• Wat zijn de bekende Nederlanders die jullie graag zouden zien in Wie is de Mol 2014?
    Misschien een andere presentator?
    En welk land?

    Voor mij:

    Ik zou Valerio Zeno, Jeroen van Koningsbrugge en Lieke van Lexmond wel willen zien. Valerio en Jeroen geven wel een grappige sfeer, en Lieke is wel een vrouw met pit. Het zou ook best leuk zijn als er een voetballer mee zou doen, maar die hebben natuurlijk geen tijd. (Clarence Seedorf, als hij al gestopt is met die tijd?)
    Art mag van mij wel blijven presenteren, dat doet hij echt super leuk.
    Ik zou ze graag eens in Brazilië zien. Leuk land, waar veel te beleven is.

    Wat denken jullie?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik wil ook Valerio! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Woodbury schreef:
    (...)
    WIDM was eerst met onbekende Nederlanders ^^

    Ik weet het, en met bn'ers vind ik het toch leuker. :)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Als Manuel Broekman zou meedoen, zou ik kijken. :Y)


    Tell me about it, stud.

    Art mag van mij wel als presentator blijven :)

    Maar ik zou als kandidaten graag Ruud Feltkamp, Bardo Ellens, Valerio Zeno en Nicolette van Dam zien :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jeroen van Koningsbrugge lijkt me geniaal, maar verder zou ik het niet weten. De laatste tijd zijn het volgens mij ook niet super bekende mensen meer.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    nerveus schreef:
    Art mag van mij wel als presentator blijven :)

    Maar ik zou als kandidaten graag Ruud Feltkamp, Bardo Ellens, Valerio Zeno en Nicolette van Dam zien :P

    BARDO ELLENS! Hahahaha dat zou echt grappig zijn. x'D
    Die haalt overal Koning WoelieWoelie bij. x'D


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Valerio als kandidaat lijkt me eigenlijk wel geniaal :']


    Caution first, always.

    Land; Egypte of China
    Mensen; Misschien eens onbekende Nederlanders zodat het wat meer voor het geld gaat, tegenwoordig gaat het alleen maar erover om de finale te halen waardoor de kandidaten misschien wat minder fanatiek zijn om geld binnen te brengen. (weet niet zker of het helpt. Natuurlijk wilt iedereen de finale altijd nog wel halen maar iedereen is nu continu aan het mollen)
    Bekende Nederlanders; Jeroen van Koningsbrugge lijkt me idd wel leuk als kandidaat. Ook lijkt Aart Staartjes me een geniale mol (hoewel hij miss een beetje oud is om al die opdrachten erbij te doen xD). Die mevrouw van Radar lijkt me ook een hele goede kandidaat. Verder gewoon een paar hotties =) En het liefst wat mensen die ik dan ook echt ergens van ken. Zoals Sven Kramer ^-^ Ooh, en miss Armin van Buren ofzo? Iemand uit de muziekindustrie zit er niet zo vaak tussen. En ik vraag me af hoe Ralf Mackenbach het zou doen =3


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Moretz schreef:
    (...)
    BARDO ELLENS! Hahahaha dat zou echt grappig zijn. x'D
    Die haalt overal Koning WoelieWoelie bij. x'D

    Dat is ook geniaal =D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Misschien iets totaal anders, maar wat me wel supervet zou lijken, is ongeveer de beste acteurs uit de hele wereld bij elkaar verzamelen en dan een Wie Is De Mol organiseren.
    Dat wordt namelijk (gok ik) ultieme mindfuck. Dan is het voor de kijker volgens een heel groot raadsel, maar het lijkt me wel supergrappig, omdat het (denk ik) nog moeilijker wordt.
    Maar verder houd ik me er buiten, aangezien het me eigenlijk niet echt interesseert. Leuk programma, maar ik ben gewoon te slecht in programma's op tv volgen. ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Achmed akkabi, Loek beernink, Janine (2e kans), Jeroen van koningsbrugge, Brigitte kaandorp, Giel Beelen, Wendy van Dijk, Liza Sips, Bert van marwijk en Geert Wilders.

    GEERT WILDERS? HAHAHAHAHA. Beter niet hoor, omygod. Nee. Ik zou echt heel graag Valerio willen zien ja, lijkt me echt leuk en eh, misschien een sporter weer? Ik weet niet hoor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het lukt mij enorm gaaf als ze de mollen uit de afgelopen seizoenen allemaal weer mee laten doen. Ze weten stuk voor stuk hoe het spel gespeeld moet worden en hoe je kan mollen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Het lukt mij enorm gaaf als ze de mollen uit de afgelopen seizoenen allemaal weer mee laten doen. Ze weten stuk voor stuk hoe het spel gespeeld moet worden en hoe je kan mollen.


    That would be awesome _O_


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Moretz schreef:
    (...)
    BARDO ELLENS! Hahahaha dat zou echt grappig zijn. x'D
    Die haalt overal Koning WoelieWoelie bij. x'D


    DIT.


    Do what people say you can't.