• Ik heb echt al enkele rotweken achter de rug en het lijkt wel alsof het nooit beter wordt. Ik voel mij constant ziek en moe, hoewel het al erger is geweest (ik heb 4 maanden flink last van klierkoorts/Pfeiffer gehad), maar de laatste tijd is het erger. Ik voel mij een beetje depressief soms, of ik lig in bed en ik heb serieus van die scenario's in mijn hoofd waarin ik een te hoge dosis pillen neem en sterf - ik weet dat het misschien overdreven dramatisch of als aandachttrekkerij klinkt, maar het is gewoon zo. Als ik per ongeluk onder een auto zou lopen, zou ik het nog niet eens zo erg vinden. (Oké, dat zeg ik nu, ik weet heus wel dat ik het niet echt zou doen en dat ik mijn familie enzovoort er veel verdriet mee zou doen, maar ik denk er gewoon af en toe aan en dat lijkt me niet zó abnormaal)
    Ik heb niet echt iemand waarmee ik kan praten over dit probleem, ik heb het gevoel dat ik mensen alleen maar op hun zenuwen werk of hen in de weg loop, maar ik begin er echt mee te zitten. Ik mis mijn ex daarbovenop ook nog eens ontzettend hard, omdat ik soms nog eens op zijn Facebookpagina kijk, en ik vind het echt vreselijk om te zien hoe hij gewoon doorgaat met zijn leven en mij totaal vergeten is, terwijl ik een hoopje verdriet ben dat niets leuks meer kan doen omdat ze klierkoorts van hem heeft gekregen.

    Het zit gewoon allemaal tegen en ik ben het zat. D: Iemand tips zodat ik me wat beter voel?

    Ik denk niet dat ik je echt kan helpen. Maar een dikke knuffel in nu wel op zijn plaats.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    en ik vind het echt vreselijk om te zien hoe hij gewoon doorgaat met zijn leven en mij totaal vergeten is, terwijl ik een hoopje verdriet ben dat niets leuks meer kan doen omdat ze klierkoorts van hem heeft gekregen.


    Dat gevoel heb ik altijd bij oude vriendinnen/ruzies. D: Al heb ik niet echt zoveel ervaring met zo'n dingen, ik heb zelf ook wel in zo'n lichte 'depressie' gelegen, maar ik besefte dat ik mij eigenlijk gewoon aanstelde xd Je mag altijd pben ofzo (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik weet hoe het voelt. Ik heb zelf ook vaak zulke momenten gehad voor ik mijn medicijnen kreeg en in het begin toen ze nog niet goed werkten.
    Ga dingen doen die je leuk vind. Pak een boek, zet een muziekje op, maar geef vooral ook toe aan je vermoeidheid en zorg dat je voldoende slaap krijgt.
    En verder heel veel succes en sterkte! Het wordt wel beter, ook al lijkt dat nu niet zo. Je mag me altijd GB'en als je daar behoefte aan hebt. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Pygmalion schreef:
    Ik denk niet dat ik je echt kan helpen. Maar een dikke knuffel in nu wel op zijn plaats.


    26 - 02 - '16

    Beckett schreef:
    (...)

    Dat gevoel heb ik altijd bij oude vriendinnen/ruzies. D: Al heb ik niet echt zoveel ervaring met zo'n dingen, ik heb zelf ook wel in zo'n lichte 'depressie' gelegen, maar ik besefte dat ik mij eigenlijk gewoon aanstelde xd Je mag altijd pben ofzo (:

    Jep, ik besef zelf ook wel heel goed dat ik hem gewoon moet uit mijn hoofd zetten en hem vergeten en soms lukt het wel, maar meestal heb ik zo van die 'zwakke momenten' waarop ik me echt slecht voel. D: Heb je dan met een psycholoog ofzo gesproken?
    En dankjewel. (:

    Er is helaas weinig wat je direct opbeuren kan vrees ik... Ik zou wat afleiding zoeken als ik jou was. Schrijven, tekenen, hardlopen, lezen, gewoon met wat vrienden afspreken etcetera. Lekker origineel, ik weet het, maar het kan helpen :3. Verder, tja, erover praten natuurlijk. Dat je het hier op Q zet is al een goed begin.
    Onthoud dat hoe rot je je nu ook voelt, het altijd beter wordt. Al duurt het soms wat lang :].

    En mijn gb/pb staat altijd voor je open natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 20:02 ]


    i put the fun in funeral

    Ik heb een handige tip: gooi je ex van Facebook af :]. Al mag het misschien nu nog een aardige dude zijn, tis om jezelf eem tot rust te krijgen.
    En praat er met je ouders over, mensen die je dicht aan het hart liggen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 20:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry, maar ik wil eerst even zeggen dat ik die foto echt heel gaaf vind.

