• Waarom altijd weer nieuwe topics over kledingsetjes als het ook in één topic kan?
    Post hier je outfits en geef je mening over die van anderen! (:
    Hou het natuurlijk wel aardig!



    El Diablo.

    Mijn setje heb ik niet, nee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aberforth schreef:
    Echt bijna alles is mooi. Maar ik vroeg me af of sommigen van jullie die setjes ook echt hebben of gewoon de kledingstukken tegenkomen op internet/polyvore?


    Ik vind ze altijd op Polyvore.


    Physics is awesome

    Aberforth schreef:
    Echt bijna alles is mooi. Maar ik vroeg me af of sommigen van jullie die setjes ook echt hebben of gewoon de kledingstukken tegenkomen op internet/polyvore?

    Het broekje op pagina 2 verwacht ik binnenkort binnen te hebben, aangezien ik hem bestelt heb. Verder houdt het dan wel weer op, sommige ringen heb ik, parfum ook, misschien als ik all stars gebruikt heb, vans of een denim blouse, maar ik gebruik dit vooral om eens even te combineren met kledingstukken die ik niet heb of graag zou willen hebben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ollivander schreef:



    Deze vind ik enorm leuk, het is simpel maar staat veel meisjes goed.
    Ik vind de zak wel niet mijn ding.


    Keep on smiling

    paperweight schreef:
    (...)

    Deze vind ik enorm leuk, het is simpel maar staat veel meisjes goed.
    Ik vind de zak wel niet mijn ding.


    Maar dat vind ik zo raar om een overhemd onder een trui te dragen.


    Physics is awesome

    paperweight schreef:
    (...)

    Deze vind ik enorm leuk, het is simpel maar staat veel meisjes goed.
    Ik vind de zak wel niet mijn ding.


    Bedankt! Die zak heb ik er enkel bijgezet omdat ik Game of Thrones fan ben. (;


    kindness is never a burden.

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar dat vind ik zo raar om een overhemd onder een trui te dragen.


    Dat is enorm in de mode nu. In fact, ik draag momenteel zo'n denim shirt met een sweater erover. (;


    kindness is never a burden.




    Physics is awesome

    Ollivander schreef:
    (...)

    Dat is enorm in de mode nu. In fact, ik draag momenteel zo'n denim shirt met een sweater erover. (;


    Ik doe haast nooit mee met de mode, als dat zo is dan is het echt gewoon toevallig.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik doe haast nooit mee met de mode, als dat zo is dan is het echt gewoon toevallig.


    Me neither, maar als ik het nu mooi vind: waarom niet? (;


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    Me neither, maar als ik het nu mooi vind: waarom niet? (;


    Ik zeg alleen wat ik het niet zou dragen, ik zeg niet dat je het niet mooi mag vinden of niet mag dragen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik zeg alleen wat ik het niet zou dragen, ik zeg niet dat je het niet mooi mag vinden of niet mag dragen.


    Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Mensen hebben nu eenmaal verschillende kledingstijlen. (;


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Mensen hebben nu eenmaal verschillende kledingstijlen. (;


    Ik voel mij niet aangevallen. Ik weet dat mensen verschillende kledingstijlen hebben, gelukkig wel want anders zou het ook maar saai zijn.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik voel mij niet aangevallen. Ik weet dat mensen verschillende kledingstijlen hebben, gelukkig wel want anders zou het ook maar saai zijn.


    Inderdaad. (;


    kindness is never a burden.

    Aberforth schreef:
    Echt bijna alles is mooi. Maar ik vroeg me af of sommigen van jullie die setjes ook echt hebben of gewoon de kledingstukken tegenkomen op internet/polyvore?


    Ik heb er niets van, maar zou het wel heel graag willen.


    There is nothing more badass than being yourself