• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    De woonkamer (alleen is de tv dan alleen aangesloten om dvd's te kunnen kijken.)


    De slaapkamer (de jongens en meiden slapen apart.)


    De keuken

    En tot slot, de badkamer.
    Deze heeft een url omdat er maximaal 3 plaatjes mogen;$




    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.



    Invullijstje:

    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18)
    Uiterlijk: (liefst mét foto)
    Innerlijk:
    Hobbies:
    Waarom naar Big Brother?:

    Dit is alleen maar een lijstje om jullie op weg te helpen, aanpassingen mogen dus gewoon:)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:51 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Seaver schreef:
    Ik heb absoluut geen probleem met nog een jongen invullen als afterwinter dat niet meer doet...


    Is goed, ik had AfterWinter al een berichtje gestuurd, maar er was niet op geantwoord. Dus als je wilt, mag je van mij.:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    ik vind extra rollen ook niet erg!


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    ik vind extra rollen ook niet erg!


    Goed dan, dan maken we er gewoon 12 personen van. Wat wilt je zijn?


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Oh yeah! Ik vul hem morgen in zodra ik wakker ben!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Oh yeah! Ik vul hem morgen in zodra ik wakker ben!



    Okey:) Nog meer personen met een wens buitenom snel te gaan beginnen???;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    doe mij maar die laatste jongen dan kan ThisIsMeNow dat 6de meisje worden :)


    Dont say why me, say try me

    Naam:
    Mo McDumble

    Leeftijd:
    16

    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Mo is altijd al een beetje een nerd geweest. Hij heeft een bril en een (blauwe blokjes)beugel. Doordat hij een nerd was had hij altijd al wat problemen met vrienden maken. Hij was ook altijd erg jong omdat hij een klas heeft overgeslagen. Regelmatig werd hij door zijn klasgenoten buiten gesloten of gepest. Inzichzelf is Mo een bijzondere jongen. Hij droomt ervan om later beroemde mode ondwerper te worden, maar zijn ouders willen graag dat hij iets doed waar hij zogezegd zijn hersen voor moet gebruiken. Stiekempjes is Mo altijd bezich met mode en fasion. Daarom zal je hem nooit slecht gekleed ergens naar toe zien gaan. Ook zijn -zijn ouders erg rijk, daarom komt Mo nooit iets tekort. Gelukkig heeft dit er niet voor gezorgt dat hij verwaand of arogant werdt.

    Waarom naar Big Brother:
    Zijn ouders wouden dat hij in kontakt kwam met andere mensen

    Extra
    Mo is 100% gay, alleen durft hij hier niet goed voor uit te komen

    is hij zo goed?
    overigens ik schreef altijd met stoere vechtersbazen als jongens dus dit is een uitdaging voor me

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 2:55 ]


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    doe mij maar die laatste jongen dan kan ThisIsMeNow dat 6de meisje worden :)



    Ik zet jou er even bij, en doe haar een berichtje, en dan ga ik ECHT slapen (nope, lukt toch neit><)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Oja, als iemand nog een meisje+meisje relatie wil, Eleya is bi, dus.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hier is ze dan:

    Naam: Mellory Wales
    Achternaam: Wales
    Bijnaam: Mell
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:

    Mell heeft lange bruine krullen en groen-bruine ogen. Ze is ongeveer 1.72 en normaal gebouwd.
    Innerlijk: Mell is een meisje die altijd lacht en als ze verdrietig is dan is er iets heeeel ergs aan de hand. Mell is heel snel in vrienden maken en is helemaal niet verlegen. Ze is ook nooit bang en als ze moet zingen bijvoorbeeld dan doet ze het gewoon. Haar grootste droom is dan ook zangeres worden.
    Hobbies: Mell houd van zingen, dansen en modeontwerpen. Ze houd ook heel erg van sporten en haar favoriete sport is zwemmen.
    Waarom naar Big Brother?: Ze was vergeten om voor een studie te zorgen en haar ouders gingen op wereldreis met z'n twee en haar vriendinnen hadden al een studie behalve haar bff maar die ging op vakantie. Mell houd heel erg van gezelligheid dus ging ze hier naar toe.
    Extra: ze heeft altijd haar geboorte armbandje en de ketting die van haar overleden zus Cat is geweest.

