• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    De woonkamer (alleen is de tv dan alleen aangesloten om dvd's te kunnen kijken.)


    De slaapkamer (de jongens en meiden slapen apart.)


    De keuken

    En tot slot, de badkamer.
    Deze heeft een url omdat er maximaal 3 plaatjes mogen;$




    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.



    Invullijstje:

    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 18)
    Uiterlijk: (liefst mét foto)
    Innerlijk:
    Hobbies:
    Waarom naar Big Brother?:

    Dit is alleen maar een lijstje om jullie op weg te helpen, aanpassingen mogen dus gewoon:)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:51 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik ken geen Mo, maar hij vertegenwoordicht wel een deel van mezelf :P Hoewel Mo niet echt veel op me lijkt.

    Ik heb als personages in alle rpgs die ik meespeel:
    James die vertegenwoordigt de agressie en woede van mezelf

    rosemary die is onzeker en kan soms door mensen heen kijken weten hoe ze voelen zonder het te moeten vragen wat ik ook kan, zei lijkt het meest op mij

    amelia die misbruik maakt van dingen die ze weet gedachtes kan lezen en dus ook mensen kan inschatten zei vertegenwoordigt hoe ik kan zijn als ik woedend ben en als ik puure haat voor iemand heb er zijn 2 mensen op de hele wereld waarbij ik me zo zou gedragen als zei, een daarvan heeft mijn baasisschool geruineerd me dood gepest enzo en eentje die heeft onze vriendschap verbroken door een achterlijke reden. Met allebij doe ik niet zoals amelia, maar soms ben ik zo close tot dat wel doen!

    Melody is iemand die een beetje maf is en een eigen wereld vol fantasy heeft die ze graag met mensen deeld zei vertegenwoordigt hoe ik zou willen zijn, want van binnen ben ik haar maar ik durf het alleen niet aan de buiten wereld te laten zien

    Mo vertegenwoordig een beetje hoe ik soms bang ben om te zijn. Ik ben geen nerd (het tegenover gestelde eerder) maar ik ben wel altijd bang dat mensen me om wat voor reden dan ook niet aardig vinden. Ik ben zelf niet lesbies!

    Michelle vertegenwoordigt ook hoe ik zou willen zijn, vol zelfvertrouwen en nergens bang voor!

    overigens vertegenwoordigt elke karakter ook een vriend/vriendin van me, maar die hou ik maar voor me omdat het niet mijn recht is om hun prive leven online te bespreken


    Dont say why me, say try me

    Bruises schreef:
    Whow hoeveel gaymensjes zijn er nu??


    Okey, weet er iemand wie er allemaal gay zijn? Dan kan ik dat ook neerzetten, scheelt weer zoeken en vragen;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    ik zoek het wel even op :)


    Dont say why me, say try me

    nachtkat schreef:
    (...)

    Okey, weet er iemand wie er allemaal gay zijn? Dan kan ik dat ook neerzetten, scheelt weer zoeken en vragen;)


    Fabien
    Mo
    Hayden
    En eleya


    We've lived in the shadows for far too long.

    Heeeeeeeeeeeeeeel even tussendoor: Er zijn een paar mensen die meerdere foto's hebben gestuurd van hun personage, maar willen die miss één daar van naar mij opsturen in een pb? Want ik wil met alle foto's van de personages iets doen, maar ik kan moeilijk meerdere foto's van één persoon doen.;)

    luvyaall -xXx- nachtkat

    ps, als iedereen dat heeft gedaan, kunnen we vanavond nog beginnen:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik had twee foto's aan elkaar geplakt gestuurd ^^
    Maar als je er iets mee wilt doen is het miss handiger als ik ze losknip?


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love




    help welke vinden jullie leuker? dit is mo

    en voor mitch?


    http://3.bp.blogspot.com/-QfHhZ7QF9jA/UDUQBx3_PYI/AAAAAAAAAP8/RJEHkcD0qCc/s400/Amanda-Bynes-Brown-Hair.jpg
    (de laatste is een link omdat je max 3 foto's in een bericht mag plaatsen)


    Dont say why me, say try me

    Vanavond... Het klinkt nu zo verweg...
    Anyhow, ik zit op mijn mobiel, dus kan dat even niet doen. Dus voor mij mag je er gewoon eentje kiezen als je wil...


    We've lived in the shadows for far too long.

    BigFatLiar schreef:




    help welke vinden jullie leuker? dit is mo



    De eerste! De eerste!


    We've lived in the shadows for far too long.

    BigFatLiar schreef:




    help welke vinden jullie leuker? dit is mo

    en voor mitch?


    http://3.bp.blogspot.com/-QfHhZ7QF9jA/UDUQBx3_PYI/AAAAAAAAAP8/RJEHkcD0qCc/s400/Amanda-Bynes-Brown-Hair.jpg
    (de laatste is een link omdat je max 3 foto's in een bericht mag plaatsen)


    Voor die van Mitch is de eerste handiger, en die eerste foto's maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit, maar heb je miss ook een foto waar hij helemaal op staat???(A)

    Dat van die max 3 foto's is echt zo irri:(


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Okey de eerste dan :)



    en dit is die 2de van mitch als je om een of andere reden niet via de link kan kijken


    Dont say why me, say try me

    Seaver schreef:
    Vanavond... Het klinkt nu zo verweg...
    Anyhow, ik zit op mijn mobiel, dus kan dat even niet doen. Dus voor mij mag je er gewoon eentje kiezen als je wil...


    Okey


    Bruises schreef:
    Ik had twee foto's aan elkaar geplakt gestuurd ^^
    Maar als je er iets mee wilt doen is het miss handiger als ik ze losknip?


    Ik kijk anders wel even;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    nee helaas niet wat mo is een onbekend persoon dus moeilijk om foto's te zoeken
    dus 2x de eerste :) en ik vind dat ook irrie ik wil heel erg vaak 4 foto's! maar ik kan wel begrijpen waarom


    Dont say why me, say try me

    KLIK


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    hoe laat vanvond had je eigenlijk in gedachten?


    Dont say why me, say try me