• Waarom altijd weer nieuwe topics over kledingsetjes als het ook in één topic kan?
    Post hier je outfits en geef je mening over die van anderen! (:
    Hou het natuurlijk wel aardig!



    El Diablo.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ligt eraan wat voor een, soms wil ik met een krantenstuk erin en dan begin ik met het zoeken bij 'magazine articles'. Als je een goede vind, selecteer je hem en als er dan iets niet goed is, bijvoorbeeld, een deel van de foto is doorschijnend klik je op costum en selecteer je een geselecteerde vorm die je wilt hebben of maak je er eventueel één zelf aan. Als je niet in de mood bent voor een krantenstuk, kan je ook op people & print klikken. Hier staan meestal ook leuke extraatjes tussen zoals kleine fotolijstjes of getekende poppetjes, tassen, vlekken en planten. Zo kan je je template opleuken.
    En daarmee kan je zoiets als hieronder maken:



    Maak jij gebruik van een placeholder?


    Physics is awesome


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Eyes schreef:
    (...)

    Maak jij gebruik van een placeholder?

    Nee, want ik maak ze gewoon en zet de kledingsetjes er dan gewoon meteen op. Maar degene die ik net liet zien, heb ik wel als template gemaakt en kan ook gebruikt worden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Knight schreef:
    (...)
    Wat schattig! ^^




    Thank you! (: Die van jou is ook leuk, ik zou het zo dragen!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.


    Physics is awesome

    Everdeen schreef:
    (...)
    Nee, want ik maak ze gewoon en zet de kledingsetjes er dan gewoon meteen op. Maar degene die ik net liet zien, heb ik wel als template gemaakt en kan ook gebruikt worden.


    Oké, dankjewel.


    Physics is awesome


    The odds are néver in our favor.

    Milena schreef:


    Ik vind deze heeel erg leuk!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Knight schreef:


    Die is echt leuk!


    •*• Lululu •*•

    klik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Weetje mensen kraken mij allemaal af met wat ik laat zien maar ik vind alles hier zo standaard.
    Ik probeer tenminste nog out of the box wat te maken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind dat er maar barre weinig kleur verschil zit in sommige setjes hier. Doe mij maar felle kleuren zoals rood enzo.


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    Weetje mensen kraken mij allemaal af met wat ik laat zien maar ik vind alles hier zo standaard.
    Ik probeer tenminste nog out of the box wat te maken.

    Nou ervaar je wat wij hebben ervaart bij jouw setjes. Jij vindt dit standaard, en sommigen vinden dat van jou over the top.


    The odds are néver in our favor.

    dit setje heb ik zelf ook


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    SPECS schreef:
    Weetje mensen kraken mij allemaal af met wat ik laat zien maar ik vind alles hier zo standaard.
    Ik probeer tenminste nog out of the box wat te maken.




    Bedoel je zoiets met out of the box?


    Physics is awesome