• 100 jaar na de val van He Who Must Not Be Named, is de wereld weer in oorlog. Er zijn twee verschillende clans opgericht, die beiden streven om hun eigen doelen te evenaren.


    Tadaaaam! De RPG!

    Axis en Anguis. Mensen noemen ze de 'goede' en 'slechte' clan.

    Wizards die afstammen van de Deatheathers hebben Anguis opgericht en vele volgelingen opgetrommeld. Ze houden zich schuil in het oude huis van the Malfoys, die in deze tijd niet meer bestaan. Door het huis te gebruiken als hun schuilplaats, laten ze zien dat the Malfoys vroeger trouwe dienaren waren. De clan bestaat uit honderden leden en heeft nog geen leider. Hierover maakt iedereen ruzie, wie moet hun aanvoeren? Er zijn verschillende kandidaten die zichzelf moeten bewijzen tegenover de rest van de clan.

    Axis is het tegenovergestelde. De leden van deze clan stammen af van vroege leden van The Order of the Phoenix. Ze streven naar het goede en proberen de andere clan 'uit te roeien'. Ze beseffen echter één ding niet... Ze zijn zelf ook verantwoordelijk voor de oorlog. De strijd tussen goed en kwaad blijft altijd bestaan, maar het houdt de oorlog ook stand. Hoe gaat Axis ervoor zorgen dat ze de overhand krijgen en Anguis kunnen overheersen?

    Hogwarts blijft doorgaan. Lessen worden gegeven, Houses zijn in strijd met elkaar en de de Quidditch Cup moet heroverd worden. Echter heeft elke leerling een achtergrond. Ze zijn geboren in een clan. Opgevoed met tradities uit hun familie en ideaalbeelden van hun clan.
    Natuurlijk zijn er ook jongeren die het hier niet mee eens zijn. Waarom moeten deze twee clans in gevecht met elkaar zijn? Waarom kunnen ze niet in vrede met elkaar leven?
    Daarom besluit een groepje van verschillende afdelingen een derde clan op te richten...

    Hoe gaat dit aflopen? Dat is aan jullie.

    Voordat er meer meiden worden aangemaakt, wil ik eerst een horde jongens hebben! :)

    Ravenclaw:
    - Rena Calanthe Thompson | Chaser (aanvoerder) | Axis - Huoriel
    - Jason 'Jace' Sebastian DiLaurentis | Bonacieux
    - Chase Alexander Holt | Axis | WillNotLearn
    -
    -


    Slytherin: VOL - totdat alle andere Houses vol zijn
    - Lacey Elyssa Blackbourne | Anguis - Requille
    - Lucy Rosean Delacroix | Seeker (aanvoerder) | Anguis - Macabre
    - Georgia Yare Rae Roux | Anguis - Lizor
    - Alan Christopher Martinez | Beater | Axis - Huoriel
    - Draven Malum | Keeper | Anguis - WillNotLearn

    Hufflepuff:
    - Caine Sainsford| Keeper | Anguis - Requille
    - Evelyn 'Eve' Cathy McAllister | Anguis - Macabre
    - Sean Emanuel Hastings | Anguis - Lizor
    -
    -

    Gryffindor:
    - Caleigh Ohndreya McBryar | Chaser (aanvoerder) | Axis - Glucio
    - Isiz “Izzy” Laine Fairchild | Axis - Jemima
    -
    -
    -

    Volwassenen:

    Anguis:
    -
    -
    -
    -
    -


    Axis:
    -
    -
    -
    -
    -


    School Crew:

    Schoolhoofd: Marina Barlow
    Assistent schoolhoofd:

    Leraren:
    -
    -
    -
    -
    -

    In te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    5 pluspunten:
    5 minpunten:
    Uiterlijk (omschrijving en pic):
    Geschiedenis:


    Wij hebben een aantal regels en we verwachten dat je je hier aan zult houden:
    * Jou personage heeft in geen enkel geval een relatie tot een bekend HP personage. Geen Dwayne Dumbledore of Sam Weasley.
    * 16+ mag, maar houdt het wel realistisch
    * Niet Godmodden zonder toestemming van het desbetreffende personage
    * Jij maakt je karakteromschrijving, houdt je hier dan ook aan
    * Geen perfecte personages (Mary-Sue)
    * Minimaal 8 regels per post.
    * Geen herhalingen van de vorige post in je eigen post. Puur en alleen je eigen post.
    * Je kan niet wisselen van clan. Bijvoorbeeld: Je zit eerst bij Anguis en gaat dan naar Axis. Dit is onmogelijk.
    * Je hoeft niet persé bij Anguis te zitten als je in Slytherin zit, of bij Axis als Gryffindor je House is. Houses zijn persoonsgerelateerd, Clan's vanuit de familie.
    * Maximaal 2 leerlingen en 1 volwassene per persoon.


