• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*

TOPIC DRIE

De leden:

Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Skerries = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Souvenir = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 12:45 ]

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Hahah nou liever ruil ik niet. Ik was echt toe aan vakantie. Ben echt dood maar goed. Ik ben denk ik een beetje overspannen van alles in mijnleven. School, piano spelen, scouting, werken, mijn ouders en zussen en dan ook nog mijn hobbies. Hahah ik wass er echt aan toe om er even tussenuit te gaan mijn mijn familie. Lekker nergens aan denken en genieten van een onbekende stad in een vreemd land waar je de taal eit eens spreekt. Heelijk voor een keertje.

"There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

SweetNiallx schreef:
    Hahah nou liever ruil ik niet. Ik was echt toe aan vakantie. Ben echt dood maar goed. Ik ben denk ik een beetje overspannen van alles in mijnleven. School, piano spelen, scouting, werken, mijn ouders en zussen en dan ook nog mijn hobbies. Hahah ik wass er echt aan toe om er even tussenuit te gaan mijn mijn familie. Lekker nergens aan denken en genieten van een onbekende stad in een vreemd land waar je de taal eit eens spreekt. Heelijk voor een keertje.

Heel stiekem ben ik in je koffer gekropen.(krul)

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik ben zo blij dat mijn griep weer over is! Ik loop over van inspiratie! *O*

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Go, Anne!!! Ik heb ook een redelijk goeie dag! Drie - redelijk uitgebreide - beoordelingen afgemaakt, naast het varkenskot hier helemaal te hebben opgeruimd en schoongemaakt :'D Het is niet erg dat de kleine vakantie heeft, maar het huishouden is ook meteen heerlijk dramatisch :'D
    En m'n writersblock is nog altijd aanwezig. Ik heb inspi genoeg, maar krijg haast geen letter geschreven, of toch niks fatsoenlijks -.-

[ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 17:10 ]

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

En go Juus! (:
    Haha, ik ben vandaag ook bezig geweest met schoonmaken, en dan alleen de zolder, want dat is mijn deel van het huis, dus alle bende die er was, heb ik zelf veroorzaakt. En ik had al bijna 700 woorden aan de wedstrijdinzending voor jouw wedstrijd geschreven toen ik ineens een veel beter idee kreeg, dus ik ben opnieuw begonnen, maar zit pas op 100 woorden.
    En voor jouw writersblock: als ik zoiets heb, probeer ik meestal kleine stukjes te schrijven over bestaande verhalen, maar dan vanuit een ander personage. Ik ben nogal weg van kostuumdrama's, dus meestal pik ik er daar een van uit. Die personages zijn allemaal zo heerlijk ingewikkeld, dus daar is voldoende over te schrijven. Maar dat kun je natuurlijk ook doen met andere films of boeken. Succes anyway, je komt er wel doorheen! (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Madonna schreef:
    En go Juus! (:
    Haha, ik ben vandaag ook bezig geweest met schoonmaken, en dan alleen de zolder, want dat is mijn deel van het huis, dus alle bende die er was, heb ik zelf veroorzaakt. En ik had al bijna 700 woorden aan de wedstrijdinzending voor jouw wedstrijd geschreven toen ik ineens een veel beter idee kreeg, dus ik ben opnieuw begonnen, maar zit pas op 100 woorden.
    En voor jouw writersblock: als ik zoiets heb, probeer ik meestal kleine stukjes te schrijven over bestaande verhalen, maar dan vanuit een ander personage. Ik ben nogal weg van kostuumdrama's, dus meestal pik ik er daar een van uit. Die personages zijn allemaal zo heerlijk ingewikkeld, dus daar is voldoende over te schrijven. Maar dat kun je natuurlijk ook doen met andere films of boeken. Succes anyway, je komt er wel doorheen! (:

