Madonna schreef:
En go Juus! (:
Haha, ik ben vandaag ook bezig geweest met schoonmaken, en dan alleen de zolder, want dat is mijn deel van het huis, dus alle bende die er was, heb ik zelf veroorzaakt. En ik had al bijna 700 woorden aan de wedstrijdinzending voor jouw wedstrijd geschreven toen ik ineens een veel beter idee kreeg, dus ik ben opnieuw begonnen, maar zit pas op 100 woorden.
En voor jouw writersblock: als ik zoiets heb, probeer ik meestal kleine stukjes te schrijven over bestaande verhalen, maar dan vanuit een ander personage. Ik ben nogal weg van kostuumdrama's, dus meestal pik ik er daar een van uit. Die personages zijn allemaal zo heerlijk ingewikkeld, dus daar is voldoende over te schrijven. Maar dat kun je natuurlijk ook doen met andere films of boeken. Succes anyway, je komt er wel doorheen! (:
Die writersblock is voornamelijk er omdat ik me op andere dingen moet focussen dan m'n creativiteit en ik dus te stijfkoppig ben om dat ook werkelijk te doen. Het is m'n onderbewustzijn die zegt dat er andere dingen voor schrijven gaan, dus ja, wenig aan te doen. Totdat ik dus eerst die andere dingen ga doen en afmaak, zit ik opgescheept ermee :'D
Ik ben al sinds december een bezoek aan het vdab (werkwinkel) aan het uitstellen voor adreswijzing. Zo leuk hier in Belgie. Ik kom uit de Kempen en zit nu in Limburg. Dus m'n GTB (werk/opleiding begeleiding) moet overgezet worden omdat dat provinciaal is. En aangezien het doordeweeks van 09.000 tot 12.00 open is hier, geraak ik er maar niet. Ik zou zelf kunnen rijden, maar ik vertrouw m'n parkingskills nog niet aangezien ik hartje Bilzen in moet en tja, m'n vriend heeft nog geen tijd gehad (of tijd gemaakt :'D) en ik heb weinig zin om anderen te vragen of ze me willen brengen. Met andere woorden, ik verzin telkens andere excuses omdat ik er onwijs tegenop zie. Voornamelijk omdat er dan weer een nieuwe stressfactor in m'n leven bij kom, en ondanks dat het noodzakelijk is en nodig, stel ik het dus onwijs uit.
En dit is dus verder nutteloze info :'D
In ieder geval erg bedankt voor je tip
Ik ga het eens uitproberen, wie weet (:
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”