• 100 jaar na de val van He Who Must Not Be Named, is de wereld weer in oorlog. Er zijn twee verschillende clans opgericht, die beiden streven om hun eigen doelen te evenaren.


    Tadaaaam! De RPG!

    Axis en Anguis. Mensen noemen ze de 'goede' en 'slechte' clan.

    Wizards die afstammen van de Deatheathers hebben Anguis opgericht en vele volgelingen opgetrommeld. Ze houden zich schuil in het oude huis van the Malfoys, die in deze tijd niet meer bestaan. Door het huis te gebruiken als hun schuilplaats, laten ze zien dat the Malfoys vroeger trouwe dienaren waren. De clan bestaat uit honderden leden en heeft nog geen leider. Hierover maakt iedereen ruzie, wie moet hun aanvoeren? Er zijn verschillende kandidaten die zichzelf moeten bewijzen tegenover de rest van de clan.

    Axis is het tegenovergestelde. De leden van deze clan stammen af van vroege leden van The Order of the Phoenix. Ze streven naar het goede en proberen de andere clan 'uit te roeien'. Ze beseffen echter één ding niet... Ze zijn zelf ook verantwoordelijk voor de oorlog. De strijd tussen goed en kwaad blijft altijd bestaan, maar het houdt de oorlog ook stand. Hoe gaat Axis ervoor zorgen dat ze de overhand krijgen en Anguis kunnen overheersen?

    Hogwarts blijft doorgaan. Lessen worden gegeven, Houses zijn in strijd met elkaar en de de Quidditch Cup moet heroverd worden. Echter heeft elke leerling een achtergrond. Ze zijn geboren in een clan. Opgevoed met tradities uit hun familie en ideaalbeelden van hun clan.
    Natuurlijk zijn er ook jongeren die het hier niet mee eens zijn. Waarom moeten deze twee clans in gevecht met elkaar zijn? Waarom kunnen ze niet in vrede met elkaar leven?
    Daarom besluit een groepje van verschillende afdelingen een derde clan op te richten...

    Hoe gaat dit aflopen? Dat is aan jullie.

    Voordat er meer meiden worden aangemaakt, wil ik eerst een horde jongens hebben! :)

    Ravenclaw:
    - Rena Calanthe Thompson | Chaser (aanvoerder) | Axis - Huoriel
    - Jason 'Jace' Sebastian DiLaurentis | Bonacieux
    - Chase Alexander Holt | Axis | WillNotLearn
    -
    -


    Slytherin: VOL - totdat alle andere Houses vol zijn
    - Lacey Elyssa Blackbourne | Anguis - Requille
    - Lucy Rosean Delacroix | Seeker (aanvoerder) | Anguis - Macabre
    - Georgia Yare Rae Roux | Anguis - Lizor
    - Alan Christopher Martinez | Beater | Axis - Huoriel
    - Draven Malum | Keeper | Anguis - WillNotLearn

    Hufflepuff:
    - Caine Sainsford| Keeper | Anguis - Requille
    - Evelyn 'Eve' Cathy McAllister | Anguis - Macabre
    - Sean Emanuel Hastings | Anguis - Lizor
    -
    -

    Gryffindor:
    - Caleigh Ohndreya McBryar | Chaser (aanvoerder) | Axis - Glucio
    - Isiz “Izzy” Laine Fairchild | Axis - Jemima
    -
    -
    -

    Volwassenen:

    Anguis:
    -
    -
    -
    -
    -


    Axis:
    -
    -
    -
    -
    -


    School Crew:

    Schoolhoofd: Marina Barlow
    Assistent schoolhoofd:

    Leraren:
    -
    -
    -
    -
    -

    In te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    5 pluspunten:
    5 minpunten:
    Uiterlijk (omschrijving en pic):
    Geschiedenis:


    Wij hebben een aantal regels en we verwachten dat je je hier aan zult houden:
    * Jou personage heeft in geen enkel geval een relatie tot een bekend HP personage. Geen Dwayne Dumbledore of Sam Weasley.
    * 16+ mag, maar houdt het wel realistisch
    * Niet Godmodden zonder toestemming van het desbetreffende personage
    * Jij maakt je karakteromschrijving, houdt je hier dan ook aan
    * Geen perfecte personages (Mary-Sue)
    * Minimaal 8 regels per post.
    * Geen herhalingen van de vorige post in je eigen post. Puur en alleen je eigen post.
    * Je kan niet wisselen van clan. Bijvoorbeeld: Je zit eerst bij Anguis en gaat dan naar Axis. Dit is onmogelijk.
    * Je hoeft niet persé bij Anguis te zitten als je in Slytherin zit, of bij Axis als Gryffindor je House is. Houses zijn persoonsgerelateerd, Clan's vanuit de familie.
    * Maximaal 2 leerlingen en 1 volwassene per persoon.


    BELANGRIJK:
    Voordat je mag posten met je personage, heb je goedkeuring van mij nodig. Dit doe ik omdat ik gewend ben met gevorderde mensen te RPG'en en ik eerst wil zien of je het vol zult houden, goed schrijft en geen post maakt met 2 zinnen.


    Als we beginnen met het topic, dan is de derde clan nog niet opgericht en niemand is nog met het idee gekomen.



    Alleen Huoriel of Requille maken een nieuw topic aan

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:49 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Jemima schreef:
    Er was gezegd dat je niet hoeft te reserveren volgens mij


    Je mag er wel een aanmaken, maar ik keur het pas goed als er nog één Hufflepuff en één Ravenclaw bijkomt :)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Je mag er wel een aanmaken, maar ik keur het pas goed als er nog één Hufflepuff en één Ravenclaw bijkomt :)


    Misschien is het ook handig als er nog wat jongens komen, anders is het wel erg sneu voor Caine xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LizzLoveHell schreef:
    Naam: Lizz Wilgenpad
    Leeftijd: 15
    Clan: Axis
    Afdeling: Griffoendor
    Toverstok: 25 centimeter eikenhout, drakenbloed als kern
    Innerlijk: Lizz is dapper,en snel.Ze is kwart Brits, kwart Iers,kwart pakistaans en kwart Frans.Haar moeder is overleden en haar vader is vermoord,en sinds dien zorgt haar broer Liam(die net van Hogwarts af is) voor haar.Ook moet ze wel eens nablijven,het meest bij het afdelingshoofd van zwadderich, Lizz lost vaak dingen op met vechten.Soms doet ze haar huiswerk op het laatst waardoor het slordig word. Lizz is niet altijd even lief.Ze zou ook in Zwadderich kunnen zitten.Haar gedrag vind het schoolhoofd niet acceptabel. Ze moet dus beter haar best doen.Ook is ze een beetje onzeker. Ze is niet echt spraakzaam.Meestal zit ze in de leerlingenkamer stil,aan een tafel te tekenen.Lizz is echt een goede tekenaar.
    Uiterlijk: Lang krullend donkerbruin haar. En groen/blauwe ogen. Ook heeft ze witte tanden. En een kleine neus.Ze is best wel mager.Maar je ziet haar ribben niet.(de foto van Lizz is mijn profielfoto)
    5pluspunten: Ze komt voor haar vrienden op. Lizz is super goed in zwerkbal. Lizz is erg snel. Ze is goed in Gedaanteverwisselingen. En ze geeft veel om haar broer.
    5minpunten: Ze moet vaak nablijven. Ze lost vaak dingen op door vechten. Lizz is niet zo lief. Lizz moet haar huiswerk beter maken.Ze luister niet goed genoeg naar de leraren.
    Geschiedenis: Lizz haar moeder overleed toen ze 7 jaar was.En een paar jaar ervoor was haar vader al vermoord.Ze ging samen met haar broer Liam bij hun oma wonen.Toen zij overleed aan ouderdom was Lizz 13 jaar. Haar broer zat in het laatste jaar van zweinstein. Vanaf toen zorgde haar broer voor haar.
    Ze heeft niet zo'n goede jeugd gehad.En dat kan je merken aan haar gedrag. Haar familie stamt af van een rijke volbloeds tovenaar familie.Hierdoor zijn Lizz en haar broer dus rijk.Haar andere broer Ferry, zit in azkaban.


    Ik heb de tekst gelezen maar heb toch het gevoel dat ik haar nog niet ken. Je schrijft met korte zinnen, wat het erg onoverzichtelijk maakt. Je spreekt jezelf tegen, Lizz is erg stil en zit vaak aan een tafeltje te tekenen, maar ze moet ook vaak nablijven en zorgt voor vechtpartijen? Waarom zit haar broer Ferry in Azkaban? Je zegt dat Lizz niet zo lief is... hoe laat ze dit zien, hoe bedoel je dit en in welke trant?


    I'd rather die my way, than live yours.

    Jemima schreef:
    (...)

    Misschien is het ook handig als er nog wat jongens komen, anders is het wel erg sneu voor Caine xd


    Wat houdt je tegen? Ravenclaw kan nog wel een jongen gebruiken :Y)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Wat houdt je tegen? Ravenclaw kan nog wel een jongen gebruiken :Y)


    School en andere RPG's xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemima schreef:
    (...)

    School en andere RPG's xd


    Dan moeten we maar wachten tot anderen het initiatief nemen voor een extra rol :)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Dan moeten we maar wachten tot anderen het initiatief nemen voor een extra rol :)


    Hmmm, ik ga dan altijd 1 van de twee verwaarlozen, dus voor mij gaat dat hem niet worden.


    Happy Birthday my Potter!

    De RPG is aangemaakt!


    I'd rather die my way, than live yours.

    Wow, dat is snel.
    Ik wacht met posten totdat er wat meer personages zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemima schreef:
    Wow, dat is snel.
    Ik wacht met posten totdat er wat meer personages zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zijn er nog gegadigden voor een lerarenrol of een volwassene die in de clan zit?


    I'd rather die my way, than live yours.

    Wat nieuw volk zou inderdaad erg fijn zijn. [:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    No offence, maar dan was het wel handiger geweest als het speeltopic nog niet geopend was :x
    De meeste mensen willen niet meer meedoen met een RPG als die al begonnen is, ook al als het nog maar net begonnen is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Klopt, maar dat ligt denk ik ook aan hoeveel personen er meedoen, wat meestal als eerste gelezen wordt als je een Topic binnen stapt. Ik ga 't zelf wel zo minimaal mogelijk houden, puur alleen de openings post, die ik toevallig voor 2 personages moest doen.
    Het was ook niet gepland eigenlijk, dat ie nu open zou gaan. Huoriel werd ongeduldig. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sorry mensen... Het spiet mie donders. Maar ach, als we het zo laten is het goed toch? :) Twee topics helpt wel voor publiciteit trouwens.


    I'd rather die my way, than live yours.