om dat te doen, niet helemaal in elk geval, maar het ongevoelige gedeelte slaat toch heel vaak toe. Dit neemt hem dan over, verstand en lichaam, terwijl hij weet dat het de Vampier in hem is. Vaak probeerde hij het onder controleren te houden, ermee te handelen, maar het faalde elke keer opnieuw. Silas noemt zichzelf een monster voor wat hij is, een bloeddorstige Vampier die vaak geen medelijden kent, en wat hij daardoor heeft gedaan in het verleden.
          De enige die hij vertrouwd is zijn broer, Idwallon, maar laat de anderen van zijn clan toch zien dat hij respect voor hen heeft. Hij heeft zich omhoog gewerkt, met moeite en veel doorzettingsvermogen, echter kwam hij uiteindelijk bij zijn doel. Silas is hier dan ook uitermate trots op, wat toch zo nu en dan in zijn ogen schijnt. Hij is op dat punt ook niet verlegen of iets dergelijks om het te laten merken. Stil, zwijgzaam, wat gelijk naar een zekere geheimzinnigheid neigt, dat is hij wel. Dat betekend echter niet dat hij verlegen of naïef is, alles behalve juist. Hij kan dan ook ongelooflijk wreed zijn, wat negen van de tien keer gebeurd wanneer hij zich moet voeden. Daarom houdt hij er niet van als hij bloed ziet of de honger opspeelt, hij haat het om afhankelijk ervan te zijn. Een stille nachtmerrie voor sommigen.
          In de liefde is hij absoluut alles behalve goed, want hij snapt er - op z'n zachts gezegd - geen moer van. Zo ook dus niet van vrouwen. Alhoewel hij wel zijn charmes in kan zetten, daar blijven de vrouwen in elk geval niet koud van, want hij gebruikt het regelmatig als hij wat wil drinken. Hij heeft er echter een ongelooflijke hekel aan wanneer hij het moet doen, omdat het niet tegen iemand is waar hij het graag tegen wil doen. Daarom raakt hij er ook snel verveeld bij, wat aan zijn gezicht afgetekend is. Agressief is hij niet, ten minste niet tegen zijn clan, maar vroeger was er zeker een kant dat hij dagelijks driftbuien had over van alles. Hij heeft het met heel veel moeite weten te controleren, maar als er iemand heel kwaad spreekt over iets of iemand wat een dierbare is, kan hij er zo weer in terug vallen. Silas luistert meer dan dat hij praat, net zoals zijn broer. Toch verliest hij zich bijna nooit in gedachten, hij wil graag van alles weten wat er rondom hem gebeurd, zodat hij voorbereid is en een beetje weet wat er speelt. Een enorme hekel heeft hij dan ook aan verrassingen, zelfs als het over een verjaardag gaat. Daar is hij ook niet om gesteld, omdat hij weet dat het toch niet aan hem te zien valt. Hij veracht de vrouw die hem zo gemaakt heeft, Elvyra.
    Uiterlijk:
    Likes: Natuur (soms, wanneer niemand in de buurt is, praat hij graag tegen de bomen of geesten van de natuur), nieuwe dingen leren (hij vind het aangenaam om meer stof te vergaren tot kennis), lezen (vooral over kunst en geschiedenis, maar ook vecht technieken en soms vind hij het zelfs grappig om over Vampiers te lezen, wat ze er allemaal bij denken), serene muziek, wetten / discipline, dansen, luisteren naar [insert female vampire name] zang.