Die writersblock is voornamelijk er omdat ik me op andere dingen moet focussen dan m'n creativiteit en ik dus te stijfkoppig ben om dat ook werkelijk te doen. Het is m'n onderbewustzijn die zegt dat er andere dingen voor schrijven gaan, dus ja, wenig aan te doen. Totdat ik dus eerst die andere dingen ga doen en afmaak, zit ik opgescheept ermee :'D
    Ik ben al sinds december een bezoek aan het vdab (werkwinkel) aan het uitstellen voor adreswijzing. Zo leuk hier in Belgie. Ik kom uit de Kempen en zit nu in Limburg. Dus m'n GTB (werk/opleiding begeleiding) moet overgezet worden omdat dat provinciaal is. En aangezien het doordeweeks van 09.000 tot 12.00 open is hier, geraak ik er maar niet. Ik zou zelf kunnen rijden, maar ik vertrouw m'n parkingskills nog niet aangezien ik hartje Bilzen in moet en tja, m'n vriend heeft nog geen tijd gehad (of tijd gemaakt :'D) en ik heb weinig zin om anderen te vragen of ze me willen brengen. Met andere woorden, ik verzin telkens andere excuses omdat ik er onwijs tegenop zie. Voornamelijk omdat er dan weer een nieuwe stressfactor in m'n leven bij kom, en ondanks dat het noodzakelijk is en nodig, stel ik het dus onwijs uit.
    En dit is dus verder nutteloze info :'D
    In ieder geval erg bedankt voor je tip :3 Ik ga het eens uitproberen, wie weet (:

Ah, vandaar. Tja, ik heb daar nooit zo veel moeite mee, maar ik ben dus juist het andere uiterste. In de tijd dat ik eigenlijk heel druk zou moeten zijn voor school pak ik liever een boek of ga ik zelf schrijven in plaats van me op mijn schoolwerk te richten. Ik kan me daar echt geen zorgen om maken en dat is soms behoorlijk irritant, want daardoor stel ik alles uit en kom ik op het laatste moment in tijdnood, maar zelfs dan krijg ik het voor elkaar om rustig te blijven en gerust een boek te pakken. Dat is dus ook niet alles...
    Anyway, zorg maar gewoon dat je het snel geregeld hebt, want dat lucht vast op. (:

Ik heb nog steeds een writersblock.:')

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Memoria schreef:
    Ik heb nog steeds een writersblock.:')

Me too -.-

Heb je ook geen idee voor nieuw hoofdstukje van onzee fanfic van 1D?

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Guyz denk aan leuke dingen, je komt erover heen! Ik had er ook een tijdje last van, maar vandaag toch wel 3 nieuwe hoofdstukjes geschreven!! (:

Pygmalion is nu Souvenir.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Ik heb een beetje het gevoel dat ik het hier wel moet neerzetten, omdat jullie het hele verhaaltje gevolgd hebben.
    Nou, die jongen van die fuif? Die ik zo haatte omdat hij nog verliefd was op iemand anders? We smsen terug en dat op een heel flirterige toon. Ik ben (zoals ik zelf wel had kunnen voorspellen) weer ongelooflijk verliefd en dat is hatelijk D: vooral omdat hij me het ene moment het gevoel geeft dat het helemaal wederzijds is, en het andere moment dat dat helemaal niet zo is.

Olé.

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Ooohhwww Jezus Bes... Mmm.... Wat je moet doen? I don't know. Genieten van die momenten en verwachten dat hij hetzelfde gaat doen of hem vergeten

Frodo schreef:
    Ik heb een beetje het gevoel dat ik het hier wel moet neerzetten, omdat jullie het hele verhaaltje gevolgd hebben.
    Nou, die jongen van die fuif? Die ik zo haatte omdat hij nog verliefd was op iemand anders? We smsen terug en dat op een heel flirterige toon. Ik ben (zoals ik zelf wel had kunnen voorspellen) weer ongelooflijk verliefd en dat is hatelijk D: vooral omdat hij me het ene moment het gevoel geeft dat het helemaal wederzijds is, en het andere moment dat dat helemaal niet zo is.

Olé.

Quiet the mind, and the soul will speak.