• Hai allemaal,
    sinds een jaar of 4 zijn we erachter dat mijn papa parkinson heeft. En sinds een paar dagen ligt hij, alweer, in eht ziekenhuis.
    Nu ben ik al een tijdje aan het twijfelen om een tattoo te nemen, en nu heb ik besloten het te doen.
    Het wordt een tattoo die iets met mijn papa te maken moet hebben, ik wil dit, nu hij nog kan en beseft wat hij zegt en doet.
    De tijd vliegt en ik kan maar niet beslissen wat ik wil, woorden die hij egschreven heeft en dan in zijn handschrift, of iets wat
    hij tekende (kan hij best goed!) ofzo... Ik weet het niet...
    Daarom vraag ik hier even wat raad, misschien heeft iemand anders een leuker/mooier/... idee??
    let me know...

    Xx

    Iets laten tatoeëren wat hij zelf getekend of geschreven heeft vind ik een prachtig idee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Iets wat je vader geschreven of getekend heeft is sowieso het mooiste. Tattoo artiesten gebruiken dat materiaal zonder er iets aan toe te voegen. Tenzij je er zelf nog dingetjes bij wil hebben. Als je een tekst prachtig vind, die je vader heeft geschreven. Ga met die tekst naar de tattoo shop, en je krijgt die tekst, in je vaders handschrift. Veel succes met alles! Als ik ergens mee kan helpen mag je me altijd een pb sturen

    ik vind je idee erg mooi!
    zelf zou ik dan waarschijnlijk juist aan je vader vragen wat hij mooier zou vinden, de tekst of het plaatje.

    sterkte verder!


    we all deserve to die

    Een jongen uit m'n klas heeft dat! Zijn vader heeft een tekst geschreven - prachtig handschrift overigens maar dat terzijde, en dat heeft hij laten tattoeren. Persoonlijk vind ik dat mooier dan iets van een standaard font, maar ik vind zelf geschreven/ontworpen tattoo's mooier dan de standaard fonts.


    To infinity and beyond •

    Deilia schreef:
    Iets laten tatoeëren wat hij zelf getekend of geschreven heeft vind ik een prachtig idee.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ik ben het eens met de rest, het is zo een mooi gebaar!

    Jou idéé en als je die tekst niet leuk vind, kan je ook gewoon papa in zijn handschrift laten tattoëren


    Firm believer of all that is magic

    laat je papa een papieren vliegtuigje tekenen? Want de tijd vliegt, tijd is fragiel en tegelijk relatief. Ik vind dat een papieren vliegtuigje daar wel bij past


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    HaIeb schreef:
    ik ben het eens met de rest, het is zo een mooi gebaar!


    Don't walk. Run, you sheep, run.