• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*

TOPIC DRIE

De leden:

Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Skerries = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Souvenir = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 12:45 ]

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

ziek :(
    gisterenavond om 7u al gaan slape, tot 12u vanmiddag. En ik kruip er dadelijk weer in, denk ik. Zucht...

Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

katl1 schreef:
    ziek :(
    gisterenavond om 7u al gaan slape, tot 12u vanmiddag. En ik kruip er dadelijk weer in, denk ik. Zucht...

Aww, beterschap!

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Wat bedoel je precies met actief?

'' Type Sangster if you can see this. "

Embry schreef:
    Wat bedoel je precies met actief?

Dat je mee gaat doen met de Q-writers. Dit is enkel het off-topic, maar als je een actieve Q-writer wordt, kom je op de lijst in het gewone topic. Je moet dan bijhouden hoeveel je schrijft en dat komt ook in het topic te staan.
    Verder uitleg staat wel in het gewone topic. En met actief bedoel ik dat je niet na een of twee weken weer stopt.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Aha nu begrijp ik het. Ik heb wel niet echt een verhaal om veel te schrijven (co-auteur) maar kan ik eventueel dan een nieuw verhaal beginnen?
    Want ik heb de laatste tijd veel zin om te schrijven maar totaal geen idee om er een nieuw verhaal te beginnen. Maar dan ik wel verandering in brengen ^^

[ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 14:31 ]

Embry schreef:
    Aha nu begrijp ik het. Ik heb wel niet echt een verhaal om veel te schrijven (co-auteur) maar kan ik eventueel dan een nieuw verhaal beginnen?
    Want ik heb de laatste tijd veel zin om te schrijven maar totaal geen idee om er een nieuw verhaal te beginnen. Maar dan ik wel verandering in brengen ^^

Dat mag natuurlijk. Maar je hoeft ook niet aan één bepaalt verhaal te schrijven. En de tekst die je schrijft voor het verhaal met je co-auteur mag je ook gewoon meetellen voor het aantal woorden.
    Frodo is nu op vakantie, dus als het topic vol is, maak ik een nieuwe aan en zal ik je erbij zetten op de lijst. (:

Dankjewel ^^
    Ik moet wel met iets nieuws beginnen, want het verhaal met de co-auteur is bijna nooit online.
    Maar dan ga ik nu even wat ideetjes opborrelen voor een nieuw verhaal en er zo snel mogelijk aan beginnen.
    En waar moet ik mijn aantal woorden noteren?

[ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 14:52 ]

Embry schreef:
    Dankjewel ^^
    Ik moet wel met iet nieuws beginnen want het verhaal met de co-auteur is bijna nooit online.
    Maar dan ga ik nu even wat ideetjes opborrelen voor een nieuw verhaal en er zo snel mogelijk aan beginnen.
    En waar moet ik mijn aantal woorden noteren?

Oke, prima. ^^
    Het aantal woorden moet je voor jezelf bijhouden. Om de twee weken kijken we wie wel en niet de 6000 woorden gehaald hebben. Bij wie het wel gehaald heeft, komt dat achter de naam te staan en bij wie het niet gehaald heeft, uiteraard niet.

Oke, alvast bedankt. ^^
    Nu maar hopen dat ik de 3000 woorden haal per week, want dan is dat de eerste keer dat ik zoveel schrijf.

Ik ben ziek aan het worden. Alweer.:c

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ahhww beterschap Aniek <333 Je komt er wel doorheen, heb ik ook gedaan (:

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Ben in boedapest aan gekomen. Gisteren. Heb geluk dat we internet hebben. Maar loop de hele dag door die stad heen te schouwen en zo. Maar toch maar proberen om ook te schrijven.

"There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

SweetNiallx schreef:
    Ben in boedapest aan gekomen. Gisteren. Heb geluk dat we internet hebben. Maar loop de hele dag door die stad heen te schouwen en zo. Maar toch maar proberen om ook te schrijven.

Ik wil best ruilen. Jij school, ik Boedapest?

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Coockies schreef:
    Ahhww beterschap Aniek <333 Je komt er wel doorheen, heb ik ook gedaan (:

Ja, dat zal wel lukken.(:

Goedzo (: Stay positive! (: En het is trouwens jouw beurt om te schrijven bij onze story (:

Embrace your weirdness - Cara Delevingne