• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*

TOPIC DRIE

De leden:

Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Skerries = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Souvenir = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 12:45 ]

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Tortura schreef:
    (...)
    Diegene heeft een leuk profiel. :Y).

Guys, ik wilde even laten weten dat ik de leukste Valentijn heb, ghehe. <3
    Al die vorige jaren sucken, lolol.

Awh, dat laatste ^^ Love you<3

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

En ik ben forever alone whahaah, eenzame valentijnsdag vol geleer hierzo (: Heb wel een roos gekregen van 2 vriendinnen <33

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Even een vraagje tussendoor: ben ik de enige die spontaan over allerlei domme dingen gaat nadenken wanneer ik eigenlijk iets anders moet doen (zoals Duits leren in dit geval)? Over de zin van het leven of zoiets. Ik heb namelijk het gevoel dat ik de enige uitstel-filosoof ben en het is een aardig eenzaam bestaan. :'D

Sorry voor het onderbreken van de Valentijnspraat, trouwens. ><

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    Even een vraagje tussendoor: ben ik de enige die spontaan over allerlei domme dingen gaat nadenken wanneer ik eigenlijk iets anders moet doen (zoals Duits leren in dit geval)? Over de zin van het leven of zoiets. Ik heb namelijk het gevoel dat ik de enige uitstel-filosoof ben en het is een aardig eenzaam bestaan. :'D

Nee hoor, dat heb ik zo nu en dan ook. Alleen ik vind dat niet zo prettig eigenlijk, ghehe.

En ik wilde dit even delen. Nu het toch Valentijnsdag is nog. :Y)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Wiarda schreef:

Ik heb dat meestal als ik op bed lig. Soms heb ik dan een boek voor mijn neus en lees de woorden terwijl ik met mijn gedachten heel ergens anders zit. Als ik dan terug keer naar mijn boek, heb ik geen idee meer waar het over gaat, haha!
    Ik heb verder niet echt huiswerk meer (wat een leven!), maar volgens mij deed ik dat eerder inderdaad ook wel tijdens het maken daarvan. (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Hm, ik denk dat je dan inderdaad met hem moet praten, want anders krijgt hij namelijk een beeld erbij dat jij hem misschien wel leuk vind. In elk geval kan het dan erop komen dat je hem hoop geeft en dat wil je niet, want je wilt de vriendschap niet verpesten.
    Nou, dat gebeurd er of er kan een weirdass vibe ontstaan tussen jullie. Volgens mij willen jullie dat ook niet, haha. Ik denk dat het dan nogal ongemakkelijk word.
    Anyhow, heb je ondertussen met hem gepraat or not? :].

Ja, maar hij accepteert het niet. Bah, al dat gedoe om een dag. Wel ja.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Memoria schreef:
    (...)
    Ja, maar hij accepteert het niet. Bah, al dat gedoe om een dag. Wel ja.

Alright. Waarom accepteert hij het niet?

Quiet the mind, and the soul will speak.

en dan zeggen dat meisjes een echte pain in the ass kunnen zijn... veel sterkte ermee Memoria. In m'n schoolperiode had ik ook een vriend die meer wilde en tja, ik niet. Heel vervelend, vooral omdat hij in het begin ook niet wilde aanvaarden en alsnog dacht kans te maken.
    Nooit leuk die dingen, suc7 (K)

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Jaa en nu ben je mijn valentijn <3333 Whaahahh, nee het is wel super klote. Gelukkig is ook dat gedoe mij bespaard gebleven. Saaie dag voor mij (:

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Het is hier precies leuk ^^
    Mag ik misschien ook joinen?

'' Type Sangster if you can see this. "

Tortura schreef:
    (...)
    Alright. Waarom accepteert hij het niet?

Omdat hij zegt dat ik allemaal 'tekens' naar hem heb gestuurd dat ik hem leuk vind en ook omdat hij mij niet wil zien als zijn beste vriend.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Coockies schreef:
    Jaa en nu ben je mijn valentijn <3333 Whaahahh, nee het is wel super klote. Gelukkig is ook dat gedoe mij bespaard gebleven. Saaie dag voor mij (:

Ja<3

Merrow schreef:
    en dan zeggen dat meisjes een echte pain in the ass kunnen zijn... veel sterkte ermee Memoria. In m'n schoolperiode had ik ook een vriend die meer wilde en tja, ik niet. Heel vervelend, vooral omdat hij in het begin ook niet wilde aanvaarden en alsnog dacht kans te maken.
    Nooit leuk die dingen, suc7 (K)

Dankje. (:
    Ik denk dat ik dit onderwerp even laat zaken, want anders denk ik er de hele tijd aan en verpest ik de laatste paar dagen van mijn vakantie.:3

Embry schreef:
    Het is hier precies leuk ^^
    Mag ik misschien ook joinen?

Als je een actieve Q-writer wordt, mag dat. Met de nadruk op actief, want Frodo wil enkel nog actieve leden.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Is er iemand voor een wordwar vanmiddag?(:
    Ik heb wel wat in te halen :Y)

•*• Lululu •*•