    Is die zo goed?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 15:42 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    Hier is ze dan:

    Naam: Mellory Wales
    Achternaam: Wales
    Bijnaam: Mell
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:

    Mell heeft lange bruine krullen en groen-bruine ogen. Ze is ongeveer 1.72 en normaal gebouwd.
    Innerlijk: Mell is een meisje die altijd lacht en als ze verdrietig is dan is er iets heeeel ergs aan de hand. Mell is heel snel in vrienden maken en is helemaal niet verlegen. Ze is ook nooit bang en als ze moet zingen bijvoorbeeld dan doet ze het gewoon. Haar grootste droom is dan ook zangeres worden.
    Hobbies: Mell houd van zingen, dansen en modeontwerpen. Ze houd ook heel erg van sporten en haar favoriete sport is zwemmen.
    Waarom naar Big Brother?: Ze was vergeten om voor een studie te zorgen en haar ouders gingen op wereldreis met z'n twee en haar vriendinnen hadden al een studie behalve haar bff maar die ging op vakantie. Mell houd heel erg van gezelligheid dus ging ze hier naar toe.
    Extra: ze heeft altijd haar geboorte armbandje en de ketting die van haar overleden zus Cat is geweest.

    Is die zo goed?


    Helemaal, i like die ketting en armband!:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Yay alleen nog maar wachten op seaver toch?

    en is mijn jongen zo goed???

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 13:53 ]


    Dont say why me, say try me

    Naam: Fabian Raphael Young
    Achternaam: Young
    Bijnaam: Raf, en sommige mensen noemen hem Young.
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18) 18, geboren op 27 November
    Uiterlijk: (liefst mét foto)


    Raf heeft bruine haren die licht krullen en vrolijk alle kante opstaan. Hij is 1.76 lang en is niet heel erg gespierd, maar ook niet dik. Hij heeft een oorbel in zijn linkeroor, die hij al heeft vanaf zijn vierde. Zijn ogen zijn lichtgroen, wat heel raar staat bij zijn haarkleur.
    Innerlijk:
    Raf is zijn hele leven al populair vanwege de acties van zijn broer. Hij heeft het nooit echt leuk gevonden dat mensen hem puur mochten omdat ze zijn broer leuk vonden. Raf is een hele eerlijke en lieve jongen en zou graag hebben dat mensen is een keer de moeite namen om hem te leren kennen. Hij kan niet goed tegen oppervlakkigheid en al dat stoere gedrag. Hij heeft maar een paar echte vrienden en maar één vriend die hij al van kleins af aan heeft. Dit komt omdat hij drie keer verhuist is en van school gewisseld heeft. Elke keer dat mensen erachter kwamen dat hij het niet zo met meiden had begonnen ze hem weer te ontwijken. Zijn moeder waar hij bij woont weet het wel, maar zijn vader niet. Dit komt omdat zijn vader christelijk is, wat weer de reden is dat hij naar christelijke scholen ging. Hij hecht veel waarde aan wat andere van hem vinden, maar het kan hem niet veel schelen of andere hem mogen. Zijn beste vriend is de enige persoon naast zijn moeder die het weet en dat houdt hij het liefs zo. Hij is oer het algemeen heel rustig en praat niet graag. Hij is vaak ook niet hel erg aanwezig en blijft het liefst uit de buurt van leuke jongens.
    Hobbies: hij volgt al zo’n twaalf jaar toneellessen en doet dit nog steeds met evenveel plezier. Hij vind acteren zelf het leukst en zo later heel graag er iets mee doen. Verder schildert en tekent hij graag, het hele huis hangt dan ook vol met dingen die hij geschilderd of getekend heeft. Hiervoor heeft hij nooit op les gezeten, al had hij dat wel graag gewild om nog beter te worden.. Hij schrijft ook zijn eigen musical en is hier al heel lang mee bezig. Hij is misschien niet de beste verhalen schrijver, maar een musical is volgens hem heel iets anders.
    Waarom naar Big Brother?: Omdat hij ervan houdt om nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe dingen te proberen. Ook leek het hem fijn om gewoon even weg te zijn van alle mensen die hij kent en alle mensen die hem niet mogen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    BigFatLiar schreef:
    Yay alleen nog maar wachten op seaver toch?

    en is mijn jongen zo goed???


    Nope^^ ik hou er niet van om mensen te laten wachten als het gaat om met een RPG beginnen...


    We've lived in the shadows for far too long.

    nachtkat schreef:
    (...)

    Helemaal, i like die ketting en armband!:)


    Ik ook


    live your life, it is beautiful as it is!