• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    De woonkamer (alleen is de tv dan alleen aangesloten om dvd's te kunnen kijken.)


    De slaapkamer (de jongens en meiden slapen apart.)


    De keuken

    En tot slot, de badkamer.
    Deze heeft een url omdat er maximaal 3 plaatjes mogen;$




    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.



    Invullijstje:

    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18)
    Uiterlijk: (liefst mét foto)
    Innerlijk:
    Hobbies:
    Waarom naar Big Brother?:

    Dit is alleen maar een lijstje om jullie op weg te helpen, aanpassingen mogen dus gewoon:)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:51 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Naam: Loulou

    Achternaam: Veldenborgh

    Bijnaam: Lou

    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18) 16

    Uiterlijk: (liefst mét foto)



    Innerlijk: Loulou kan stil zijn, maar ook heel actief. Mensen die haar kennen, zijn er wel aan gewend, maar voor vreemde is ze een flierefluiter.

    Hobbies: Loulou kan heel goed zingen en gitaar spelen, ook al geeft ze dat niet toe. Andere hobbies zijn lezen, schrijven, en tattoos maken. Zelf heft ze er ook één:

    (Alleen heeft Loulou hem in het klein net boven haar heup.)

    Waarom naar Big Brother?: Eigenlijk was het het idee van haar ouders, en had Lou er zelf niet zo heel veel zin in. Het enigste wat ze nu nog hoopt is dat ze nieuwe vrienden kan maken.

    (Hij kan nog veranderen, want ik ben er nog niet helemaal over uit...:()

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 19:48 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Is er echt niemand die wilt mee doen??(huil)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Tuurlijk!:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Volledige naam: Rosalee Emeli Brooks
    Bijnaam: Rose, Eyes.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk:




    Rosalee is net een popje. Ze heeft lange, lichtblonde haren die tot halverwege haar rug vallen. Van nature zijn ze stijl, maar ze heeft ze ook nog wel eens gekruld. Meestal heeft ze dit los hangen, maar wil er ook wel eens een haarband, bloem of speldje in doen. Ze heeft een engelengezichtje en mooie grote, knalgroene ogen die enorm opvallen. Vandaar ook haar bijnaam Eyes. Haar ogen zijn omrand door lange, zwarte wimpers en onder haar kleine wipneusje liggen volle, zachtroze lippen waaronder spierwitte rechte tanden liggen. Zodra ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar wangen, iets waar ze echt een hekel aan heeft. Ze vind het lelijk en totaal niet leuk als daar een opmerking over gemaakt wordt. Toch trekt ze door haar uiterlijk enorm veel jongens aan. Soms vindt ze dit enorm amuserend, maar ze vindt het ook wel eens enorm ergerlijk. Door haar slanke figuur lijkt ze misschien langer, maar Rosalee is eigenlijk maar 1 meter 56 lang. Ze probeert dit te verdoezelen door veel hakken te dragen. Buiten de vier gaatjes in haar oorlellen voor oorbellen heeft Rosalee ook een kleine tattoo op haar pols, de letter N.
    Innerlijk: Niet alleen haar uiterlijk, maar ook haar uitstraling trekt veel jongens aan. Rosalee is een enorm vrolijk persoon. Ze heeft bijna altijd goed zin en lacht ontzettend veel, wat het voor de mensen om haar heen onmogelijk maakt zich gedeprimeerd te voelen. Ze zingt de hele dag, heeft een enorme fantasie en huppelt vrolijk rond. Toch kan dit humeur ineens omslaan. Vaak komt dat omdat ze dan aan haar oudere broer herinnerd wordt, die twee jaar geleden zelfmoord pleegde, of aan iets wat ze nog dringend moet doen. Rosalee kan namelijk helemaal niet tegen stress. Ook heeft ze last van ochtendhumeur, ze is totaal geen ochtendmens en haat het daarom om voor half 11 haar bed uit te komen.
    Hobbies: Schrijven, schrijven en nog eens schrijven. Rosalee is er dol op en kan het ook nog eens hartstikke goed. Het is haar droom later een bestseller te schrijven. Ze kan al haar frustraties, emoties en fantasie op papier los en vindt het een enorme opluchting. Ze houdt ook niet voor niets een dagboek bij. Hierin schrijft ze brieven naar haar overleden broer. Ze heeft het boek dan ook altijd bij zich, net als haar laptop. Naast schrijven vindt Rosalee het ook leuk om piano te spelen, wat ze al doet sinds haar vijfde. Zingen vindt ze ook erg leuk, maar is ze niet erg goed in. Door het vele oefenen zingt ze niet valst, maar haar zangstem is niet hetgeen waar je de hele dag naar wilt luisteren. Ook dansen doet ze veel, maar is ook daar niet erg goed in. Waar ze overigens nog wel heel goed in is is koken. Ze vindt het fantastisch dingen te maken waar mensen van kunnen genieten. Ze is helemaal door het dolle heen als mensen haar willen helpen met koken.
    Waarom naar Big Brother: Op een avond deed Rose met een aantal vrienden een weddenschap. Ze waren op stap en moesten de knapste jongen mee zien te smokkelen naar de dames toiletten. De twee winnaars, waaronder Rosalee, moesten een drankspelletje houden. Wie het eerste dronken was verloor. Omdat Rose niet heel goed tegen alcohol kan verloor ze en daarom hebben haar vrienden haar ingeschreven voor Big Brother. Maar eigenlijk stond het al vast dat ze Rose in gingen schrijven, omdat ze zo'n geweldige fantasie heeft en goed kan schrijven, maar dat niet aan de buitenwereld durft te laten zien. Haar vrienden stonden erop dat ze ooit beroemd zou worden met haar werk en besloten haar op te geven, ondanks het eigenlijk een weddenschap was.

    [Misschien dat ik haar karakter later nog wat aanpas, ik ben er nog niet zeker over.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Reserveer een jongen ;)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Pebble schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jullie staan er tussen:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Hmmm ik wil best graag meedoen, maar ik twijfel nog of ik een jongen of een meisje wil reserveren... Maakt het iets uit?? Komt het een beter uit dan het ander?


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Bruises schreef:
    Hmmm ik wil best graag meedoen, maar ik twijfel nog of ik een jongen of een meisje wil reserveren... Maakt het iets uit?? Komt het een beter uit dan het ander?


    Dan doe je toch allebei(A) Mij maakt het niets uit, als ik echt moet kiezen... Vind je het heel erg om een jongen te spelen?(A)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    nachtkat schreef:
    (...)

    Dan doe je toch allebei(A) Mij maakt het niets uit, als ik echt moet kiezen... Vind je het heel erg om een jongen te spelen?(A)


    Haha dan doe ik een jongen ^^
    Ik heb meer ervaring met meisjes, dus dat wordt een uitdaging c:
    Ik ga zo ff rol invullen eerst geschiedenis maken -.-


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Ik wil meedoen! :Y)

    Dan reserveer ik wel een jongen, aangezien er al veel meisjes zijn. Ik vul hem dalijk in.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Ik wil wel een jongen als dat mag


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Bruises: Okey, en suc10 met je geschidenis;)
    @Cherri: Okey!:)
    @Seaver: Ofcourse:)

    @jullie alle drie: Ik zet jullie er gelijk in(K)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    ik weet nu niet of ik een Emo, Goth of zo'n extreme Yolo-er moet maken..... wat zal ik doen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.