• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    De woonkamer (alleen is de tv dan alleen aangesloten om dvd's te kunnen kijken.)


    De slaapkamer (de jongens en meiden slapen apart.)


    De keuken

    En tot slot, de badkamer.
    Deze heeft een url omdat er maximaal 3 plaatjes mogen;$




    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.



    Invullijstje:

    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18)
    Uiterlijk: (liefst mét foto)
    Innerlijk:
    Hobbies:
    Waarom naar Big Brother?:

    Dit is alleen maar een lijstje om jullie op weg te helpen, aanpassingen mogen dus gewoon:)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:51 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @LadyCeliac: Eeh... Emo? Net als Loulou?(A)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    nachtkat schreef:
    @LadyCeliac: Eeh... Emo? Net als Loulou?(A)


    hm..... als Loulou Emo is, dan laat ik mijnes lievr Goth zijn. but they could be friends :Y)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    (...)

    hm..... als Loulou Emo is, dan laat ik mijnes lievr Goth zijn. but they could be friends :Y)


    Okey (hahah, mand is in het huis geweest, of de eerste vriende zijn al gemaakt:P)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Naam:Eliza, maar ze word liever Eleya genoemt (spreek uit: Eeleeja)
    Achternaam: Brookes Cast
    Bijnaam: Eleya dus ;P
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18) 17
    Uiterlijk: (liefst mét foto)

    ze heeft Anorexia gehad, en is dus erg dun. ze doet vaak gekleurde lenzen in. haar favoriete zijn die paarsige op het plaatje. ze heef tlang, krullend haar, dat ze regelmatig verft.
    Innerlijk:Elyia is dol op Keltische dingen, zoals muziek en de tekeningen. ze vind het leuk om mensen af te schrikken met haar uiterlijk, maar eigenlijk is ze heel lief. ze kan wel zeer fel zijn, en is dan ook erg brutaal. ze is, als je haar vertrouwen hebt, een hele goede vriendin. soms valt ze terug op haar vroegere anorexia, en eet ze heel weinig.
    Hobbies:tekenen, zingen (wat ze heel hoog kan), in bossen zijn, en dan rondrennen.
    Waarom naar Big Brother?: haar ouders wilde haar na een ruzie haar een tijdje niet meer zien, dus probeerde ze haar daar te lozen, en het is gelukt.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 17:31 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: Jordan Shane McDawn
    Achternaam: McDawn
    Bijnaam: Heeft hij niet echt.
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18) 17, geboren op 8 mei.
    Uiterlijk: (liefst mét foto)



    Jordan is 1.72, hij is dus niet zo heel groot. Hij is ook niet heel erg gespierd, maar is aardig sterk voor zijn lengte. Hij was vroeger toen hij jonger was vrij dik, dit was echter tot hij op kickboksen en tennis ging. Hij heeft grote bruine ogen, waar een klein blauw randje doorheen zit. Zijn haren zijn in de zomer en herfst gewoon bruin en in de winter en lente donkerbruin. Hij knipt het nooit heel kort, omdat dat hem niet staat. Ook laat hij het nooit te lang groeien. Vaak heeft hij een pet/must op en anders zit er een beetje gel in. Hij heeft een littekenen achter zijn linkeroor, door een klein ongelukje toen hij vijf jaar was.
    Innerlijk:
    Jordan is en hele drukke onverantwoordelijke jongen. Tenminste dat is één kant van hem en dat is ook de kant die de meeste mensen aardig vinden. Mensen vinden hem zelden irritant en zien hem eerder als die jongen waarvan ze altijd enthousiasme en vrolijkheid kunnen verwachten dan dat irritante kinderachtige joch. Dit komt omdat zijn kinderachtige kant gepaard gaat met een ongelofelijk enthousiasme, toewijding en begrip voor andere mensen. Hij ziet andere mensen het liefst lachend en kan er niet goed tegen als de mensen om hem heen verdrietig zijn. Hij kan soms ook erg naïef overkomen. Vooral omdat niks hem kan schelen en morgen voor hem nog heel ver weg is. Hij heeft dan wel een hekel aan dat YOLO gedrag, hij kan er ook niet tegen als mensen hun hele toekomst plannen en alles van te voren willen weten. Spontaniteit is dan ook erg belangrijk voor hem. Toch vind hij het minder als mensen kinderachtig doen, zelfs al wordt hij zelf vaak kinderachtig genoemd.
    Hobbies:
    Jordan houdt ongelofelijk veel van games en speelt er dan ook heel erg veel. Verder kan hij een beetje piano spelen, alleen geen klassiek. Hij is ongelofelijk creatief en tekent, schrijft en leest het liefst naast gamen. Tekenen heeft hij net als gamen altijd leuk gevonden, maar lezen vindt hij pas sinds zijn negende leuk, net als schrijven. Schrijven is hij vooral gaan doen omdat verhalen niet eindigde zoals hij wilde. Hij zit op kickboksen en tennis en doet deze twee dingen ook met heel veel plezier. Als hij zou moeten kiezen zou hij toch het liefst gaan tekenen, omdat hij dat het leukst vindt. Toch zal hij tekenen al snel vergeten als hij geld zou kunnen verdienen met gamen. Verder skate hij graag, vooral als hij zich verdrietig of boos voelt.
    Waarom naar Big Brother?: Jordan heeft zichzelf opgegeven na een hoop gezeik van vrienden. Ze hadden een weddenschap en de verliezer moest zich opgeven voor het programma. Twee dagen nadat hij zich ingeschreven had kwam hij erachter dat zijn vrienden samenspant hadden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik hoop dat mijn personage duidelijk genoeg is?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam:
    Nicholas