    Dislikes: Stompzinnigheid, hebzucht, grote en drukke menigtes, alcohol, wanneer iemand in zijn weg komt, als hij zichzelf moet uitleggen, ontdekt / bestudeerd worden door anderen, oneerlijkheid (van anderen), over zichzelf of persoonlijke dingen praten, bloed, zo nu en dan bang zijn voor zichzelf aangezien hij weet wat hij aan kan doen en gedaan heeft. Niemand weet het, zelfs zijn broer niet. Eveneens houd hij niet van de kleur rood, het is de kleur van bloed, maar het heeft ook mede te maken met een vrouw waar hij vroeger ongelooflijk veel om gaf.
    Verleden:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 18:11 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naam: Elisabeth Howell
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Elisabeth is iemand die vriendelijk is maar echt aardig kun je haar niet noemen. Dat komt omdat ze altijd kalm en beheerst blijft, ze laat haast nooit haar echte emotie zien. Ze is gesloten en gereserveerd naar andere mensen toe. Pas als ze iemand echt heel goed kent, laat ze haar gesloten houding achterwege en stelt zich open voor die persoon. Maar mensen die ze haat kunnen beter uit haar buurt blijven want Elisabeth is nogal wraakzuchtig en heeft engelen geduld als het gaat om het juiste moment af te wachten om wraak te nemen. Ze is vrij getalenteerd en intelligent, ze weet zich vrij goed aan te passen aan een nieuwe situatie. Ze is niet snel bang maar is wel op haar hoede. Als iemand haar pijn heeft gedaan ongeacht of dat fysiek of mentaal is dan kan ze de neiging krijgen om diegene ook pijn te doen. Niet dat ze iemand ooit echt pijn heeft gedaan maar een gevat of gemeen antwoord daar kunnen mensen wel op rekenen als ze haar pijn hebben gedaan. Elisabeth houd er niet van als mensen misbruik maken van haar. Ze is ook nieuwsgierig en wil het liefst alles weten. Haar baan in de herberg vind ze dan ook leuk omdat ze zo soms ongemerkt mensen kan af luisteren.
    Uiterlijk: Elisabeth heeft half lange bruin haren met krullen er in. Ze heeft licht groene ogen die soms dwars door iemand heen lijken te kijken, iets wat sommige mensen niet echt prettig vinden. Ze heeft vrij mooie vrouwelijke rondingen. Ze heeft cup D qua borsten en haar billen zijn mooi vol, vind ze zelf. Ze heeft volle lippen en een schattig klein neusje. Ze heeft een scherpe kaaklijn maar heeft geen streng gezicht door haar wat bolle wangen die haar gezicht zachter maken. Ze heeft vrij korte wimpers en haar wenkbrauwen hebben wel een redelijke mooie vorm. Ze is 1.55 meter lang.
    Rol: Mens - Tegen het huidige bestuur
    Verleden: Elisabeth woonde samen met haar moeder in een klein huisje naast de herberg waar haar moeder werkte. Haar moeder maakte schoon in de herberg, hielp de vrouw van de herbergier met koken en bediende de klanten die in de herberg kwamen. Een van de vaste klanten is Elisabeth's vader. Bethany (de moeder van Elisabeth) werd verliefd op hem en werd zwanger van hem. Zodra hij er achter kwam dat Bethany zwanger was, kwam hij niet meer in de herberg. Hij was namelijk al getrouwd en kon er geen bastaardkind bij hebben. Bethany heeft het hem nooit vergeven dat hij zijn dochter in de steek heeft gelaten. Ze snapte dat ze nooit met hem zou kunnen trouwen maar had wel gedacht dat hij er zou zijn voor zijn dochter. Haar moeder is om gekomen tijdens de oorlog. Toen Elisabeth oud genoeg was, is ze haar moeder gaan helpen in de herberg. Daardoor werd het iets makkelijker voor haar om in de hoofdstad aan een baan te komen in een herberg.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:20 ]


