• Na vijf jaar begonnen de organen van mijn beste vriendin helaas achteruit te gaan. Ze functioneerde op een dermate laag niveau dat het bijna niet meer met het leven verenigbaar was. Daarom werd een transplantatie overwogen. Na lang zoeken naar een geschikt orgaan werd per toeval een donor gevonden, van een jong iemand die helaas door een tragisch valaccident overleden was. De potentïele donor had echter zijn donorcodicil niet ingevuld(jullie moeten dat wel allemaal doen!), dus het was nog spannend toen aan de nabestaande werd gevraagd of de organen van hun dierbaren beschikbaar gesteld mochten worden voor transplantatie. Gelukkig stemde zij al snel in en werd de procedure in gang gezet. Na een korte voorbereiding en de laatste checks vond de transplantatie vandaag plaats. De operatie duurde behoorlijk lang en was zenuwslopend, maar uiteindelijk is het gelukt! Er zijn nog geen tekenen van acute rejectie van het orgaan dus tot nu toe lijkt het erop dat ze volledig zal herstellen. WOOHOO!


    Beetje slechte kwaliteit foto, maar kijk hoe vrolijk ze daar staat te glimmen!



    tl;dr: Ik heb de 40GB(jaaa, in 2007 was dat nog niet eens zo weinig!) harde schijf van mijn ps3 vervangen door de 320GB harde schijf van mijn zusje haar oude laptop. Nu ben ik blij.


    quidquid excusatio prandium pro

    Lol, ik ben niet getrolld, want eigenlijk dacht ik zoiets al bij je titel :'D je hebt al eerder -maar dan over iets anders- ook een misleidend topic geschreven om dan tot zoiets te komen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Leest stukje*
    *Ziet foto*
    .. Moet ik haar in de weerspiegeling van de Computer zien of zo?

    ...

    Oooooooooooooh


    Tijd voor koffie.

    Lol. Typisch.
    Gefeliciteerd, geniet nog maar even van jullie tweejarig samenzijn. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Felicitaties hier uit Spanje van mij en mijn Spaanse uitwisselingspersoontje. Ik heb alles net voor haar vertaald en ze ging helemaal stuk :3


    From these ashes, I will rise

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Lol, en het is nog wel zo fishy xD Ten eerste schrijf ik het, ten tweede noem ik nooit een naam en ten derde specificeer ik niet welk orgaan het is (puh)


    Kan ik me verschuilen het feit dat ik blond ben? Geverfd blond nog wel, dus da's nog dommer, zeggen ze. ^^

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:33 ]


    Bad decisions make good stories.

    Ancore schreef:
    Felicitaties hier uit Spanje van mij en mijn Spaanse uitwisselingspersoontje. Ik heb alles net voor haar vertaald en ze ging helemaal stuk :3


    Dus jij denkt zomaar naar Spanje te kunnen gaan zonder mij? D:


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Dus jij denkt zomaar naar Spanje te kunnen gaan zonder mij? D:

    Het spijt me, er mocht maar 20 kilo bagage mee en mijn tas was al 5 kilo :3


    From these ashes, I will rise

    Jaimes schreef:
    Lol, ik ben niet getrolld, want eigenlijk dacht ik zoiets al bij je titel :'D je hebt al eerder -maar dan over iets anders- ook een misleidend topic geschreven om dan tot zoiets te komen ^^


    Je bedoelt het snoozer topic dat ik aanmaakte waarin het net leek alsof snoozer dood was? (cat)
    daar waren jullie eigenlijk dubbel getrolld want twee weken later was ze echt dood :CCCC


    quidquid excusatio prandium pro

    Crudelis schreef:
    (...)

    Nou ja, zeg. Had je haar net zo goed kunnen laten sterven en meteen een nieuwe scharrel zoeken.


    Lol never! De playstation 4 moet officieel nog aangekondigd worden, en die mag van mij ook nog eerst even een jaartje volwassen worden xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Pff, twee jaar en dan dump ik haar voor een jonger exemplaar (cat)

    That's how we do it in da club. fail
    Anyhow, gefeliciteerd en ik hoop op een snelle revalidatie how the fuck schrijf je dat afgfdfgghs

    Mithrandir schreef:
    Oh you... Je mag je bureau ook weleens opruimen, zeg :Y)


    •*• Lululu •*•

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je bedoelt het snoozer topic dat ik aanmaakte waarin het net leek alsof snoozer dood was? (cat)
    daar waren jullie eigenlijk dubbel getrolld want twee weken later was ze echt dood :CCCC


    Ja, volgens mij dat topic :'D toen was ik wel echt getrolld, maar nu neem ik al jouw topics met een korreltje zout :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wow, heb het serieus een aantal keer moeten lezen voordat ik door had dat het over een harde schrijf ging O.o

    Pygmalion schreef:
    |Heb 3x moeten lezen voordat ik snapte dat het niet om een persoon ging...:Y)|


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bieberen schreef:
    Wow, heb het serieus een aantal keer moeten lezen voordat ik door had dat het over een harde schrijf ging O.o


    Het staat er toch duidelijk in XD


    quidquid excusatio prandium pro