• Wat zijn de bekende Nederlanders die jullie graag zouden zien in Wie is de Mol 2014?
    Misschien een andere presentator?
    En welk land?

    Voor mij:

    Ik zou Valerio Zeno, Jeroen van Koningsbrugge en Lieke van Lexmond wel willen zien. Valerio en Jeroen geven wel een grappige sfeer, en Lieke is wel een vrouw met pit. Het zou ook best leuk zijn als er een voetballer mee zou doen, maar die hebben natuurlijk geen tijd. (Clarence Seedorf, als hij al gestopt is met die tijd?)
    Art mag van mij wel blijven presenteren, dat doet hij echt super leuk.
    Ik zou ze graag eens in Brazilië zien. Leuk land, waar veel te beleven is.

    Wat denken jullie?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Boira schreef:
    Het lukt mij enorm gaaf als ze de mollen uit de afgelopen seizoenen allemaal weer mee laten doen. Ze weten stuk voor stuk hoe het spel gespeeld moet worden en hoe je kan mollen.


    Dit is geniaal =3


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Valerio, Thijs Römer en Nicolette van Dam lijken me wel goede kandidaten inderdaad..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Everdeen schreef:
    GEERT WILDERS? HAHAHAHAHA. Beter niet hoor, omygod. Nee. Ik zou echt heel graag Valerio willen zien ja, lijkt me echt leuk en eh, misschien een sporter weer? Ik weet niet hoor.

    Een sporter inderdaad,
    Churandy Martina. x'D

    Een dj zou ook vet awesome zijn,
    Afrojack, of misschien Headhunterz/Wildstyles. (Ze zeggen al hun optredens en concerten maar af. ;3)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    die hele programma hoeft voor mij niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Woodbury schreef:
    What 'bout géén bekende Nederlanders :Y) Dat heeft mijn voorkeur (:


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik wil Paulien Cornelisse gewoon nog een keer. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik wil Paulien Cornelisse gewoon nog een keer. (cat)


    Ik ook!
    Ik kan gewoon niet geloven dat ze niet de mol was


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik ook!
    Ik kan gewoon niet geloven dat ze niet de mol was

    Ik had me onbewust al verheugd op het moment dat ik haar mollenacties zou kunnen zien. x) Al vond ik Kees ook een goede mol. "Trekken, harder!" *doet ondertussen niets* :W


    Ik hoop gewoon dat er volgend jaar weer iemand inzit met hetzelfde gevoel voor humor als Paulien. Ik vond haar echt geweldig.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik had me onbewust al verheugd op het moment dat ik haar mollenacties zou kunnen zien. x) Al vond ik Kees ook een goede mol. "Trekken, harder!" *doet ondertussen niets* :W


    Ik hoop gewoon dat er volgend jaar weer iemand inzit met hetzelfde gevoel voor humor als Paulien. Ik vond haar echt geweldig.


    Ja, ik vond ook dat Kees het geweldig heeft gedaan als mol, het feit dat hij de mol is kan ik nog begrijpen, maar dat Paulien het niet is niet.

    Was dat begrijpelijk? (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik kijk het niet, en heb het nog nooit gekeken, maar Patricia Paay lijkt mij echt zo iemand waarmee je hard kunt lachen tijdens zo'n quest.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Beckett schreef:
    (...)

    Ja, ik vond ook dat Kees het geweldig heeft gedaan als mol, het feit dat hij de mol is kan ik nog begrijpen, maar dat Paulien het niet is niet.

    Was dat begrijpelijk? (cat)

    Ik moest het een aantal keer overlezen, maar uiteindelijk heb ik de code toch gekraakt, ja. (krul)
    Ja, dat vind ik ook nog best raar. Ik zou het minder vreemd gevonden hebben als ze allebei de mol bleken te zijn. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het lijkt me wel leuk om bijvoorbeeld een aantal lui uit GTST daarin te zien. :'D
    Ludo en Nina bijvoorbeeld, haha. :'D O, en Lorena lijkt me ook geniaal.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Whut? Paulien wint? Aarg, I dont want to live on this planet anymore.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Barnabas schreef:
    Het lijkt me wel leuk om bijvoorbeeld een aantal lui uit GTST daarin te zien. :'D
    Ludo en Nina bijvoorbeeld, haha. :'D O, en Lorena lijkt me ook geniaal.

    Omfg, dan weiger ik 't te kijken D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Souvenir schreef:
    Whut? Paulien wint? Aarg, I dont want to live on this planet anymore.

    Jup, Paulien heeft gewonnen. En het was geweldig. (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.