    BELANGRIJK:
    Voordat je mag posten met je personage, heb je goedkeuring van mij nodig. Dit doe ik omdat ik gewend ben met gevorderde mensen te RPG'en en ik eerst wil zien of je het vol zult houden, goed schrijft en geen post maakt met 2 zinnen.


    Als we beginnen met het topic, dan is de derde clan nog niet opgericht en niemand is nog met het idee gekomen.



    Alleen Huoriel of Requille maken een nieuw topic aan

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:49 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Van mij mag het.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Lizor schreef:
    Naam
    Sean Emanuel Hastings
    Leeftijd
    18
    Clan
    Agnuis
    Afdeling
    Hufflepuf
    Innerlijk
    Sean is heel erg lief, hij is heel erg beschermend, maar soms geeft hij iets te snel om mensen. Sean is van oorsprong een heel erg vrolijk persoon, maar door de gebeurtenissen van vorig schooljaar {zie Geschiedenis} is zijn vrolijke persoonlijkheid zowat van de aardbodem geveegd. Sean is lichtelijk prettig gestoord, als je eenmaal zijn hart hebt dan kan je de gekste dingen met hem beleven. Sean is een optimistisch persoon, in zijn opzicht is alles mogelijk als je er maar wat voor doet. Sean is heel knuffelig, soms in een van zijn buien gaat hij random mensen knuffelen en elke dinsdag is nationale knuffel dag. Sean heeft een ook wat minder leuke kant, hij is de laatste tijd vaak chagrijnig of gekwetst en hij sluit zich compleet van de wereld af. De leuke kant van Sean zit ergens diep weggestopt. Ook kan Sean af en toe gemene opmerkingen maken, dat bedoeld hij niet zo, maar hij veranderd gewoon door alle gevoelens die hij weg stopt. Sean geeft zich zelf ook niet zo snel bloot, niemand weet echt alles van hem en ook bijna niemand weet wat er met zijn moeder is gebeurt. Hij scheept mensen liever niet op met die lasten en hij wil ook geen medelijden, dat helpt hem niet om door te gaan met zijn leven. Helaas kan Sean soms ook behoorlijk agressief uit de hoek komen en vooral als je iemand iets aan doet waar hij heel erg veel om geeft.
    Uiterlijk




    Sean heeft donkerbruin haar, heldere groene ogen en licht gekleurde lippen. Zijn haar is halflang en hij heeft donkerbruine wenkbrauwen. Hij heeft een ontzettend gespierd lichaam en is best lang - ongeveer 1.85. Verder heeft hij een gezicht met scherpe hoeken en een mooie glimlach. Hij heeft mooie witte tanden en draagt vaak zwarte kleren.
    Geschiedenis
    Sean heeft een best goed leven gehad tot zijn 17e. Vorig jaar is zijn moeder overleden, ze was een Muggle en is overleden aan longkanker. Sean is bijna een maand afwezig geweest van school. De klap kwam heel erg hard bij hem aan omdat zijn vader op zijn 2e is overleden en hij alleen met zijn moeder woonde. Van zijn vader wist hij niks behalve dan dat wat zijn moeder van hem verteld had. Sean was in een klap helemaal alleen, hij is ingetrokken bij zijn tante maar daar heeft hij helemaal niks mee. Sinds de dood van zijn moeder is zijn schoolwerk erg achteruit gegaan, hij is daarom ook blijven zitten. Hij begint langzamerhand weer de Sean te worden die hij vroeger was, maar hij zal nooit meer helemaal hetzelfde worden.

    Goed? Oh en mag hij aanvoerder en jager van het zwerkbalteam zijn? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nu zit Sean dus bij geen enkele clan, omdat zijn moeder is overleden zou hij dus in de voetsporen van zijn vader kunnen treden. Tenzij hij bij het verzet gaat. Die keuze is aan jou.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    Nu zit Sean dus bij geen enkele clan, omdat zijn moeder is overleden zou hij dus in de voetsporen van zijn vader kunnen treden. Tenzij hij bij het verzet gaat. Die keuze is aan jou.

    Ik denk dat ik hem bij het verzet laat gaan :'3 moet ik dat erbij zetten?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zijn er trouwens Prefects? (:


    kindness is never a burden.

    Er zijn nog geen prefects, als jij dat wil mag dat van mij :)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ik denk niet dat Jace een goede Prefect zal zijn, maar toch bedankt. xd
    Ik vroeg het me enkel af.


    kindness is never a burden.

