• Na vijf jaar begonnen de organen van mijn beste vriendin helaas achteruit te gaan. Ze functioneerde op een dermate laag niveau dat het bijna niet meer met het leven verenigbaar was. Daarom werd een transplantatie overwogen. Na lang zoeken naar een geschikt orgaan werd per toeval een donor gevonden, van een jong iemand die helaas door een tragisch valaccident overleden was. De potentïele donor had echter zijn donorcodicil niet ingevuld(jullie moeten dat wel allemaal doen!), dus het was nog spannend toen aan de nabestaande werd gevraagd of de organen van hun dierbaren beschikbaar gesteld mochten worden voor transplantatie. Gelukkig stemde zij al snel in en werd de procedure in gang gezet. Na een korte voorbereiding en de laatste checks vond de transplantatie vandaag plaats. De operatie duurde behoorlijk lang en was zenuwslopend, maar uiteindelijk is het gelukt! Er zijn nog geen tekenen van acute rejectie van het orgaan dus tot nu toe lijkt het erop dat ze volledig zal herstellen. WOOHOO!


    Beetje slechte kwaliteit foto, maar kijk hoe vrolijk ze daar staat te glimmen!



    tl;dr: Ik heb de 40GB(jaaa, in 2007 was dat nog niet eens zo weinig!) harde schijf van mijn ps3 vervangen door de 320GB harde schijf van mijn zusje haar oude laptop. Nu ben ik blij.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik had het plaatje nog niet gezien + geen reacties gelezen ahaha ;d

    Bieberen schreef:
    Ik had het plaatje nog niet gezien + geen reacties gelezen ahaha ;d


    Het staat in de post zelf! XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Iedereen dacht dat je het over mij had. Waar blijft mijn transplantatie?! D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Iedereen dacht dat je het over mij had. Waar blijft mijn transplantatie?! D:


    ... Definieer iedereen. Niemand hier heeft jou genoemd (cat) En waarom zouden ze dat denken? XD

    Je krijgt een haar transplantatie! Dan mag ik je fluffy haar hebben :3


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ... Definieer iedereen. Niemand hier heeft jou genoemd (cat) En waarom zouden ze dat denken? XD

    Je krijgt een haar transplantatie! Dan mag ik je fluffy haar hebben :3


    Als mensen het hebben over dat ze eerst dachten dat het echt over een persoon ging, dan hoop ik toch dat ik mezelf onder het kopje 'beste vriendin' mag plaatsen D: Zelfs al weten mensen hier dat niet :Y)

    AND NOES! MY FLUFFIES MUST STAY!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Als mensen het hebben over dat ze eerst dachten dat het echt over een persoon ging, dan hoop ik toch dat ik mezelf onder het kopje 'beste vriendin' mag plaatsen D: Zelfs al weten mensen hier dat niet :Y)

    AND NOES! MY FLUFFIES MUST STAY!


    Hm. Mjin beste vrienden:

    1: Snoozer
    2: PC
    3: PS3
    4: Tablet
    5: PSP
    6: Mycroft
    7: je fluffy haar
    8: jij

    (cat)
    Ik dacht trouwens dat jouw vrienden die ook op quizlet zaten je hadden gevraagd of je een transplantatie had gehad fso. Dat had ik awesome gevonden xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash is a genius troll.


    I follow only one rule |

    Damnit ik wilde al gaan huilen voor dit emotionele, prachtige verhaal, gaat het om een fucking ps3.(cat)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Damnit ik wilde al gaan huilen voor dit emotionele, prachtige verhaal, gaat het om een fucking ps3.(cat)


    Je gaat toch niet beweren dat dit geen prachtig ding is? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Kwijt schreef:
    *Leest stukje*
    *Ziet foto*
    .. Moet ik haar in de weerspiegeling van de Computer zien of zo?

    ...

    Oooooooooooooh


    Precies mijn reactie. Ik ben te moe voor dit getroll XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh you XD


    Life is hard and then we die

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je gaat toch niet beweren dat dit geen prachtig ding is? (cat)



    Het is wel een beauty hoor! Ik verwachtte enkel niet zo'n grote troll.:Y)


    everything, in time

    Na drie keer lezen begon het belletje pas te rinkelen... Genius!


    Searching heavens for another earth

    Cool story.
    En het ligt misschien aan mij, maar hoe kan je nou niet gelijk na een keer lezen weten dat het niet over een persoon gaat? D'r staat zelfs een foto bij. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Cool story.
    En het ligt misschien aan mij, maar hoe kan je nou niet gelijk na een keer lezen weten dat het niet over een persoon gaat? D'r staat zelfs een foto bij. (cat)


    Mensen zijn blind!

    Also, PS3 is gedemoveerd tot op 1 na beste vriendin na een totaal niet verdachte transactie betreffende cupcakes. Dus wat de heftige operatie betreft: /care


    quidquid excusatio prandium pro