Madonna schreef:
@Evi: Welkom bij Q-writers! (:
@Juus: Bekijk het van de zonnige kant: bij zo'n begin van de dag kan de rest alleen maar meevallen.
Gehe de zonnige kant is dat hij nu op school zit :'D Whaha zelfs daar was hij nog zo onuitstaanbaar. Ik had de juf al op voorhand gewaarschuwd dat hij dus een beetje cranky is deze ochtend
Stond een nieuw hobbelpaard. Natuurlijk, één van de kindjes ging erop zitten direct en tja, daar begon de scène opnieuw omdat Thomas perse op dat paard moest. Daarna was er een ander ventje binnengekomen en die had een graafmachine bij. Dus Thomas zei 'daar mag ik ook mee spelen'. Het enige wat ik dus zei was van 'heb je dat wel aan hem gevraagd?' whaha dat manneke heel blij van 'nee, dat heeft hij niet.' en hopla, Thomas begon meteen weer te janken en van zijn stok te maken, omdat hij dus niet met dat graafmachine mocht spelen... goh, vragen of je ermee mag spelen is iets anders dan een nee krijgen, maar goed, kinderlogica. Met weggaan was dat opnieuw gebrul en gekrijs, dus de juf had hem meegenomen en ik ben dus vertrokken. En nu ben ik dus echt even aan het genieten van de stilte
Ik zie in ieder geval goed op tegen vanmiddag als hem uit school komt, want dan is hij nog ruim 2x erger als deze ochtend - en ja, dat weet ik op voorhand omdat de middagen soms al dramatisch op zichzelf zijn :'D Achja, vandaag nog maar eens vroeg z'n bed in. Half 5, 5 uur eten. Douchen en nog even tv kijken en dan tussen 6 en half 7 naar bed. Althans, zo staat m'n planning ervoor
En als ik kijk naar wat ikzelf nog moet doen allemaal vandaag, bwugh, het lijkt haast evenerg als de ochtend :'D Al moet ik zeggen dat ik echt een gruwelijke hekel heb aan de donderdagen. 9 van de 10 is dat ook echt een verslaapdag of een dag waarop het standaard shit happens gebeurd :'D Dus ik ga gewoon de donderdag de schuld geven van m'n vreselijke ochtend
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”