• Wat zijn de bekende Nederlanders die jullie graag zouden zien in Wie is de Mol 2014?
    Misschien een andere presentator?
    En welk land?

    Voor mij:

    Ik zou Valerio Zeno, Jeroen van Koningsbrugge en Lieke van Lexmond wel willen zien. Valerio en Jeroen geven wel een grappige sfeer, en Lieke is wel een vrouw met pit. Het zou ook best leuk zijn als er een voetballer mee zou doen, maar die hebben natuurlijk geen tijd. (Clarence Seedorf, als hij al gestopt is met die tijd?)
    Art mag van mij wel blijven presenteren, dat doet hij echt super leuk.
    Ik zou ze graag eens in Brazilië zien. Leuk land, waar veel te beleven is.

    Wat denken jullie?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik ben een Belg, dus het boeit me eigenlijk echt niet zoveel, als het maar even leuk word als dit seizoen! (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Alsjeblieft niet Lieke van Lexmond, met alle respect though, maar nee dankje.
    Misschien Tess Milne? Ook zo'n eigenwijsje. Valerio en Jeroen zou ik ook wel leuk vinden, maar ik zie het ze echt niet doen, haha!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zonderland schreef:
    Alsjeblieft niet Lieke van Lexmond, met alle respect though, maar nee dankje.
    Misschien Tess Milne? Ook zo'n eigenwijsje. Valerio en Jeroen zou ik ook wel leuk vinden, maar ik zie het ze echt niet doen, haha!

    Ik zie het Jeroen wel doen eerlijk gezegd,
    Valerio is best een Pussy, dus die durft denk ik niet. ;) (Misschien dat Dennis hem overhaalt, die heeft het wel gedaan.)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Zolang ze maar hersens en humor hebben. Er is geen lol aan als de deelnemers niet slim genoeg zijn om er een spannend spel van te maken.


    i put the fun in funeral

    What 'bout géén bekende Nederlanders :Y) Dat heeft mijn voorkeur (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien een musicalster? Lijkt me ook wel leuk aangezien William S. het vorig jaar ook wel leuk bracht. Jeroen en Valerio zou ik fantastisch vinden. Jon Karthaus lijkt me ook wel een leuke kandidaat.

    Woodbury schreef:
    What 'bout géén bekende Nederlanders :Y) Dat heeft mijn voorkeur (:


    Inderdaad, doe gewoon onbekende mensen en wie weet hoe leuk/spannend het word.


    Physics is awesome

    Moretz schreef:
    (...)
    Ik zie het Jeroen wel doen eerlijk gezegd,
    Valerio is best een Pussy, dus die durft denk ik niet. ;) (Misschien dat Dennis hem overhaalt, die heeft het wel gedaan.)


    Ja ik zie het Jeroen ook eerder doen dan Valerio, haha!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Woodbury schreef:
    What 'bout géén bekende Nederlanders :Y) Dat heeft mijn voorkeur (:

    BN'ers zijn toch wat meer gewend aan al die camera's.
    Je ziet het niet, maar in het spel zelf staan echt camera's om elke hoek, lijkt mij moeilijk om mee om te gaan.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moretz schreef:
    (...)
    BN'ers zijn toch wat meer gewend aan al die camera's.
    Je ziet het niet, maar in het spel zelf staan echt camera's om elke hoek, lijkt mij moeilijk om mee om te gaan.

    WIDM was eerst met onbekende Nederlanders ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Beckett schreef:
    Ik ben een Belg, dus het boeit me eigenlijk echt niet zoveel, als het maar even leuk word als dit seizoen! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo lang ze maar grappig en slim zijn, vind ik alles leuk. Ik vind het juist leuk dat ik bij Wie is de Mol? altijd beroemdheden zie die ik eigenlijk nog niet of nauwelijks kende. Al die bekende troep die 24/7 op de televisie is hoeft van mij ook niet nog eens bij Wie is de Mol? te verschijnen. Maarrr... Als we dan toch moeten kiezen, dan zou Thijs Römer fijn zijn, althans, dat vind ik voor mezelf toch wel een lust voor het oog. :Y)

    Het lijkt me trouwens echt moeilijk om de Mol te zijn. Ik zou het denk ik veel te nadrukkelijk doen waardoor iedereen het al gelijk zou weten.


    Chaos is a ladder.

    In Curacau (Ik weet niet of het daar al gehouden is ik kijk het niet). In suriname of Aruba, Sint maarten. Iniedergeval zonnig:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Valerio Zeno en Jeroen van Koningsbrugge lijken me wel leuk inderdaad ja!


    Bad decisions make good stories.

    De mensen die ik wil zijn er waarschijnlijk te oud voor. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you