    Physics is awesome

    Endure schreef:
    Hahahahha, omg, is dit een duidelijke definitie voor ondergrons tunnel netwerk?



    Heel duidelijk!


    Physics is awesome

    Ik wil niet in mijn eentje oordelen, dus vraag ik het maar aan iedereen of jullie het met me eens zijn (:

    Ik vind Elizabeth's karakter wat onduidelijk en haar verleden misschien iets té..?
    Kan ook aan mij liggen hoor, daarom vraag ik ook gewoon jullie mening even.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Cedric Laurentius Salomon. Hij gebruikt zijn tweede naam niet en daardoor is het ook niet bekend dat hij een tweede naam heeft.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: Hij is gebeten toen hij 21 jaar was door een vrouwelijke vampier. Zijn echte leeftijd geeft hij niet vaak prijs, maar hij is 138 jaar jong.

    Innerlijk: Cedric heeft een tweeledige persoonlijkheid. Het positieve is dat hij zich gemakkelijk kan aanpassen, maar aan de andere kant heeft hij hierdoor twee gezichten en is hij wispelturig. Hij kan erg bijzonder aantrekkelijk zijn, maar als hij slecht bezig is – wat hij erg vaak is, is hij nog erger omdat hij een ontzettende charmeur is. Cedric is net een klein kind, hij kan erg levendig en gelukkig zijn van nieuwe activiteiten maar hij is niet in staat om deze door te zetten en het helemaal af te maken. Voor hem is het allemaal een groot spel dat altijd nieuwe wendingen nodig moet hebben. Ook is hij erg besluiteloos en kan hij zo van het een op het andere gaan.
    Cedric is gul en attent voor degenen die in nood zijn, maar dan moet hij er wel iets voor terug hebben. Bij hem is niets gratis, want er zit altijd wel iets achter. Ze moeten zijn leven en gemakken niet verstoren, want dan kun je kennismaken met zijn andere persoonlijkheid. Cedric gebruikt zijn schoonheid en wanneer hij iets wilt bereiken zal hij liegen, zich onder dingen uit lullen en anderen de schuld geven. Omdat hij zo charmant is slikken zijn tegenstanders dit gemakkelijk en heeft hij geen enkele tegenstand. Als mensen hun tijd, energie en geld niet aan hem besteden dan volgt er al snel een woedeaanval.
    Cedric is vanaf dat hij klein is een enorme kennislust te hebben, maar vind hij het niet leuk om moeite te doen om dingen te leren. Hij kan heel goed van beide kanten een situatie doorzien waardoor hij onzeker kan worden en het moeilijk vinden om een beslissing te nemen.
    Cedric heeft een kant die diepe emotionele gevoelens voor iemand kan ontwikkelen, maar zijn andere kant houdt absoluut niet van sentimenteel gedoe waardoor hij in een romantische situatie de boot af kan houden. Hij neemt niets serieus, dus ondanks dat zijn gevoelens voor iemand erg diep kunnen gaan – blijft hij meestal niet lang bij iemand. Hij is een oppervlakkig, zorgeloos, kil en flirterig iemand en kan zich niet goed voorstellen hoeveel pijn hij anderen kan aandoen.
    Cedric houdt ervan om op iemand te jagen, maar zodra hij zijn prooi te pakken heeft is hij al snel niet meer geïnteresseerd en kijkt hij al snel rond naar een andere prooi. Dit is ook zo in een relatie en de liefde. In het ergste geval kan hij een ruziezoeker, opschepper, leugenaar en een oplichter zijn.
    Maar al met al heeft hij toch goede eigenschappen, je moet hem alleen beter leren kennen.

    Uiterlijk: Zijn huid heeft een blanke kleur die dicht tegen de wit aanligt. De kleur die ook zijn haar heeft. Al is zijn oorspronkelijke haarkleur bruin, maar wit past meer bij zijn karakter van nu. Het karakter van twee gezichten.
    Zijn lichaam verzorgt hij goed en hij heeft een mooie sixpack. Zijn uiterlijk kan slecht uitstralen, maar tegelijkertijd als hij zich netjes verkleedt kan hij er ook keurig uitzien. Het probleem is dat hij dit niet wilt.
    Rol: Vampier – een derderangs.
    Verleden:


    Ik ga zo meteen verder. Anders verpest ik mijn rol en dat wil ik niet. :]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 22:05 ]


    † Love? I want to sleep.

    Endure schreef:
    Ik wil niet in mijn eentje oordelen, dus vraag ik het maar aan iedereen of jullie het met me eens zijn (:

    Ik vind Elizabeth's karakter wat onduidelijk en haar verleden misschien iets té..?
    Kan ook aan mij liggen hoor, daarom vraag ik ook gewoon jullie mening even.


    Wat vind je onduidelijk dan?


    Physics is awesome

    Endure schreef:
    Ik wil niet in mijn eentje oordelen, dus vraag ik het maar aan iedereen of jullie het met me eens zijn (:

    Ik vind Elizabeth's karakter wat onduidelijk en haar verleden misschien iets té..?
    Kan ook aan mij liggen hoor, daarom vraag ik ook gewoon jullie mening even.

    Ik vind het zelf een beetje vaag :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor