• (Ik heb geen idee of dit in het juiste subforum staat, dus zo niet, mijn excuses hier voor!)

    Het zit dus zo,

    Binnenkort heb ik mijn "laatste 100 dagen" op school. Dan mogen alle laatstejaars zich verkleden -meestal gaat dit samen met een thema die we zelf mogen kiezen-. We hebben al een paar ideeën, maar ik dacht misschien dat we hier nog een paar leuke ideeën kunnen sprokkelen? Dat zou heel fijn zijn! Het moet wel haalbaar zijn qua kostuum en het mag niet al te duur zijn.

    Laat jullie creativiteit hier onder maar los, hoe gekker en origineler, hoe beter!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ooh, wij hadden ook zo iets, alleen dan gingen we ook echt themafoto's maken. Wij hadden als thema 'sprookjes' en dan kon iedereen als een ander sprookjesfiguur/disney(achtig)figuur.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dit zijn enkele ideetjes die ze al eens hebben uitgevoerd bij ons;

    - Disneyfiguren
    - Legerthema
    - cowboys en indianen (Toen stond er een grote rodeostier op de speelplaats.)
    - Piraten
    - Baronnen en baronessen
    - Travestieten en gogo-girls

    Het leverde vrijwel elk jaar echt wel grappige taferelen op eigenlijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bij ons was het:
    * kleuren (fluo enzo)
    * beauty and the nerd ^^ Der ware veel nerds xD
    * Subculturen
    * tv-figuren
    * leger (we moeste de 4de en 5de jaars ne moeilijke stoelendans laten doen =))
    ...


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Je kan misschien ook een thema verzinnen rond de jaren 60 of 70?
    Dan denk ik bijvoorbeeld aan hippies and stuff.:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Winx Club :Y) dat doet iemand die ik ken dit jaar ook bij 100 dagen.
    Mijn zus is vorig jaar ook als Snooki van Jersey Shore geweest en ze heeft, samen met nog enkelen, die dag doorgebracht as de cast van Jersey Shore
    Debby en Nancy is ook wel grappig
    The Powerpuff Girls (moet je wel met meerdere zijn)
    de Flinstones
    Hippies
    ...
    er is echt zoveel dat je kan kiezen

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 20:40 ]

    Kigurumi's, haha. Zijn een soort verkleed pyjama's lol. Je hebt ze zelfs van Pikachu, Rilakkuma, Winnie the Pooh, Elmo, etc.
    Maar die beginnen over het algemeen bij de 30 euro so yeah...

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 20:39 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Je kan ook gewoon alles door elkaar doen, zoals ze bij ons elk jaar doen.:Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Glamrock vind ik een leuk thema voor een verkleedfeestje. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.