• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MAIN TOPICS


    Don't be like the rest of them, darling

    FUCK YOU

    maar ik heb toch een leukere intro;

    I LOVE DAMON SALVATORE AND HE IS MINE FOREVER <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb een kalender van hem lekker puh xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    FUCK YOU

    maar ik heb toch een leukere intro;

    I LOVE DAMON SALVATORE AND HE IS MINE FOREVER <3




    Don't be like the rest of them, darling

    Weet je wat ik vandaag hoorde.. het was echt hartbrekend...

    Fransisco Lachowski wordt vader..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Wanneer ze verdwijnt laat ik me verschijnen op een aantal plaatsen en zie haar dan weer in het bos, 'Heb je je ooit afgevraagd of ik een kracht heb? Zoals jij visioenen kunt zien?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate komt gelijk na mij klaar en ik weet dus dat hij zich heeft ingehouden, om mij eerst te laten komen. Hij laat zich naast me vallen en ik hijg eventjes, maar mijn ademhaling is al snel weer normaal. Ik draai me op mijn zij naar hem toe en ga dicht tegen hem aan liggen. 'Dat was geweldig,' fluister ik tegen hem.

    Luna Day
    Het duurt even, maar dan zie ik Nick voor me verschijnen. 'Ik dacht dat jij niet van verschijnen hield?' vraag ik hem dan met licht vernauwde ogen. Hij vraagt dan aan mij of ik me ooit heb afgevraagd of hij een kracht heeft. 'Laat ik dat nou heel toevallig niet gedaan hebben,' zeg ik sarcastisch tegen hem. Ik ren dan op topsnelheid naar hem toe en haal uit met mijn voet tegen zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Je haalt mij de woorden uit de mond.' zeg ik zachtjes en trek haar nog iets dichter. Ik zorg dat ze met haar hoofd op mijn borstkas ligt.
    Ik streel door haar haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Doe ik ook niet, maar ik hou ook niet van zoeken als dat sneller kan.' Zeg ik simpelweg, en vraag dan of ze zich ooit heeft afgevraagd of ik een kracht heb, 'LAat ik dat nou heel toevallig niet gedaan hebben,' zegt ze dan sarcastisch en ze rent op topsnelheid naar me toe en haalde uit met haar voet tegen mijn borstkas, ik negeerde de pijn en wist achter haar te komen waar ik mijn hand weer om haar keel klemde, maar dit keer kon ze wel ademen. 'Wil je het ook weten?' Vraag ik haar dan


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Hm, dan hoor ik dat graag nog een keertje van jou,' zeg ik iets plagerig tegen hem. Ik hoor zijn hartslag als mijn hoofd op zijn borstkas ligt. 'Gaan we zo nog douchen?' vraag ik dan aan hem.

    Luna Day
    'Nee, jij houdt nergens van behalve jezelf,' zeg ik terug. Mijn voet komt hard tegen zijn borstkas, maar ineens heeft hij me weer van achteren beetgegrepen en ik probeer zijn arm weg te trekken. 'De enige kracht die jij hebt, is domme kracht,' zeg ik spottend tegen hem. Als hij me niet loslaat, kan ik mezelf altijd alsnog wegflitsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ja is goed.' zeg ik zachtjes en streel nog steeds door haar halen. 'En dat was geweldig.' grinnik ik aangezien ze het me wilde horen zeggen. Ik druk mijn lippen terug even op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Hm, dan hoor ik dat graag nog een keertje van jou,' zeg ik iets plagerig tegen hem. Ik hoor zijn hartslag als mijn hoofd op zijn borstkas ligt. 'Gaan we zo nog douchen?' vraag ik dan aan hem.

    Luna Day
    'Nee, jij houdt nergens van behalve jezelf,' zeg ik terug. Mijn voet komt hard tegen zijn borstkas, maar ineens heeft hij me weer van achteren beetgegrepen en ik probeer zijn arm weg te trekken. 'De enige kracht die jij hebt, is domme kracht,' zeg ik spottend tegen hem. Als hij me niet loslaat, kan ik mezelf altijd alsnog wegflitsen.


    Nick
    'Nee, jij houdt nergens van behalve jezelf,' Zegt ze dan voordat ze me tegen mijn borstkas trapt, 'Hmm' Mompelde ik alleen 'De enige kracht die jij hebt, is domme kracht,' Zegt ze spottend als ik haar van achter weer vast heb en vraag of ze wil weten wat mijn kracht is. De woede die ik voelde was niet alleen jegens Luna, het was jegens iedereen, alle woede die ik de hele tijd in had gehouden was vrij en zonder dat ik het zelf wilde eigenlijk gebruikte ik mijn gave op Luna. En liet haar toen los.


    Don't be like the rest of them, darling

    Les
    Ik lach zachtjes als hij het inderdaad herhaalt. 'Waar wachten we dan nog op?' glimlach ik en ik kom dan overeind van het bed. Ik laat voor mezelf een badjas verschijnen en sla die om mijn lichaam heen, gewoon voor dat kleine loopje naar de badkamer.

    Luna Day
    Nick geeft geen antwoord, maar ik voel ineens een helse pijn, waardoor ik het uitschreeuw en in elkaar zak op de grond. Mijn lichaam trilt van de pijn en ik klem mijn kaken op elkaar. 'J-jij,' begin ik, maar het wordt afgekapt door de pijn. Mijn handen steunen op de grond en mijn ogen zijn gesloten. 'Klootzak,' sis ik tegen hem. Ik probeer mezelf weer weg te flitsen, maar de pijn is gewoon te erg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik volg haar gewoon, naakt, naar de badkamer. Ik zet de douche aan en haal 2 handdoeken uit voor ons beiden. Dan leg ik mijn handen op haar heupen en doe glimlachend haar badjas uit om haar dan zachtjes naar het water te sleuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bedenk me dat ik straks misschien even naar Jake moet sms'en, om te zeggen dat alles goed gaat en om even te vragen naar wat hij precies allemaal regelt. Het enige wat hij namelijk heeft gezegd, is dat het voor de baby is en de bruiloft. Nate volgt me naar de badkamer en regelt alles. Hij doet dan glimlachend mijn badjas uit om me vervolgens mee te nemen naar de douche. De douche is lekker warm en ik trek Nate dicht tegen me aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.