• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Dit is een vervolg op "The Real Gleeks", die RPG is helaas dood gelopen.

    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - NMariaTx = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - Aghra = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.
    - James Michelo Georgio - Malino
    -
    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri
    - Santana Lopez - Little

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep (cheerio’s, Jocks, Gleeks, Normaal):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Ouders:
    Extra:

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Mag ik dan wel ook een zoon van Sebby zijn?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    omg dit word echt leuk..

    oeh er kan ook kinderen van Rachel en van damn hoe heette hij ook alweer die neef van finn.
    en Finn en Isabella


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @Aghra, Natuurlijk! Become part of the richest family ever!! Mwaha XD

    @MissStoran, Logan toch? XD


    El Diablo.

    Naam: Bailey Evaline Beth Fabray.
    Leeftijd: Bailey is zestien jaar oud.
    Groep (cheerio’s, Jocks, Gleeks, Normaal): Cheerio/Gleek
    Karakter: Bailey heeft vooral heel veel karaktereigenschappen van haar moeder geërfd. Bailey is net zoals haar moeder Quinn een harde tante, maar als het erop aankomt valt ze stil en schuilt ze in een hoekje. Ondanks dat Bailey heel erg eigenwijs kan zijn, kan ze er niet tegen om andere mensen in pijn te zien. Bailey is een perfectionist en wilt alles tot in de puntjes in orde hebben. Ook haalt ze geweldige cijfers op school, net zoals haar ouders deden. Bailey deelt haar passie voor dansen met haar vader, hoewel ze hem nooit meer ziet. Bailey's vertrouwen in mensen is erg klein, het kost haar veel moeite om iemand een deel van haarzelf te geven en diegene te vertrouwen. Hoewel ze die eigenschap altijd bij zich draagt kan ze het ongeveer met iedereen wel vinden, maar dat betekent niet dat ze hen vertrouwt.
    Uiterlijk: Bailey Evaline Beth Fabray. Bailey heeft niet alleen veel weg van haar ouder qua innerlijk, maar ook qua uiterlijk lijkt ze erg veel op haar. Bailey heeft een gezond lichaam, maar is niet al te groot. Ze heeft lange benen in vergelijking tot de rest van haar lichaam. Bailey draagt meestal vintage tot casual kleding. Meestal shorts of rokjes. Je zal haar niet zo snel in jeans zien lopen.
    Ouders: Quinn Fabray & Mike Chang.
    Extra: Bailey was een ongelukje. Haar vader Mike heeft haar moeder verlaten wanneer zij geboren was.
    Bailey heeft haar derde naam gekregen van haar zus Beth.

    [Volgens mij ben ik niks vergeten?]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 19:29 ]

    [omg ahhaha sorry ik ging even stuk ouders: Mike Chang en Quinn wahahhaha.

    Denize owja het was Logan=)
    miksschien slim om die er ook boven even bij te zetten want degene die niet in dei mee speelde weette de relaties neit.finn en santanna


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Twee favoriete personages <3 Quinn heeft het zowat met iedere Glee jongen gedaan dus ik dacht, waarom Mike dan ook niet :-P

    [Ik doe het gewoon en als het niet mag dan maak ik een andere xD]

    Naam:
    Julian Braden Smythe
    Leeftijd:
    16 jaartjes jong.
    Groep:
    Jock/Gleek
    Karakter:
    Julian heeft het karakter dat zijn vader vroeger had toen hij nog op school zat.
    Julian is redelijk sluw maar heeft passie voor zingen. Hij maakt, in tegenstelling tot zijn broer Brad, best moeilijk vrienden, dat komt door zijn gedrag. hij heeft een aardig kort lontje maar probeert wel minder snel boos te worden. Julian komt verwend over en wil ook het liefst mensen zeggen wat ze moeten doen. Hij doet niet snel wat hem gevraagd word en wordt daardoor vaak als moeilijk opvoedbaar en onhandelbaar. Vreemd genoeg staat Julian wel open om nieuwe dingen te leren. Hij is gewoon wispelturig waardoor je nu niet precies weet hoe hij zich nu voelt, en straks. Zijn karakter slaat gewoon om.
    Uiterlijk:


    Ouders:
    Sebastian Smythe en die ander xD
    Extra:
    Julian is het jongere broertje van Brad en het neefje van Stephanie[?].
    Verdere extra is er nog niet echt, komt met de tijd wel mocht ik nog wat aan willen passen :3

    [Issiegoed? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh heb er nu al zin in :3

    Perfect :3


    El Diablo.

    zeg Julian als ie een vriendin zoekt Julia bied zich aan;P lekkertje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahaha, we zien nog wel. :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    When do we start this rpg? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [we kunnen misschien de rollen van deouders waar ze wonen ook onderverdelen dat is misschien ook leuker dat als ze een keer elkaar terug ontmoeten die mensejse elkaar onderling al kennen en ruzie's met ouders enz.

    ik ben zoeizo Rachel

    omg eigenlijk moeten Damon en Lizz ook kindjes hebben=0


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben aan het twijfelen of ik nog een jongens personage moet creëren...

    Damon en Lizz hebben Stephanie XD


    El Diablo.