• Hallo, wie gaat er van vrijdag tot dinsdag nog meer lekker carnavallen????
    Wat zijn de thema's bij jullie en hoe heet jullie gemeente/dorp etc.

    thema: Gaode op sjiek... slaat dus nergens op zoals elk jaar..
    Wij heten Tulpetaonenstad, jeej ben een Tulpetaon haha

    Mod: dit is nu het algemene topic over Carnaval. Alle andere topics zullen gesloten worden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2013 - 12:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil oooook carnaval vieren. Waarom woon ik nou weer in Friesland? ):

    MrLegoLas schreef:
    (...)
    Nooit het gevoel na de eerste avond dat je denkt; fuck alles en iedereen, ik ga helemaal naar de klote.?

    Eh, what... ?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Eh, what... ?

    Je weet wat ik bedoel, zuipen tot we kruipen. ?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    MrLegoLas schreef:
    (...)
    Je weet wat ik bedoel, zuipen tot we kruipen. ?
    Dat nam ik afgelopen nacht een beetje letterlijk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    MrLegoLas schreef:
    (...)
    Je weet wat ik bedoel, zuipen tot we kruipen. ?

    Nee, want ik ken mijn grenzen, HAHAAHAH.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 21:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gatver, ik heb echt een haat aan Carnaval.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wario schreef:
    (...)Dat nam ik afgelopen nacht een beetje letterlijk


    Hahaha,

    helaas kon dat niet op stratum, iedereen stond op elkaar gedrukt. :O


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Haha ik gung de polka dansen met onze prins ik ben nu 3 dagen geweest de laaydte kan niet doorgaan baluuuuh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waarom hebben zoveel mensen een hekel aan carnaval? Verkleden, drinken, dansen, lol hebben met vrienden. Heerlijke dagen vind ik dit! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Waarom hebben zoveel mensen een hekel aan carnaval? Verkleden, drinken, dansen, lol hebben met vrienden. Heerlijke dagen vind ik dit! (:


    Uhm. Koud, kotsen, kut muziek, en vrienden die ergens in de steek laten voor een of andere kampsjaak.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Uhm. Koud, kotsen, kut muziek, en vrienden die ergens in de steek laten voor een of andere kampsjaak.


    Ja, zo zie ik het dus niet. Ik heb het namelijk niet koud op stap en ken mijn grenzen goed genoeg om niet te kotsen. Kut muziek vind ik niet, het is zo slecht dat het leuk is. En mijn vrienden laten me niet in de steek. Ik vind carnaval keeeeei gezellig. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Licet schreef:
    (...)

    Uhm. Koud, kotsen, kut muziek, en vrienden die ergens in de steek laten voor een of andere kampsjaak.

    Koud is het zeker niet in een kroeg, eerder veel te warm!
    Kotsen heb je zelf in de hand, dat hoeft niet...
    In de doorsnee kroeg draaien ze echt niet alleen alaaf muziek, ook gewoon normale stapmuziek.
    Vrienden in de steek laten? Dan heb je als eerste al een slechte vriend uitgekozen!


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    MrLegoLas schreef:
    (...)
    Koud is het zeker niet in een kroeg, eerder veel te warm!
    Kotsen heb je zelf in de hand, dat hoeft niet...
    In de doorsnee kroeg draaien ze echt niet alleen alaaf muziek, ook gewoon normale stapmuziek.
    Vrienden in de steek laten? Dan heb je als eerste al een slechte vriend uitgekozen!


    Het heeft vrij weinig zin om de dingen die ik zeg te weerleggen of wel? Ze begreep niet waarom er zoveel mensen zijn die een hekel hebben aan carnaval, en ik probeer te zeggen dat er wel degelijk redenen zijn.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik dodge the bullet door hier in Utrecht te blijven, lolol. Ik vind carnaval zo'n kutfeest. :'D Volgens mij ben ik in dat opzicht echt geen Brabander.


    ars moriendi

    Ik ging zaterdag/zondag in Kielegat, of te wel Breda.
    Het motto is daar "Meej tweej zevus kende nie blijve zitte!"

    Het was wel echt leuk. Nu ben ik weer thuis in de randstad en moet ik naar school. Beetje jammer.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 21:54 ]


    Winter is coming.