• Waarom altijd weer nieuwe topics over kledingsetjes als het ook in één topic kan?
    Post hier je outfits en geef je mening over die van anderen! (:
    Hou het natuurlijk wel aardig!



    El Diablo.

    Ik doe gewoon printscreen, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat kan ook nog ;p


    El Diablo.

    Knight schreef:
    (...)
    Ik doe het via Tumblr. Je klikt gewoon op die 't' boven je set, dan verschijnt er een pop-up. Dan klik je op 'photo' en dan je gehele set links beneden en dan kopieer je de URL.

    Vaag, ik krijg alleen een box met dat ik in moet loggen. En dat doe ik lekker niet. Butyeah ik krijg dus geen link. This is lame, ik maak wel een screenshot, fack you polyvore :(.
    Anyways, mein kunscht.


    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Vaag, ik krijg alleen een box met dat ik in moet loggen. En dat doe ik lekker niet. Butyeah ik krijg dus geen link. This is lame, ik maak wel een screenshot, fack you polyvore :(.
    Anyways, mein kunscht.



    Ik ben altijd ingelogd, dus ik heb dat niet. Maar je set is leeuk!


    The odds are néver in our favor.

    Haha nou ja, stiekem weet ik mijn tumblr niet meer en heb ik geen twitter XD. Thank you haha, ik begin hier de lol van in te zien :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Haha nou ja, stiekem weet ik mijn tumblr niet meer en heb ik geen twitter XD. Thank you haha, ik begin hier de lol van in te zien :D.

    Je kan / kon ook inloggen met Facebook vroeger. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh God, ik voel een nieuwe verslaving opkomen. :')


    The odds are néver in our favor.


    26 - 02 - '16


    kindness is never a burden.


    El Diablo.

    Graag mening over beide setjes :3


    Link naar mijn polyvore.

    Malino schreef:


    Jack Daniels:9~.

    @Bieberen: Ik vind die linker wel heel leuk, die rechter niet zo, omdat ik niet van die gestudde en mouwloze dingen hou.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Jack Daniels:9~.

    @Bieberen: Ik vind die linker wel heel leuk, die rechter niet zo, omdat ik niet van die gestudde en mouwloze dingen hou.

    Ah, nouja mooizo. De rechter heb ik gemaakt na aanleiding van mijn -aankomende- verhaal hier haha (: En aangezien het meisje zelf danst, hip hop, moest het er dus zeg maar wel bijpassen. Aangezien ze geen meisje-meisje is :Y)

    Knight schreef:
    Oh God, ik voel een nieuwe verslaving opkomen. :')


    Dit zou ik echt zo dragen, vet leuk! (:

    http://dressbest.tumblr.com/


    Shit happens but pee happens a lot more.