    Achternaam:
    Wright

    Bijnaam:
    Nick

    Leeftijd:
    18 jaar

    Uiterlijk:





    Nick heeft zwarte krullen en is licht getint.
    Hij is redelijk gespierd doordat hij veel aan fitness doet in zijn vrije tijd. Hij heeft redelijk grote hazel ogen

    Innerlijk:
    Nicholas aka Nick is al sinds jongs af aan bezig met muziek, maar hij weet precies wat hij wilt. Hij ziet de wereld anders dan anderen en heeft een passie voor dichten.
    Natuurlijk is muziek net als het schrijven van gedichten een uitlaatklep voor Nicholas. Maar de jongen is ook erg sociaal en probeert altijd vriendelijk te zijn tegenover anderen.
    Nicholas is een echte allemansvriend. Hij probeert vriendelijk te zijn tegen iedereen en heeft een afschuw voor ruzie’s of geweld. Maar hij zou niet terugdeinzen als iemand hem of zijn vrienden iets aan doet.
    Nicholas vindt zijn vrienden belangrijk en denkt altijd eerst aan hen en daarna pas aan zichzelf.

    Hij treedt ook vaak op in zijn favoriete stamcafé in het stadje waar hij vandaan komt. Hij is gek op optreden, vooral met muziek.

    Hij heeft zowel positieve als negatieve karaktereigenschappen, hij kan er namelijk niet tegen als iemand iets beter denkt te weten dan hij. Hij is ook veel te bevooroordeeld, hoewel hij hier wel echt iets aan probeert te doen.

    Hij is dan weer wel heel flexibel in de omgang, zolang jij aardig bent tegen hem zou hij altijd aardig terug doen tegen jou. Hij is behulpzaam, maar is wel heel slecht in het lezen van emoties.
    Vaak heeft hij niet eens door hoe iemand zich voelt, dit ervaart hij dan ook als één van de dingen die hij van zichzelf haat.

    Hij staat wel positief in het leven en houdt van uitdagingen, niets is hem te gek! Hij wil alles eruit halen wat er in zit.

    Hobbies:
    Gedichten schrijven, muziek spelen(hij speelt gitaar en piano), zingen en sporten.

    Waarom naar Big Brother:
    Nicholas houdt van uitdagingen en wilt zoveel mogelijk nieuwe ervaringen opdoen in het leven, meedoen aan Big brother is weer een nieuwe uitdaging voor hem.
    Hij kende het programma al en wilde er altijd al weleens aan meedoen.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Ik zou heel graag een meisje willen reserveren. :') Ik vul vanavond in.


    We let our battles choose us.

    Naam: Hayden Cameron Mason
    Bijnaam: Hay
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18): 18
    Uiterlijk: (liefst mét foto):


    Hayden heeft zwart haar dat altijd een beetje wild zit. Hij is slank gebouwd en heeft een lichte huid. Hij is ongeveer 1.87 m lang en is niet heel erg gespierd. Haydens ogen hebben een donkergroene kleur die veel mensen voor bruin aanzien, maar hij is ervan overtuigd dat het groen is. Zijn kledingstijl is een beetje preppy meets hipster.
    Innerlijk: Hayden is een jongen die op het eerste gezicht erg stil is. Hij is afwachtend en stapt niet snel op mensen af. Totdat hij een paar glaasjes alcohol op heeft, Hayden is namelijk erg gevoelig voor alcohol en is snel aangeschoten. Naast alcohol gaat Hayden zich ook op zijn gemak voelen als hij tussen de meiden is. Hij kan nu eenmaal beter opschieten met meiden, dit komt waarschijnlijk omdat hij homo is en zich daarom niet zo op zijn gemak voelt tussen jongens. Als hij zich dan op zijn gemak voelt merk je pas wie Hayden echt is en dat het een kritische, vriendelijke, hyperactieve homo is die alle trekjes van het homo zijn tot in de puntjes beheerst. Hayden is dan wel stil als je hem leert kennen, maar hij laat niet snel over zich heen lopen en daarom is hij, ondanks zijn kledingstijl en andere geaardheid, nooit gepest.
    Hobbies: Hayden is gek op alles dat temaken heeft met mode, musicals (Broadway) en knappe jongens. Hayden houdt ervan om creatieve dingen te doen als tekenen (ontwerpschetsen) en hij zingt ook, hoewel heel vals en vooral onder de douche. Qua films en boeken houdt Hayden wel overal van, maar vooral van musicals (Singing in the Rain, My fair Lady, The Wizard of Oz etc.) en hij leest werkelijk alles, van fantasy tot historische romans. Hayden heeft een zwak voor mensen die muzikaal zijn aangelegd en houd ervan als deze een verzoekje voor hem willen spelen.
    Waarom naar Big Brother?: Verveling sloeg toe toen Hayden’s beste vriendin naar New York ging om daar te studeren, Hayden is na zijn slagen nergens toegelaten en hij wist dus niet wat hij moest doen. Toen hij van Big Brother hoorde dacht hij: “Why not?”


    Is het zo goed?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 19:40 ]


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    zat mijn personage anders maar neer als Elize "Eleya" Cast (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    zat mijn personage anders maar neer als Elize "Eleya" Cast (:


    Okey;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Nou jongens, nog maar één jongen en meisje, en nog twee die hem in moeten vullen, en dan kunnen we beginnen:) Ik ga snel AfterWinter en Milestone vragen of ze hem willen invullen(:


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (Ik wil een jongen reserveren)


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    (Ik wil een jongen reserveren)


    Okey, ik zet je er meteen bij:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.