• Na vijf jaar begonnen de organen van mijn beste vriendin helaas achteruit te gaan. Ze functioneerde op een dermate laag niveau dat het bijna niet meer met het leven verenigbaar was. Daarom werd een transplantatie overwogen. Na lang zoeken naar een geschikt orgaan werd per toeval een donor gevonden, van een jong iemand die helaas door een tragisch valaccident overleden was. De potentïele donor had echter zijn donorcodicil niet ingevuld(jullie moeten dat wel allemaal doen!), dus het was nog spannend toen aan de nabestaande werd gevraagd of de organen van hun dierbaren beschikbaar gesteld mochten worden voor transplantatie. Gelukkig stemde zij al snel in en werd de procedure in gang gezet. Na een korte voorbereiding en de laatste checks vond de transplantatie vandaag plaats. De operatie duurde behoorlijk lang en was zenuwslopend, maar uiteindelijk is het gelukt! Er zijn nog geen tekenen van acute rejectie van het orgaan dus tot nu toe lijkt het erop dat ze volledig zal herstellen. WOOHOO!


    Beetje slechte kwaliteit foto, maar kijk hoe vrolijk ze daar staat te glimmen!



    tl;dr: Ik heb de 40GB(jaaa, in 2007 was dat nog niet eens zo weinig!) harde schijf van mijn ps3 vervangen door de 320GB harde schijf van mijn zusje haar oude laptop. Nu ben ik blij.


    quidquid excusatio prandium pro

    Omfg, wat een troll. :')


    The odds are néver in our favor.

    Mithrandir schreef:
    Oh you... Je mag je bureau ook weleens opruimen, zeg :Y)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Knight schreef:
    Omfg, wat een troll. :')


    Noem je mijn ps3 een trol? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Noem je mijn ps3 een trol? (cat)


    I'm calling you a troll(cat).


    The odds are néver in our favor.

    What a magnificent troll, I must say.
    Ik ben blij dat je weer met haar kunt spelen (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Pygmalion schreef:
    |Heb 3x moeten lezen voordat ik snapte dat het niet om een persoon ging...:Y)|


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Junns schreef:
    What a magnificent troll, I must say.
    Ik ben blij dat je weer met haar kunt spelen (cat)


    Jupjup, heb mijn handen niet meer van haar analog sticks gehaald (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Knight schreef:
    (...)
    I'm calling you a troll(cat).


    Dan is het goed. En als je me even wilt excuseren, dan ga ik mu terug naar mijn brug


    quidquid excusatio prandium pro

    Junns schreef:
    What a magnificent troll, I must say.
    Ik ben blij dat je weer met haar kunt spelen (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oké, ik moet toegeven dat ik die mooi gevonden vind. Nog vele mooie jaren samen. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Fuck, ik was echt medelijden aan het hebben, totdat ik naar beneden scrolde. -.- Maar enfin, gefeliciteerd.


    Bad decisions make good stories.

    Trolling like a boss.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:07 ]


    26 - 02 - '16

    Anarose schreef:
    Fuck, ik was echt medelijden aan het hebben, totdat ik naar beneden scrolde. -.- Maar enfin, gefeliciteerd.


    Lol, en het is nog wel zo fishy xD Ten eerste schrijf ik het, ten tweede noem ik nooit een naam en ten derde specificeer ik niet welk orgaan het is (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    Crudelis schreef:
    Oké, ik moet toegeven dat ik die mooi gevonden vind. Nog vele mooie jaren samen. :')


    Pff, twee jaar en dan dump ik haar voor een jonger exemplaar (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Pff, twee jaar en dan dump ik haar voor een jonger exemplaar (cat)


    Nou ja, zeg. Had je haar net zo goed kunnen laten sterven en meteen een nieuwe scharrel zoeken.


    Reading a good book is like taking a journey.