• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    De woonkamer (alleen is de tv dan alleen aangesloten om dvd's te kunnen kijken.)


    De slaapkamer (de jongens en meiden slapen apart.)


    De keuken

    En tot slot, de badkamer.
    Deze heeft een url omdat er maximaal 3 plaatjes mogen;$




    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.



    Invullijstje:

    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18)
    Uiterlijk: (liefst mét foto)
    Innerlijk:
    Hobbies:
    Waarom naar Big Brother?:

    Dit is alleen maar een lijstje om jullie op weg te helpen, aanpassingen mogen dus gewoon:)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:51 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Seaver schreef:
    (...)


    jup....
    En een yolo-er is iemand die allemaal domme en idiote acties uitvoert en dan om het goed te maken YOLO schreeut omdat hij/zij maar één keer leeft....


    Ik ben voor Yolo-er dan ^^
    Klinkt leuk zoiemand in de groep =3


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Seaver schreef:

    (...)


    jup....
    En een yolo-er is iemand die allemaal domme en idiote acties uitvoert en dan om het goed te maken YOLO schreeut omdat hij/zij maar één keer leeft....


    Hahaha, lollig!!:P


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik bedoelde Live ja ahahaha


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam:Chiara Bella Love
    Achternaam:Love
    Bijnaam:kiki
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18)17
    Uiterlijk: (liefst mét foto)


    Innerlijk:Chiara is een enthousiast meisje en dat zal ze ook laten merken. Ze kan er absoluut niet tegen om alleen te zijn. Meestal als je een gemene opmerking maakt vangt zij het óf sarcastisch óf ze reageert vrolijk terug. Zodra je ruzie met haar hebt zal ze je wel het leven zuur maken. Ze heeft niet niet voor niks het sterrenbeeld Schorpioen. Ze zal vechten voor haar plaatste. Het liefst heeft ze ook dat iedereen haar mag en dat is ze ook gewend. Als je haar niet mag zal ze er alles aan doen tot je haar wel zou mogen. Een van haar slechtste kanten is dat ze haar woede niet onder controlen kan houden. Wanneer ze boos is dat zal ze diegene wel een klap in zijn gezicht geven.
    Hobbies:Zingen, dansen en acteren
    Waarom naar Big Brother?:Chiara is iemand die van veel gezelschap houd en omdat ze dat thuis niet heeft had ze dit bedacht.
    Extra: Ze houd ervan om haar haar te verven. Ze heeft de regels niet doorgelezen toen ze zich aanmelden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Naam:Chiara Bella Love
    Achternaam:Love
    Bijnaam:kiki
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18)17
    Uiterlijk: (liefst mét foto)


    Innerlijk:Chiara is een enthousiast meisje en dat zal ze ook laten merken. Ze kan er absoluut niet tegen om alleen te zijn. Meestal als je een gemene opmerking maakt vangt zij het óf sarcastisch óf ze reageert vrolijk terug. Zodra je ruzie met haar hebt zal ze je wel het leven zuur maken. Ze heeft niet niet voor niks het sterrenbeeld Schorpioen. Ze zal vechten voor haar plaatste. Het liefst heeft ze ook dat iedereen haar mag en dat is ze ook gewend. Als je haar niet mag zal ze er alles aan doen tot je haar wel zou mogen. Een van haar slechtste kanten is dat ze haar woede niet onder controlen kan houden. Wanneer ze boos is dat zal ze diegene wel een klap in zijn gezicht geven.
    Hobbies:Zingen, dansen en acteren
    Waarom naar Big Brother?:Chiara is iemand die van veel gezelschap houd en omdat ze dat thuis niet heeft had ze dit bedacht.
    Extra: Ze houd ervan om haar haar te verven. Ze heeft de regels niet doorgelezen toen ze zich aanmelden.


    Ik zety je er meteen tussen!
    die plaatjes zijn toch van die zangeres die ook in Victorius speelt?
    Haarverven mag gewoon hoor, je kan alles bestellen, dus ook haarverf en van die kleine elastiekjes die Lou nodig heeft om haar haren te vlechten:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ahahah ik bedoelde slaan. Ja Ariana Grande AKA Cat


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Ahahah ik bedoelde slaan. Ja Ariana Grande AKA Cat


    Zij is echt een goede zangeres, ik ken haar via een vriendin loveXmeXgirl

    Achja, als ze het verdienen...:P


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Inderdaad!! Maar nu heb je gezegt dat bigfatliar chiara heeft gemaakt??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Inderdaad!! Maar nu heb je gezegt dat bigfatliar chiara heeft gemaakt??


    How, sorrysorrysorry!! Ik ga snel aanpassen!;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    hahaha
    ik twijfel een beetje nogsteeds maar ik kies wel wat
    Elke personage die ik maak is uit een deel van mezelf. Soms wat ik wil zijn of wat ik diepvanbinnen ben, dus het is soms wat lastig om een andere kant van mezelf te beschrijven als ik die zelf niet ken ;) en yolo-er ben ik wel (alleen niet zo overdreven), maar barbie niet echt hoewel het zeker ergens in me zit verstopt :X


    Dont say why me, say try me

    Mag ik een meisje reserveren dan vul ik haar metteen in


    live your life, it is beautiful as it is!

    Naam:
    Michelle -mitch- Amelia Pond

    Leeftijd:
    17

    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Mitch houd ervan om helemaal los te gaan. Niets of niemand kan haar stoppen als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft. Ze doet verschillende vreemde dingen zoals een achterwaartse salto van een klif tot feestjes houden die niet mogen in haar huis als haar ouders uit de stad zijn. Natuurlijk doet ze nog veel gekkere dingen, maar dat merk je van zelf wel. Mitch heeft net haar school afgerond. Ze heeft werkelijk geen idee wat ze later wil worden.

    Waarom naar Big Brother:
    Mitch en haar vrienden kregen lucht van dit programma en wouden dat een van hun mee deed. Mitch die het meeste lef had offerde zich op.

    Extra
    Mitch haat haar echte naam en gebruit altijd als ze zich voorstelt deze afkorting, bijna niemand weet haar echte naam. Verder draagt mitch lenzen, soms doorzichtige, maar soms ook gekleurde. Ze heeft meer dan 5 verschillende setjes.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 0:02 ]


    Dont say why me, say try me

    ThisIsMeNow schreef:
    Mag ik een meisje reserveren dan vul ik haar metteen in


    Eigenlijk komen we alleen nog maar een jongen te kort:(


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik heb absoluut geen probleem met nog een jongen invullen als afterwinter dat niet meer doet...


    We've lived in the shadows for far too long.

    nachtkat schreef:
    (...)

    Eigenlijk komen we alleen nog maar een jongen te kort:(


    Jammer:(


    live your life, it is beautiful as it is!