    Voor je problemen, natuurlijk ben ik geen toverfee die je in een knip beter kan laten voelen of wat dan ook, maar misschien is het voor jou fijn als je echt met iemand gaat praten. Ik weet niet of je nog naar school gaat, maar daar zijn altijd vertrouwenspersonen. Ik denk dat de meeste jongeren weleens aan doodgaan denken, dat is ook niet zo raar met hoe de wereld tegenwoordig is. Het belangrijkste daarvoor is, is om altijd gewoon door te gaan. Met mensen te praten, het gezellig hebben. Ondanks dat je niet in staat bent om veel te doen, kunnen mensen op bezoek komen, kan je met mensen praten via Skype, wat dan ook. Dingen doen waar je vrolijk van wordt en zodra je een 'donkere gedachte' hebt, tegen jezelf zeggen; ho, stop, zo moet ik niet denken, ik moet aan leuke dingen denken en die andere dingen loslaten.

    En ga naar vrolijke muziek luisteren, zelf word ik altijd heel vrolijk van het liedje Sweet Perfection van Nevershoutnever.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Welch schreef:
    (...)
    Jep, ik besef zelf ook wel heel goed dat ik hem gewoon moet uit mijn hoofd zetten en hem vergeten en soms lukt het wel, maar meestal heb ik zo van die 'zwakke momenten' waarop ik me echt slecht voel. D: Heb je dan met een psycholoog ofzo gesproken?
    En dankjewel. (:


    Het was eerder dat ik op dat moment echt amper sociale contacten had, en de hele dag achter de computer bleef hangen enzo, en dat ik dacht dat ik nooit vrienden zou maken, lol. Maar na een maand (en één kort gesprek met een psycholoog) besefte ik al snel dat ik me gewoon hard aanstelde :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nena toch! D: Volgende keer dat ik je zie krijg je een dikke knuffel van me! En ik denk dat vooral praten helpt, en je kan altijd met me praten he, niet vergeten. ;-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Pygmalion schreef:
    Ik denk niet dat ik je echt kan helpen. Maar een dikke knuffel in nu wel op zijn plaats.


    En je profielfoto is echt heel vet ^^


    Bad decisions make good stories.

    Zoals je profiel ook al laat zien; Overthinking maakt je niet gelukkig.
    Dit vond ik net op een site, misschien heb je er wat aan:

    Here are 5 ways to stop overthinking....

    1. Every time you find yourself in a rut and the negative thoughts start entering your mind, do something fun (like coloring, running, or reading) to get your mind off things.

    2. Remind yourself that life throws curve balls. This will make you less reactive to things that don't go your way.

    3. Accept the fact that you cannot change the past. It's over and done with so stop thinking about it.

    4. Write down a list of positive things--places you like to visit, things you're good at, life accomplishments, favorite foods, things that make you happy, etc.

    5. Meditate (although this isn't the best suggestion for those who are constantly jittery/unable to relax). If you are able to bring yourself to this serene state of peace, don't think about anything, just breathe.


    Sterkte en een dikke knuffel.


    You are beautiful, you are love.

    Ja ik weet precies hoe jeje voelt. Op het moment zit ik ook in zo'n negatieve spiraal en ik kom er maar niet uit. :Y)


    -

    Het kan echt zo niet langer doorgaan.
    Ik denk dat het heel goed zou zijn om eens naar de huisarts te gaan en via hem een psycholoog te regelen.
    Iedereen kan wel eens wat extra hulp gebruiken (geloof me, zelfs die ex zal problemen hebben ook al merk je het niet) en het is echt niet erg om die hulp zelf op te zoeken. Jij bent de enige die jezelf gelukkig kan maken. En dan kan je ook! Dat weet ik zeker, je moet alleen zelf nog geloven


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Allereerst moet je weten dat dit soort dingen absoluut geen aandachtstrekkerij zijn. Het is meer je eigen schaamte die die illusie doet opwekken. Het is beter dat je het eruit gooit dan dat je er zelf in wegzinkt. Dit klinkt heel cliché, maar ik bevind me er zelf ook schuldig aan. Het is niet zo dat je anderen er enkel mee lastig valt, meestal is dat gewoon een gevoel dat je zelf hebt. Ik heb zelf ook de neiging om heel veel dingen voor mezelf te houden omdat ik anderen er wel eens mee dwars kan zitten, maar daar maak je het alleen maar erger mee voor jezelf en meestal vinden mensen het juíst niet erg.

    Voor de rest ook gewoon weer de heerlijke cliché tips die niet voor niets cliché zijn. Haal plezier uit de kleine dingen. In plaats van op je kamer te zitten, ga je gewoon lekker in de woonkamer zitten en erachter komen dat je ouders behoorlijk interessant kunnen zijn. Nodig eens een vriendin uit om taart te bakken - en kom erachter dat dat misschien wel een van de meest leuke activiteiten is. Van dat soort dingen. Haal een hele collectie boeken in huis die je eerder niet kon lezen omdat je het zo druk had, koop een 'wreck this journal' of een 'finish this book', zoek leuke series op, maak overmatig gebruik van skype, koop een hele zak croissantjes voor jezelf in plaats van dat taaie brood dat je normaal voorgeschoteld krijgt bij je ontbijt. Gewoon dat soort dingen. Het maakt ook niet uit wat het is, zolang je maar wat te doen hebt en niet enkel weg loopt te kwijnen in je eigen gedachten.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 14:27 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.