    Haha oke. Nee er zijn momenteel geen Prefects. Misschien het volgende schooljaar?
    Als ze in het Quidditch team wilt, mag dat ook.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Jace is een jongen. xd
    En nee dank je. Ik hou hem neutraal.


    kindness is never a burden.

    Stop Isiz maar in het Quidditch-team als een Jager, of zo'n iemand die de Beukers wegslaat, weet niet meer hoe die heten xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beater :)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Jemima schreef:
    Stop Isiz maar in het Quidditch-team als een Jager, of zo'n iemand die de Beukers wegslaat, weet niet meer hoe die heten xd


    Drijver. :')


    help

    Bonacieux schreef:
    Naam: Jason 'Jace' Sebastian DiLaurentis.
    Leeftijd: Zeventien, geboren op de tweeëntwintigste dag van november.
    Clan: Anguis
    Afdeling: Ravenclaw
    Innerlijk: Jason heeft de indruk dat hij de meeste mensen in minachting neemt en zichzelf beter voelt, maar zit iets complexer in elkaar. Althans hij erg arrogant en sarcastisch kan overkomen, worstelt de jonge man erg met zijn verleden en de liefde. Zijn spontaniteit en charme hebben hem al veel dames opgeleverd, maar ondanks zijn succes begrijp hij de term 'liefde' niet, en dat is deels te wijten aan zijn verleden. Liefde is zijn zwakte. Onder zijn nonchalante buitenkant schuilt er immers een ziel in constante kwelling. Jace is verbitterd en is gevuld met diepgewortelde woede die hij het grootste deel van zijn tijd in toom moet houden. Hij is ook erg koppig. Enkel wanneer je zijn vertrouwen volledig hebt gewonnen zal je inzien dat Jace de ergste nog niet is en nooit de bedoeling heeft mensen te pijnigen. Op school werkt Jace zoals elke andere leerling. Enkel is hij helemaal niet gemotiveerd. Desondanks de man zeker de hersenen heeft en het gezonde verstand, levert hij zijn taken vaak te laat of niet in en scoort hij minder bij toetsen.
    5 pluspunten: - Jace is erg intelligent. Hij is goed in de meeste vakken, maar laat dat niet blijken. Zijn intelligentie gebruik hij voor zijn eigen private zaken.
    - Hij is erg spontaan en zal meteen naar een meisje toestappen mocht hij haar willen.
    - Als je eenmaal zijn vriend bent zal Jace alles doen om je goed te laten voelen. Hij zal je beschermen.
    - Jace kan goed duelleren.
    - Jace is een goed pleiter. Meestal krijgt hij wat hij wil bereiken.
    5 minpunten:- Hij is erg onbeleefd.
    - Hij vind zichzelf beter dan de meeste personen.
    - Hij is een echte vrouwenverslinder.
    - Jace is nogal opvliegend en snel op zijn teentjes getrapt.
    - Hij is helemaal geen harde werker.
    Uiterlijk:



    Jamie Campbell Bower.

    Met zijn 1 meter 83 is Jace niet meteen de grootste man, maar klein is hij al helemaal niet. Jace is erg stevig gebouwd en het vele werken heeft hem een wasbordje opgeleverd. Jace heeft een gezond gewicht van rond de 72 kilogram. Zijn schouder lange, vuilblonde haren omlijsten Jace' gezicht als een gouden krans. Soms kan de kleur veranderen door het lichtinval naar donker- of honingblond. Wanneer Jace zich niet scheert ontstaat er een klein snorretje boven zijn bovenlip en kunnen er op zijn kaaklijn stoppeltjes gevonden worden. Jace' ogen kunnen erg veel emoties vertonen en dragen een erg speciale kleur. Ze zijn zeeblauwe tot donkerblauw -hangt af van de lichtinval- met aan de pupillen een lichtgrijze/witte rand. Naar de oogrok toe worden de irissen donkergrijs. Jace heeft een warme en lage lach. Zijn twee rijen tanden zijn steevast spierwit, waar geen enkel vlekje te bekennen is. Jace' kledingstijl is erg nonchalant en past volledig bij zijn karakter. Meestal zie je hem met een simpele gescheurde jeans en een zwart shirt of een geruiten hemd. Een stevig paar boots is zijn favoriete schoeisel.
    Geschiedenis: Met beide ouders in Azkaban woont Jason bij zijn invalide Muggle oom in het Schotse Carnwath.


    Zijn geschiedenis doe ik morgen. :Y)


    kindness is never a burden.

    --

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:23 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Maar is Sean verder goed? {Ik wil graag met hem beginnen ^^}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.