• Na vijf jaar begonnen de organen van mijn beste vriendin helaas achteruit te gaan. Ze functioneerde op een dermate laag niveau dat het bijna niet meer met het leven verenigbaar was. Daarom werd een transplantatie overwogen. Na lang zoeken naar een geschikt orgaan werd per toeval een donor gevonden, van een jong iemand die helaas door een tragisch valaccident overleden was. De potentïele donor had echter zijn donorcodicil niet ingevuld(jullie moeten dat wel allemaal doen!), dus het was nog spannend toen aan de nabestaande werd gevraagd of de organen van hun dierbaren beschikbaar gesteld mochten worden voor transplantatie. Gelukkig stemde zij al snel in en werd de procedure in gang gezet. Na een korte voorbereiding en de laatste checks vond de transplantatie vandaag plaats. De operatie duurde behoorlijk lang en was zenuwslopend, maar uiteindelijk is het gelukt! Er zijn nog geen tekenen van acute rejectie van het orgaan dus tot nu toe lijkt het erop dat ze volledig zal herstellen. WOOHOO!


    Beetje slechte kwaliteit foto, maar kijk hoe vrolijk ze daar staat te glimmen!



    tl;dr: Ik heb de 40GB(jaaa, in 2007 was dat nog niet eens zo weinig!) harde schijf van mijn ps3 vervangen door de 320GB harde schijf van mijn zusje haar oude laptop. Nu ben ik blij.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik moest wel keihard lachen eigenlijk, geweldig. :D


    You can't blame gravity for falling in love.

    Einaudi schreef:
    Ik moest wel keihard lachen eigenlijk, geweldig. :D


    Yay :Y)


    quidquid excusatio prandium pro