• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Is dat die film met die monsters in de mist?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yep, een film naar een boek van King. Laatste keer dat ik hem zag was echt drie jaar geleden ofzo.


    ars moriendi

    Ik heb 'm eigenlijk nog nooit gekeken...
    Maar ehm, ik ga slapen. Ik reageer morgen wel met Rebecca en Ryan. Slaapwel.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hahaha, ik vijf jaar geleden volgens mij...


    Your make-up is terrible

    Oh, slaap lekker!


    Your make-up is terrible

    Goood night!

    En niet om verkeerd begrepen te worden / klinken of iets dergelijks, maar dat is goed ook. Lolol. Ik ben bezig met een character sheet die ik allang klaar moest hebben, anders was ik toch de hele tijd afgeleid. :x


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh mijn god. T_T Ik haat mezelf echt hahaha. Ik had een mooie reactie getypt, staar naar mijn beeldscherm en probeer wat te bedenken. Automatisch glijd mijn vinger naar f5 en bam, weg. Waarom doe ik zoiets?


    Your make-up is terrible

    Daarom typ ik in word, dan vraagt die of ik wil opslaan. :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik doe het minste elke dag wel eens en toch gebruik ik nog altijd geen Word. (cat) Ik voel me zo dom elke keer haha.


    Your make-up is terrible

    Nooooes ;__:

    En ja, Word is het slimste, maar dat doe ik ook nooit. Maar ik kopieer mijn tekst steeds tussendoor zodat ik zeker weet dat ik het nog heb mocht internet opfucken. :3


    ars moriendi

    Ik hoop voor jou dat het een niet al te langen post was, anders veel plezier met opnieuw typen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nah, hij was niet eens helemaal af dus het viel wel mee haha. Toch zat ik al zeker over de 250 woorden heen volgens mij, lol.
    Ik kopieer het ook vaak, behalve als ik hem per ongeluk verwijder, dan heb ik het toevallig nooit gedaan.


    Your make-up is terrible

    Weet je, ik vraag me eigenlijk al heel lang af wat er met die Lucy gebeurd is?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    Weet je, ik vraag me eigenlijk al heel lang af wat er met die Lucy gebeurd is?

    Ghehe. Can't say, otherwise I'll ruin it. Rebecca just needs to find out by herself. Al is Flynn wel een beetje crazy op dat vlak..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, okay (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov