• Wat zijn de bekende Nederlanders die jullie graag zouden zien in Wie is de Mol 2014?
    Misschien een andere presentator?
    En welk land?

    Voor mij:

    Ik zou Valerio Zeno, Jeroen van Koningsbrugge en Lieke van Lexmond wel willen zien. Valerio en Jeroen geven wel een grappige sfeer, en Lieke is wel een vrouw met pit. Het zou ook best leuk zijn als er een voetballer mee zou doen, maar die hebben natuurlijk geen tijd. (Clarence Seedorf, als hij al gestopt is met die tijd?)
    Art mag van mij wel blijven presenteren, dat doet hij echt super leuk.
    Ik zou ze graag eens in Brazilië zien. Leuk land, waar veel te beleven is.

    Wat denken jullie?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Die, bitch, DIE!
    |I'm talking about Cornelisse.|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Die, bitch, DIE!
    |I'm talking about Cornelisse.|

    Moet je eerst langs mij zien te komen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Moet je eerst langs mij zien te komen. :Y)


    En mij (cat) Al lijkt me dat niet zo'n groot probleem


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    En mij (cat) Al lijkt me dat niet zo'n groot probleem

    Tuurlijk is dat wel een groot probleem. Wij zijn namelijk met z'n tweeën en samen sta je sterk. :Y)

    Nee, maar serieus; ik begrijp niet waar die Paulien-haat vandaan komt. Ik zag het in het officiële WidM topic ook al. Iedereen mag natuurlijk zijn eigen mening hebben, maar ik ben gewoon een beetje te blond om te zien waarom iemand Paulien niet zou mogen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Barnabas schreef:
    Het lijkt me wel leuk om bijvoorbeeld een aantal lui uit GTST daarin te zien. :'D
    Ludo en Nina bijvoorbeeld, haha. :'D O, en Lorena lijkt me ook geniaal.

    Oh, dat lijkt me wel leuk! Lorena is echt mijn favo uit GTST. Ook Lucas (Ferry Doedens) zou ook wel leuk kunnen zijn voor Wie is de Mol? met zijn humor.


    Chaos is a ladder.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Tuurlijk is dat wel een groot probleem. Wij zijn namelijk met z'n tweeën en samen sta je sterk. :Y)

    Nee, maar serieus; ik begrijp niet waar die Paulien-haat vandaan komt. Ik zag het in het officiële WidM topic ook al. Iedereen mag natuurlijk zijn eigen mening hebben, maar ik ben gewoon een beetje te blond om te zien waarom iemand Paulien niet zou mogen.


    Ik mag haar gewoon écht niet. Ik weet niet waarom...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Patholoog schreef:
    Ik kijk het niet, en heb het nog nooit gekeken, maar Patricia Paay lijkt mij echt zo iemand waarmee je hard kunt lachen tijdens zo'n quest.


    Dat 'soort' mensen komen er over het algemeen niet in, te commercieel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Souvenir schreef:
    (...)

    Ik mag haar gewoon écht niet. Ik weet niet waarom...


    Ik denk eigenlijk dat ik haar geweldig vind omdat ze de enige is die ik voor Widm kende, naast het feit dat ze gewoon awesome is :Y)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 18:39 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Zij is niet leuk, cool of tof, op welk vlak dan ook. Neeh, gewoon nee!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vond Paulien gewoon geweldig door haar humor. Ze had van die droge humor en elke keer maakt ze een opmerking die ik totaal niet verwacht, haha. Elk seizoen zit er wel iemand in Wie is de Mol? die zulke humor heeft.


    Chaos is a ladder.

    Ik vind het allemaal prima, als het maar niet van die derderangs sterren zijn zoals Sterretje en Britt Dekker.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Souvenir schreef:
    Zij is niet leuk, cool of tof, op welk vlak dan ook. Neeh, gewoon nee!


    Ze is slim, leuk, aardig en ik hou van haar humor (:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 18:50 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Roel van velzen en nick&simon, zou hilarisch worden.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ze is slim, leuk, aardig en ik hou van haar humor (:

    Kijk, wij begrijpen elkaar. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En ik begrijp jullie voor geen meter. (cat)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28