• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Dit is een vervolg op "The Real Gleeks", die RPG is helaas dood gelopen.

    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - NMariaTx = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - Aghra = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.
    - James Michelo Georgio - Malino
    -
    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri
    - Santana Lopez - Little

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep (cheerio’s, Jocks, Gleeks, Normaal):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Ouders:
    Extra:

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    [ow echt ahhaahahhahahah omg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maar Denise is dat slim om de ouders rollen ook nog te verdelen zodat er nog meer gerpgd word en neit alleen op schooltijd.

    OW en denk eraan docenten. zoiezo een glee docent herinert zich in de andere rpg hoe hard dat faalde:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kunnen we ook doen, ik claim Sebastian en Damon XD The Smythe Brothers are back ^^


    El Diablo.

    Is het erg dat ik nog GEEN enkele afl van seizoen vier heb gezien van Glee? D: Ik wacht op de dvdbox xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ikke Rachel en Lizz for sure hihi kunnen we gaan beginnen;X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Whaha, ik heb ook nog geen afleveringen van 4 gezien. Behalve Warbler scenes dan ^^


    El Diablo.

    Sorry ik ga me maar aan één rol houden. Want anders lukt het me niet.
    Ik hoop trouwens dat deze rpg niet snel gaat, want ik heb niet altijd tijd om te gaan reageren en ik heb geen zin om dingen helemaal terug te lezen mocht ik er twee dagen niet zijn geweest of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Aghra geeft niets hoor. lol dat snel rpgen ga ik niet verzekeren want ik ken Denise en mezelf lol maar we zijn beide wel altijd bereid om je een samenvatting te sturen......

    Denise ik heb wel vanaf 4maart starten mondelingen en heb ik solicitatiegesprek van school dus ja dan moet ik even oefenen en het is een soort proefwerkweek en dan oefenexamens en de echte dus tsja dan weet ik niet of ik er veel ben.

    meivakantie ga ik naar 1D en op vakantie dus ben ik er ook niet veel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is goed!


    El Diablo.

    Ieuwl 1D.

    Ow ik meld ook even dat ik binnenkort examens ga krijgen op school. Weet niet wanneer maar ik gok dat dan deze RPG wel nog leeft. Maar als de tijd zo ver is dan meld ik het. AAAAH zo zenuwachtig hé. Hoop dat ik slaag. hihi

    EDIT ;; Wanneer beginnen we? Want dat moet ik even weten. Qua Online komen en zo.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 20:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [haha Aghra idd. welk niveau doe je als je vmbo-t doet ka nik je de datums geven. Blegh 4 maart mondelingen start... datums krijg ik nog. 4 maart solicitatie gesprek op school. 16 april practicum zw(zip)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik doe VMBO-KB


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar laten we maar on-topic blijven ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [haahh oke..... haha idd. ik ga stoppen met kletsen=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zullen we dan maar beginnen?


    El Diablo.