• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*

    TOPIC DRIE









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Skerries = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Souvenir = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 12:45 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ze hebben graag aparte namen. Hun eerste zoontje heet dan Dilano, afkorting Lano. Dat vind ik persoonlijk wel een leuke aparte naam, maar Deamon vind ik zo'n naam waar je als kindzijnd hoogstwaarschijnlijk mee gepest gaat worden, naast het feit dat ik het gewoon een echte naam vind voor een hond :'D
    M'n ma direct van, precies kind van de duivel, het is een demon. Maar goed, m'n ouders en namen... whaha je wilt niet weten hoe fel ze tegen Thomas waren omdat het zogezegd een 'ouderwetse' naam zou zijn :'D

    Thnx voor de felicitaties (K)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 18:50 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Gefeliciteerd!(:
    Heeft iemand op het internet een gif voorbij zien komen? Het is een klein meisje in een auto en die werpt je een kushandje toe? Ik heb hem nodig, maar vind hem niet meer.D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Pst, Deems. Bes is offline en is heel stiekem je drie-stappen plan aan het uitvoeren.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yay
    Ik mag een opstel schrijven van minimum 1000 woorden schrijven.. In het Engels :')


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Pst, Deems. Bes is offline en is heel stiekem je drie-stappen plan aan het uitvoeren.:Y)


    Ja hee? Hahhaha *Duivelse lach hierzo * Neej, maar dat is echt een te gek plan, misschien ga ik het zelf ooit is gebruiken (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Zwaait*

    Blijkbaar best wat gemist, de afgelopen twee dagen. Nou ja, tof logeerpartijtje gehad xD

    @Juus: gefeliciteerd!!!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Gefeliciteerd, Juus! *O*

    Ik moest voor Nederlands een poster maken voor een posterpresentatie. Nou vind ik die opdracht echt onzin, dus heb ik besloten het over Gerrit de Slak te doen. Ik vraag me af hoe mijn lerares morgen gaat reageren (als ik de presentatie morgen moet doen). :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Gefeliciteerd, Juus! *O*

    Ik moest voor Nederlands een poster maken voor een posterpresentatie. Nou vind ik die opdracht echt onzin, dus heb ik besloten het over Gerrit de Slak te doen. Ik vraag me af hoe mijn lerares morgen gaat reageren (als ik de presentatie morgen moet doen). :'D


    Originaliteit troef :Y)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Gefeliciteerd Juus!<3


    •*• Lululu •*•

    Heeft iemand een idee voor een onderwerp voor een opstel van 1000 woorden?
    Liefst niet te moeilijk aangezien het in het Engels moet..


    •*• Lululu •*•

    Fijne valentijn lieve schatten!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Fijne valentijn lieve schatten!

    :$:$


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frodo schreef:
    Fijne valentijn lieve schatten!


    Jij ook! (bloos)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Frodo schreef:
    Fijne valentijn lieve schatten!

    Jij ook!<3


    •*• Lululu •*•

    Wel, er is een jongen die mij leuk vind. Die heeft wel zijn mond gehouden vandaag.:'D
    Het jammere is dat het mijn beste vriend is, dus ik weet niet wat ik er mee aanmoet.:c

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 15:26 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."