• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Marjo, Ik ging dood om Joe. Omg. Ok, Darren komt eraan.

    Doh! Marjo!
    Eigenlijk wil ik Niall ook zijn... Maar dan flip ik 'm wss in iedere reactie die ik zet, en ik wil jullie niet platbombarderen met 1D related stuff..
    Hmm... Decisions, decisions..


    You oughta know

    Wat ik verder nog weer even toe wou voegen over kamp,
    -Het is een Ranch (schrijf je dat zo)
    -We hebben een aantal paarden,
    -We hebben een varkentje (waarschijnlijk gaat greyomega/Nadinexxx de rol van Knorrie vertolken)
    -We hebben een hond
    -We hebben 1 poes
    -We hebben 1 kater
    -We hebben zes kittens
    -We hebben ook nog een huiswolf

    Als je een naam hebt voor een dier, zeg het dan, behalve voor het varkentje die heet al knorrie,
    Je mag ook zelf een diertje mee brengen naar het kamp,
    Verder kun je ook nog een soort van inprenten op een dier, naar keuze, tenzij deze al bezet is of als je al op een ander die ben "ingeprent"


    ©1998

    Yay!
    Josh wil een paard met de naam 'Alla Fina'
    Moet ik ook nog 'n beschrijving geven?


    You oughta know

    Naam: Lilian Elizabeth Waters
    soort: vampier
    Leeftijd: 148 (ziet eruit als 17)
    lengte: 1.82
    kracht 1: vampier zijn :)
    Kracht 2: Met dieren praten en ze alles laten doen wat ze wil.
    Bijzonderheid: Ze is een beoefende vechter.
    Huisdier: een poema genaamd Jasmine
    Omschrijving: Lilian is heel erg verlegen en zou daarom nooit veel zeggen. Als je haar niet zo goed kent lijkt ze daardoor soms nogal arrogant. Maar mensen die haar beter kennen vinden haar vaak juist heel vriendelijk.Ze heeft nogal een heftig verleden achter de rug en is in de eerste plaats in het kamp gekomen om rust en vrede te vinden. Vanwege haar gave om met dieren te praten vindt ze het heel moeilijk om op ze te jagen en hierdoor stelt ze het altijd zo lang mogelijk uit. Op mensen jagen vindt ze gemakkelijker, maar nog steeds niet echt leuk. Vandaar dat ze, ondanks haar zachtaardige karakter, nooit eerder vegetariër is geworden. Maar nu moet ze natuurlijk wel. Ze houdt heel erg veel van haar vrienden en zou alles voor ze doen.

    Uiterlijk:



    Stel je haar voor met gouden (maar meestal zwarte) ogen



    Jasmine <3

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 17:21 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Zo goed???


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Misschien kun je de kittens namen geven uit de donald duck. Micky, goofy, pluto, minnie... (weet niet hoe ik daarop kom klinkt gewoon zo schattig)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Oh god ik zag net even voor me dat Lilian en Lauren een scene hadden, gezien Lauren een van de weinige mensen is hier...Lol xD

    lol hi(doeg)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    *facepalm*

    Haii!


    You oughta know

    Naam: Tessel Benjamins
    Leeftijd: 16
    Krachten: 1: Ze kan met haar ogen voorwerpen laten bewegen, maar ook water en vuur
    2: Ze kan mensen hersenspoelen met haar ogen maar ook als ze haar vinger op je voorhoofd legd
    Beschrijving: Lilly is best stil en verlegen, maar als ze zich op haar gemak voelt zie je pas haar echte ik. Ze is druk en heeft constant zin om gevaarlijke dingen te doen. Ook is zij heel lenig en behendig met haar krachten. Ze is heel betrouwbaar en een goede vriendin. Tegen arrogante mensen kan zij niet en kan dan heel koppig worden. Verder is zij 1 meter 71. Ze heeft ook een aapje genaamd Ferine (waarbij je de laatste e nauwelijks uitspreekt).
    Foto Tessel:


    Foto Ferine:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:54 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Elise Gurl, whitegamma's char heet ook Lilian. Might wanna change that..

    MINDMELT


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    haha danaé jou poppetie, die foto das mikeala van pair of kingsxD


    ©1998

    aaah mogen Joe en Jill met elkaar krijgen! of gaat hij al met de 74 jarige elf waarvan de naam heel moeilijk is


    ©1998