• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*

TOPIC DRIE

De leden:

Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Skerries = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Souvenir = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 12:45 ]

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Oi, I'm so fucking sleepy. Pfft.
    Al krijg ik nu wel eindelijk posts af, zo heb ik het idee.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ik heb net mijn SOTM ingeleverd! (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Madonna schreef:
    Ik heb net mijn SOTM ingeleverd! (:

SOTM?

Tortura schreef:
    (...)
    SOTM?

Story of the Month. (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Madonna schreef:
    (...)

Story of the Month. (:

Oh lol. Thanks for explaining. Ik dacht dat het iets was dat je af moest hebben voor The Q-writers...

Hallo iedereen.
    Ik ben Evi en Katleen heeft me weten te overhalen om me toch maar aan te sluiten bij deze knotsgekke bende :p
    Zelfs als het hier maar half zo leuk is als ze beweerd (en dat is het waarschijnlijk niet) dan moet het hier nog geweldig zijn.
    Dus nogmaals hallo iedereen (flower)

Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

Juillet -> Skerries

@ Evi: Welkom bij Q-Writers! Katleen heeft best gelijk, hoor! Ik hoop dat je hier een leuke tijd zult hebben :')

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Waarschuwing: ochtend klaag postje
    Ik haat ochtenden als deze -.- de kleine is vanmorgen 07.00 opgestaan en er is al vanaf vanmorgen 07.00 echt niks met hem aan te vangen -.- Continue janken, moeilijk doen, z'n zin willen doordrijven. Om 08.00 wilde hem al zijn jas aan om naar school te gaan... terwijl we pas 8.40 vertrekken. Dan wilde hem verven en knutselen, daar weer een heel drama om omdat ik gezegd heb dat hij vanmiddag als hij uit school komt, mag verven en knutselen. Dan is er dit niet goed, dan dat weer niet. Dan wil ik hem helpen met aankleden, loopt hem te vloeken en te schelden dat hij het zelf wil doen. Laat ik hem doen en begin ik maar aan m'n make-up, zit hem weer te vloeken en te schelden dat het niet lukt en dat hij hulp nodig heeft.
    En nu is hem maar mooi een beetje moeilijk doen op de bank, heb het echt even gehad -.- Het is niet erg dat hij z'n dag niet heeft of met verkeerd been uit bed gestapt is, maar het werkt dus echt op m'n systeem, gewoon omdat echt niks goed is of werkt. Ik heb dus echt even nood aan een klaagpostje, want dit zijn echt van die ochtenden dat ik hem kan wurgen en een stuk minder blij ben -.-
    Gelukkig komen ze maar sporadisch voor en zal het waarschijnlijk eerder komen doordat het 't einde van de week nadert en hij gewoon moe is. Ook doordat hij natuurlijk vakantie heeft gehad en alle dagen tot half 9, 9 uur heeft uitgeslapen - als je dat uitslapen noemt :'D
    Soit, het belooft in ieder geval voor morgen XD Ik ben er weer mee door aangezien we met tien minuutjes vertrekken. En dit is dus gewoon een klaagpostje dat totaal genegeerd kan worden ^_^

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

En voor ik het vergeet: WELKOM iedereen die in de tussentijd nieuw is bijgekomen (K)

@Evi: Welkom bij Q-writers! (:
    @Juus: Bekijk het van de zonnige kant: bij zo'n begin van de dag kan de rest alleen maar meevallen. :Y)

Madonna schreef:
    @Evi: Welkom bij Q-writers! (:
    @Juus: Bekijk het van de zonnige kant: bij zo'n begin van de dag kan de rest alleen maar meevallen. :Y)

Gehe de zonnige kant is dat hij nu op school zit :'D Whaha zelfs daar was hij nog zo onuitstaanbaar. Ik had de juf al op voorhand gewaarschuwd dat hij dus een beetje cranky is deze ochtend XD Stond een nieuw hobbelpaard. Natuurlijk, één van de kindjes ging erop zitten direct en tja, daar begon de scène opnieuw omdat Thomas perse op dat paard moest. Daarna was er een ander ventje binnengekomen en die had een graafmachine bij. Dus Thomas zei 'daar mag ik ook mee spelen'. Het enige wat ik dus zei was van 'heb je dat wel aan hem gevraagd?' whaha dat manneke heel blij van 'nee, dat heeft hij niet.' en hopla, Thomas begon meteen weer te janken en van zijn stok te maken, omdat hij dus niet met dat graafmachine mocht spelen... goh, vragen of je ermee mag spelen is iets anders dan een nee krijgen, maar goed, kinderlogica. Met weggaan was dat opnieuw gebrul en gekrijs, dus de juf had hem meegenomen en ik ben dus vertrokken. En nu ben ik dus echt even aan het genieten van de stilte :3
    Ik zie in ieder geval goed op tegen vanmiddag als hem uit school komt, want dan is hij nog ruim 2x erger als deze ochtend - en ja, dat weet ik op voorhand omdat de middagen soms al dramatisch op zichzelf zijn :'D Achja, vandaag nog maar eens vroeg z'n bed in. Half 5, 5 uur eten. Douchen en nog even tv kijken en dan tussen 6 en half 7 naar bed. Althans, zo staat m'n planning ervoor XD

En als ik kijk naar wat ikzelf nog moet doen allemaal vandaag, bwugh, het lijkt haast evenerg als de ochtend :'D Al moet ik zeggen dat ik echt een gruwelijke hekel heb aan de donderdagen. 9 van de 10 is dat ook echt een verslaapdag of een dag waarop het standaard shit happens gebeurd :'D Dus ik ga gewoon de donderdag de schuld geven van m'n vreselijke ochtend XD

HAI. Ik ben Laura en ik voeg me bij jullie (nerd)

I'd rather die my way, than live yours.

Hoi, iedereen ^^
    @Anne heb je al iets laten weten aan Bes?

'' Type Sangster if you can see this. "

Huoriel schreef:
    HAI. Ik ben Laura en ik voeg me bij jullie (nerd)

Gezellig (:

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Q ligt morgen uit (huil)(huil)(huil)
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148330

Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen