• Hallo, wie gaat er van vrijdag tot dinsdag nog meer lekker carnavallen????
    Wat zijn de thema's bij jullie en hoe heet jullie gemeente/dorp etc.

    thema: Gaode op sjiek... slaat dus nergens op zoals elk jaar..
    Wij heten Tulpetaonenstad, jeej ben een Tulpetaon haha

    Mod: dit is nu het algemene topic over Carnaval. Alle andere topics zullen gesloten worden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2013 - 12:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Apocalyptic schreef:
    Ik dodge the bullet door hier in Utrecht te blijven, lolol. Ik vind carnaval zo'n kutfeest. :'D Volgens mij ben ik in dat opzicht echt geen Brabander.

    MAAR CLAIRE, We waren nog wel bazen van Brabant!!!11!! Nee lol, ik heb er ook hekel aan, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    MAAR CLAIRE, We waren nog wel bazen van Brabant!!!11!! Nee lol, ik heb er ook hekel aan, HAHA.

    Ashgkrh Jaa dat zijn we ook! Behalve met carnaval, dan ben ik zo anti-Brabo als maar kan :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ashgkrh Jaa dat zijn we ook! Behalve met carnaval, dan ben ik zo anti-Brabo als maar kan :'D

    Oké, mooi!!!! Ik ook, hahahaha. Ik ging één avond en ik was om half twaalf thuis, HAHAHA. Was zo saai, echt waar. Rotmuziek en van die kut verkleedpakken, uuugh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Oké, mooi!!!! Ik ook, hahahaha. Ik ging één avond en ik was om half twaalf thuis, HAHAHA. Was zo saai, echt waar. Rotmuziek en van die kut verkleedpakken, uuugh.

    LOL Ik heb nog traumas aan vorig jaar, dus ik had echt zoiets van: fuck die hele shit dit jaar maar gewoon. Skippen die handel! _O_


    ars moriendi

    Jeeeej motto is bekend voor volgend jaar hij suckt weer s

    Kommt das sien! Tis Sirrekus

    Wtf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Jeeeej motto is bekend voor volgend jaar hij suckt weer s

    Kommt das sien! Tis Sirrekus

    Wtf

    :'D


    ars moriendi

    Tis voorbij. (huil)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Dit waren echt 5 gouden dagen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Dit waren echt 5 gouden dagen.

    Sws! :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.